Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

... Og Justin, herregud jeg elsker Justin 😍

Anonymkode: 19a77...44c

Justin er fin han, men han må lære seg å åpne kjeften når han snakker. Utrolig irriterende å se på når han snakker uten å bevege munnen 🤯

Anonymkode: 32e11...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele den storylinen med Brody, Ziggy og Simone er skremmende lik mitt tilfelle. Jeg er Ziggy i dette tilfellet. Bare at her var jeg gravid og vi var ikke gift. Men alt e klin likt. Tror home and away har stjelt livet mitt 😂 Følte alle følelsene som Ziggy følte når hun oppdaget utroskapen osv og det at han ikke ville kjempe for forholdet osv og at Brody og Simone viser kjærligheten sin offentlig.. Uffameg 🤢🤢 

Syns det var synd at Jett ble lam.. Teit storyline når han ikke har vært med på 100 år. Og ikke kommer til å bli værende, hvis han flytter til byen? 

Dean er bare så skjønn 😍 Han er jo bare god 😍

 

Anonymkode: 19a77...44c

Huff, da er det ekstra grusomt å se på. Jeg har erfaringer med utroskap i familien vår, og det sitter i ennå selv om det er mange år siden. Det er noe av det simpleste man kan gjøre mot et annet menneske. Føler med deg. ❤️ 

Synes det er litt trist at det er slik Brody's karakter skal ende i serien. For han forlater Summer Bay for å starte på nytt med Simone. Han får akkurat det han vil med en gang, imens Ziggy sliter veldig i starten. Hun får Dean etterhvert da, som er helt nydelig og så omtenksom. ❤️ 

Historien til Jett er trist, men jeg klarer ikke helt å få de store følelsene rundt det. Synes det blir litt kjedelig i lengden. Mulig fordi det er lenge siden han var med i serien, og så kommer han bare inn nå som dette har skjedd og forsvinner ganske kjapt igjen.

 

 

 

 

Endret av Virrum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Justin er fin han, men han må lære seg å åpne kjeften når han snakker. Utrolig irriterende å se på når han snakker uten å bevege munnen 🤯

Anonymkode: 32e11...6b6

Ja, Justin er fin, men er enig i at han ofte gjør noe rart med munnen når han snakker. Digger slik forholdet mellom han og Leah har startet og utviklet seg :) Han er forøvrig sammen med Sarah Roberts (hun som spiller Willow) i virkeligheten.  

Endret av Virrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må jeg være så jævlig nysgjerrig😬 Men samtidig fikk jeg bekreftet mye av det jeg tror vil skje😅

Anonymkode: c7fd8...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må jeg være så jævlig nysgjerrig😬 Men samtidig fikk jeg bekreftet mye av det jeg tror vil skje😅

Anonymkode: c7fd8...510

Hahaha... 😁 Jeg er håpløst nysgjerrig selv. Det er derfor jeg trosser sotet filter, utallige reklamepauser og bilde på1/3 av skjermen får å få med meg de ferskeste episodene på dailymotion. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Virrum skrev:

Hahaha... 😁 Jeg er håpløst nysgjerrig selv. Det er derfor jeg trosser sotet filter, utallige reklamepauser og bilde på1/3 av skjermen får å få med meg de ferskeste episodene på dailymotion. 😂

Hehe...jeg skjønner deg så godt, jeg følger tv2 sitt program, enn så lenge😆 Hvor langt frem er home and away på dailymotion i forhold til tv2?

Anonymkode: c7fd8...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe...jeg skjønner deg så godt, jeg følger tv2 sitt program, enn så lenge😆 Hvor langt frem er home and away på dailymotion i forhold til tv2?

Anonymkode: c7fd8...510

Ja, følger TV2 jeg også, for jeg må jo se alt det spennende som kommer i god kvalitet. 😄  

Dailymotion sender jo dagens episode fra Australia, og de ligger et par månder (ca.60-65 episoder)  foran oss. Så tro meg, du har MYE å glade deg til på TV2 :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Virrum skrev:

Ja, følger TV2 jeg også, for jeg må jo se alt det spennende som kommer i god kvalitet. 😄  

Dailymotion sender jo dagens episode fra Australia, og de ligger et par månder (ca.60-65 episoder)  foran oss. Så tro meg, du har MYE å glade deg til på TV2 :)  

Åhhh....det gleder mitt hjerte😁

Anonymkode: c7fd8...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
6 timer siden, Wenda skrev:

Mulig fordi det er lørdag i dag

Hahahaha, herregud, så pinlig 😂😂 jeg er på ferie, har falt helt ut av dagene 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, neon_sun skrev:

Hahahaha, herregud, så pinlig 😂😂 jeg er på ferie, har falt helt ut av dagene 🙈

Fort gjort 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/16/2019 at 12:04 PM, Virrum said:

Ja, Justin er fin, men er enig i at han ofte gjør noe rart med munnen når han snakker. Digger slik forholdet mellom han og Leah har startet og utviklet seg :) Han er forøvrig sammen med Sarah Roberts (hun som spiller Willow) i virkeligheten.  

Ne-ei, er han sammen med Willow i virkeligheten??????? Blir helt rart å se på det etter den nyheten!

 

Det må være SÅ rart når slike ting skjer med skuespillere i virkeligheten, ref. Gossip Girl der Chuck i virkeligheten var sammen med hun latin-amerikanske jenta med krøllene i håret... I serien hadde han jo DE HEITE scenene sammen med Blair.

 

Hilsen hun som opprettet den andre av de nyeste H & A-trådene. ;) 

Anonymkode: 33b7b...9bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ne-ei, er han sammen med Willow i virkeligheten??????? Blir helt rart å se på det etter den nyheten!

 

Det må være SÅ rart når slike ting skjer med skuespillere i virkeligheten, ref. Gossip Girl der Chuck i virkeligheten var sammen med hun latin-amerikanske jenta med krøllene i håret... I serien hadde han jo DE HEITE scenene sammen med Blair.

 

Hilsen hun som opprettet den andre av de nyeste H & A-trådene. ;) 

Anonymkode: 33b7b...9bc

Hehe... :) Jo, Justin og Willow er sammen i virkeligheten :) Men han og Leah er nå blitt et par i serien. Justin var også tidligere  kjæreste utenfor serien med hun som spilte Phoebe (Isabella Giovinazzo), så han må jo være litt vandt til situasjonen ;))  Men jeg har tenkt samme som deg. Det må jo være fryktelig rart å se kjæresten sin kysse og "være sammen" med en annen 😄 Men jeg antar de har et litt annet syn på det enn oss seere, hahaha... 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 14.08, Virrum skrev:

Hahaha... 😁 Jeg er håpløst nysgjerrig selv. Det er derfor jeg trosser sotet filter, utallige reklamepauser og bilde på1/3 av skjermen får å få med meg de ferskeste episodene på dailymotion. 😂

Åh nei, det er det ikke verdt😂 Det fine med serien er det flotte været, så ser ikke med dårlig bilder jeg i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide og "spoile" litt igjen.

Robbo og Jasmine har funnet tilbake til hverandre etter at Robbo kom tilbake og etter han jobbet en stund for å få henne til å tilgi at han dro. De har giftet seg, men bryllupsfesten blir avbrutt av at Robbo, Jasmine og Tori blir hentet av "spesialpolitiet", og kjørt til et hemmelig oppholdssted. De som drepte Robbo's familie har truet hans sikkerhet, og siden Tori er høygravid med barnet hans blir hun også beskyttet.

Dean og Ziggy er et par, og Dean sniker seg stadig inn soveromsvinduet til Ziggy. Både på kveldstid og i lunsjpausen på jobb (han jobber for Ben, faren til Ziggy). Maggie kommer uventet hjem, og hører noen på rommet til Ziggy, men Dean hopper ut og forsvinner usett. Maggie står å lytter på døren når Ziggy kommer ut, og hun later som hun bare har snakket med Coco på telefonen, og derfor hørte Maggie noen pratet der inne. En morgen litt etter, da Dean har sneket seg inn på kvelden, står Maggie å lager frokost og Ben vil ha Ziggy med for å surfe. Han åpner soverromsdøra til Ziggy, og finner henne og Dean i seng sammen. Det blir en morsom og litt pinlig frokost på gården :) Dean drar i land en stor surfboard-ordre for Ben. Noe som skaper entusiasme og problemer for Ben og familien hans. 

Dean's halvsøster Mackenzie Booth har kjøpt Salt etter at Brody og Simone dro fra Summer Bay. Hun vil ha Dean til å bli med på å presse deres felles far, Rick Booth for penger. Rick Booth vil inn i politikken, og gir uttrykk ovenfor pressen at han er en omtenksom familiemann, men pressen vet ikke om at han har en sønn utenfor ekteskap som han ikke har villet hatt noe med å gjøre. Dean vil ikke bli med på det, og Rick ser sitt snitt i å manipulere Dean til å tro at han vil de to skal bli kjent. Han ber Dean og Ziggy ombord på luksus-yacht'en sin. Men Rick sier noe til Ziggy som avslører at han har skjulte motiver, og Ziggy later som om Ben trenger Dean på jobb, og de drar fra båten ganske raskt. Hun forteller Dean at faren hans har baktanker med å bli kjent med ham, og Dean lar Mackenzie avsløre til pressen at Dean er Rick's bortgjemte sønn. 

Mackenzie flørter med Colby, som etterhvert lar seg sjarmere. 

Bella starter å chatte med en fyr som heter Tommy på nett. Hun utleverer mer enn hva som er lurt, og Raffy prøver å advare henne uten hell. Hun legger ut adressen sin og bilde av seg selv. Hun sier til Tommy at hun har en skoleoppgave med å ta bilder, men mangler et godt kamera, og plutselig ligger det et digitalkamera utenfor døren. Noen dager senere står Tommy utenfor, og han er alt annet enn hyggelig... 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, LittleMermaid skrev:

Åh nei, det er det ikke verdt😂 Det fine med serien er det flotte været, så ser ikke med dårlig bilder jeg i hvertfall. 

Haha... 😄 Skjønner deg godt, men nysgjerrigheten min tar overhånd. Men jeg ser episodene i "reprise" på TV2 da, så jeg får med meg alt i beste oppløsning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge ut konkret episode-nr. ev. konkret link til Dailymotion neste gang det spoiles her, så kan vi andre enkelt finne det?

 

:popcorn: 

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å finne episodende om Ziggy og Dean på rallytur på Dailymotion. Søker konkret på episodene 7114, 7115 og 7116. Finner de ikke. Men jammen meg så dukker det opp episoder som kommer senere enn disse!! Oppgitt..

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å finne episodende om Ziggy og Dean på rallytur på Dailymotion. Søker konkret på episodene 7114, 7115 og 7116. Finner de ikke. Men jammen meg så dukker det opp episoder som kommer senere enn disse!! Oppgitt..

Anonymkode: 33b7b...9bc

Det der er merkelig. Jeg har jo sett alle sammen for bare en kort tid siden, og nå er de borte vekk. De som legger dem ut, fjerner dem kanskje igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...