Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Det har gått mye i følgende storylines: 1. ung, rebelsk og ufordragelig person kommer til Summer bay. Gjør masse faenskap, og ingen liker vedkommende. Så skjer det noe som gjør at personen får sympati, og er plutselig såååå grei og likandes.  2. Ung person får kreft eller annen alvorlig sykdom og dør. Tilbringer sine siste timer på stranda stirrende på havet (har vært flere slike avslutninger).  3. En eller flere personer ankommer med dramatisk og hemmelig fortid. Mye drama og action rundt dem. 4. Folk ligger på sykehuset hele tiden, og de fleste der har vel vært i koma. 5. De som får et rusproblem, får det i rekordfart. Feks Tenåringer som har drukket et par ganger, er plutselig alkoholikere. Konklusjon: ønsker nye spennende storyer som ikke går i reprise😊

 

 

Anonymkode: 7c83f...ef6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh, syns H&A bare skal fortsette i samme stilen jeg. Forandrer de på noe så forandres hele serien og da blir det ikke det samme lengre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så Ziggy og Dean blir altså et par sies d på australske spoilersider. Og Willow innleder et forhold til en ny kvinnelig lege etterhvert.. Brody forlater serien med hun nye dama. Lea og Justin blir sammen.Jett blir skadet i krigen og kommer hjem i rullestol. Og det kommer selvfølgelig nye folk. Elsker denne serien, og har fulgt den i maaaange år. Men nå må manusforfatterne snart komme opp med noen nye storylines. Syns de gjentar seg selv mye nå.

 

Anonymkode: 7c83f...ef6

Gleeeeeder meg til den dagen Brody forsvinner! Heia Ziggy

Anonymkode: a22db...5bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på Dailymotion.com en stund nå, og det er masse spennende i vente for Home and Away-fans. (som meg ) 

Ikke les videre hvis du ikke vil ha spoilere!

 

Tori's graviditet går fint, og hun er ganske så høygravid i de siste episodene jeg har sett. Robbo kommer tilbake, og tilgir Tori og Jasmine. Jasmine får angstanfall og sliter psykisk etter at Robbo kommer tilbake. Hun vil i begynnelsen ikke ha noe med ham å gjøre, men etter terapi, og en Robbo som ikke vil gi seg, ender de opp sammen igjen og planlegger bryllup.

Leah og Justin blir først "friends with benefits", og holder det skjult for alle en god stund (uten om Raffy, som avslører dem ganske raskt) men innleder etterhvert et seriøst forhold.

Ziggy tar Brody og Simone på fersken i husvogna til Simone. Brody vil være sammen med Simone, og vil ikke prøve igjen med Ziggy. Han selger også etterhvert Salt og flytter  til et annet sted av landet med Simone. For å prøve å dempe smerten, starter Ziggy å drikke og feste mye.  Dean prøver å støtte og hjelpe henne så godt han kan til tross for at hun er mildt sagt en håndfull til tider. Det ender med at Dean blir slått ned og forlatt i bushen pga at han forsvarer Ziggy fra en dust som prøver seg på henne. Dette får Ziggy til å se hvordan hun har holdt på, og at hennes oppførsel må endres. Dean kjøper et vrak av en bil til henne (siden hun er mekaniker) som de skal jobbe på sammen, for å få tankene hennes bort fra Brody. Etterhvert melder Ziggy seg på et veledighets-rally, og Dean blir med som 2.sjåfør. På turen blir det hete følelser mellom dem, og når de kommer tilbake til Summer Bay blir de etterhvert et hett par.

Bella, søsteren til Colby får store problemer som følge av at Simone slutter som støttelæreren hennes, og at Dean og Ziggy blir sammen. Hun mener Dean og Willow hører sammen, og at hun, Colby, Willow og Dean er familie, og at Ziggy ødelegger familien deres og tar Dean vekk fra dem. Hun går så langt at hun slår Colby i hodet med en bilijardkule, og skader ham. Hun flytter inn til Irene, men er mildt sagt vanskelig å ha med å gjøre. 

Mason og Raffy dyrker cannabis i garasjen, for å teste om cannabis-olje kan hjelpe Raffy med epilepsien. Det gjør den, men Mason blir avslørt, og står i fare for å må i fengsel.

Som sagt MASSE å glede seg til fremover 😄 

Er det bare meg, eller er han som spiller Dean grådig kjekk? ❤️ 

 

 

 

Endret av Virrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en spoilertråd så bring it on 😁😁

høres ut som noen fine par måneder fremover med mye som skjer. Kommer jo ikke som noe sjokk at Bella ender opp hos Irene. Det skjer jo med de fleste ungene der og de fikk jo en connection for ikke så lenge siden også

 

Og ja, Dean er grådig kjekk 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo en spoilertråd, så det er vel greit. Tenkte kanskje det ble litt mye, hehe... 😄 Det er absolutt noen spennende månder i møte. 

Jett kommer tilbake fra Afganistan etter å ha blitt skadet. Han er lam, og må venne seg til et liv i rullestol. Marilyn og John gjør alt for ham, og når han til slutt flytter i egen leilighet i byen, vil John flytte til byen sammen med ham. Han prøver å overtale Marilyn til å flytte fra Summer Bay til byen, men hun har ikke lyst og mener deres liv er i "the bay", John på sin side har bestemt seg, og drar til byen for å være med Jeff. 

Willow blir i begynnelsen sjalu når hun ser vennskapet til Dean og Ziggy. Hun har alltid trodd at hun og Dean skulle ende opp sammen, og både sier det til ham og legger seg i sengen hans naken og venter på ham når han kommer hjem. Dean tror at hun blir interessert i ham bare fordi hun tror det er noe mellom ham og Ziggy. 

I episodene som går i Norge nå, er vi bare en eller to episoder fra at Ziggy avslører Brody og Simone i husvogna. Jeg må si jeg har vondt inni meg når jeg ser hvordan Ziggy bebreider seg selv for at hun og Brody ikke har det så bra, når grunnen egentlig er at han er utro. Det å se i en scene at Ziggy spiser middag med Justin (som vet hva Brody og Simone driver med) og Mason, imens Brody "må på jobb å ordne noe" men istedet møter han Simone og de har sex i bilen. Det er så provoserende! En annen ting er at fremover i kommende episoder kjemper Brody og Simone for aksept som et par, og spesielt Simone oppfører seg som et stakkarslig offer i det hele. Etterhvert er det irriterende å se den respekten de får av de fleste (utenom Ziggy og Dean). Brody blir også litt sjalu når han oppdager at Ziggy og Dean er sammen, og sier til faren til Ziggy at han må passe på så ikke Ziggy blir såret av Dean. Han er også slem mot Dean, og sier at Dean aldri kommer til å bli god nok for Ziggy, og at han innerst inne vet det selv.  Synd at karakteren til Brody skulle avslutte i så negativ forstand... 

Jeg har fulgt med på Home And Away i MANGE år, og er så fascinert over hvordan de hele tiden  klarer å lage spennende og samfunnsaktuelle temaer.

 

Endret av Virrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ziggy har allerede oppdaget Brody og Simone i norsk sendetid. Det er vel en ukes tid siden nå. Det var skikkelig tøft å se på og jeg ble så lei meg 😢 jeg digger Ziggy jeg da. Hun er tøff og kul syns jeg. 

Men hun og Dean har jo frem til nå hatt en god tone så jeg har tenkt at de to på en eller annen måte kom til å ende opp sammen ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wenda skrev:

Ziggy har allerede oppdaget Brody og Simone i norsk sendetid. Det er vel en ukes tid siden nå. Det var skikkelig tøft å se på og jeg ble så lei meg 😢 jeg digger Ziggy jeg da. Hun er tøff og kul syns jeg. 

Men hun og Dean har jo frem til nå hatt en god tone så jeg har tenkt at de to på en eller annen måte kom til å ende opp sammen ❤️

Det må være på Sumo? Ikke sett avsløringen på tv ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte jeg å lure 😄 Tror Brody og Simone blir avslørt på mandag på TV2. Uff, synes det var grusomt å se på jeg også... Hele utroskaphistorien har vært ille. Men så har jeg personlige erfaringer med liknende, så det blir vel ekstra sårt kanskje. 

Dean og Ziggy får etterhvert ett kjempegodt vennskap, som utvikler seg til noe mer. De passer kjempebra sammen. Mye bedre enn Brody og Ziggy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Ziggy oppdaget dem i dag på TV2.

Uff, ja... Fortsetter til mandagen. Synes helt ærlig det er vondt å se på. Stakkars Ziggy...😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som får "dark filter" på dailymotion? Kvaliteten er rar uansett hvilken nettleser jeg bruker. Ser ut som de legger seg mørk filter over videoene..

Anonymkode: a7d8e...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som får "dark filter" på dailymotion? Kvaliteten er rar uansett hvilken nettleser jeg bruker. Ser ut som de legger seg mørk filter over videoene..

Anonymkode: a7d8e...ec9

Ja, jeg får også det. Eller så er bildet kun 1/3 av skjermen. Episodene er også avbrutt av utallige reklamer. Men jeg klarer ikke la være å se allikevel 😄 Gleder meg til å se dem klart og tydelig på TV når de kommer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Virrum skrev:

Ja, jeg får også det. Eller så er bildet kun 1/3 av skjermen. Episodene er også avbrutt av utallige reklamer. Men jeg klarer ikke la være å se allikevel 😄 Gleder meg til å se dem klart og tydelig på TV når de kommer der. 

Så rart. Lurer på hva som har skjedd med dailymotion. De gamle episodene spiller bra.. men etter februar så blir alle dårlige. 

Anonymkode: a7d8e...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så rart. Lurer på hva som har skjedd med dailymotion. De gamle episodene spiller bra.. men etter februar så blir alle dårlige. 

Anonymkode: a7d8e...ec9

Ja, før var det ikke noe problem med dette. Synes også det er vanskeligere å finne episodene også, og hvis man skal gå tilbake noen episoder, så er de plutselig borte. 

Finnes det et annet sted man se tro?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Intens uke i episodene på TV2 :sjokkert:

Og mer blir det ;) 

Stakkars Ziggy, og stakkars Dean som har abstinenser. Jeg hater å se Brody og Simone så lykkelige sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele den storylinen med Brody, Ziggy og Simone er skremmende lik mitt tilfelle. Jeg er Ziggy i dette tilfellet. Bare at her var jeg gravid og vi var ikke gift. Men alt e klin likt. Tror home and away har stjelt livet mitt 😂 Følte alle følelsene som Ziggy følte når hun oppdaget utroskapen osv og det at han ikke ville kjempe for forholdet osv og at Brody og Simone viser kjærligheten sin offentlig.. Uffameg 🤢🤢 

Syns det var synd at Jett ble lam.. Teit storyline når han ikke har vært med på 100 år. Og ikke kommer til å bli værende, hvis han flytter til byen? 

Dean er bare så skjønn 😍 Han er jo bare god 😍

 

Anonymkode: 19a77...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og Justin, herregud jeg elsker Justin 😍

Anonymkode: 19a77...44c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...