Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å legge ut konkret episode-nr. ev. konkret link til Dailymotion neste gang det spoiles her, så kan vi andre enkelt finne det?

 

:popcorn: 

Anonymkode: 33b7b...9bc

De spoilerne jeg har lagt ut har skjedd over ganske mange episoder. Hvis man skal spoile hver episode, så blir det mye å skrive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene til Ziggy begynner å slite mer i forholdet da farens bedrift begynner å slite. Det som er interessant her, er at rollene er blitt snudd opp ned. Før har moren til Ziggy slitt med sykdom. Da har faren og resten av familien måttet støtte henne. Nå er det omvendt, men faren til Ziggy rekker likevel å kjefte et par ganger på moren underveis. 

 

Colby kysser søstera til Dean aka sin bestekompis sin søster. Dette er mens han fremdeles har gifteringen på seg, selv om (eks-)kona nå har dratt.

 

Søstera til Dean synes å ha store Daddy issues fra barndommen hennes, da han alltid har betalt henne/dem for å forsøke å gjøre opp for manglende nærvær.

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en nydelig måte de skildrer at Colby kvitter seg med bryllupsringen fra ekskona (som jo har dratt fra han).

Han ligger på surfebrettet mens han padler ut i sjøen med hendene.

Etter at han har kastet bryllupsringen i havet, så reiser han seg etterhvert opp på brettet fysisk, og blir stående på det når den sekvensen slutter. Det var veldig fint regissert. Symbolsk.

Anonymkode: 33b7b...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben Astoni (faren til Ziggy) blir arrestert, mistenkt for å smugle narkotika.

Forhistorien er at Dean skaffer Ben en stor bestilling av surfbrett, som han sliter med å levere. Derfor må han bruke et firma i byen til å hjelpe ham med ordren for å få alt levert til tiden. Dette firmaet smugler narkotika inne i flere brett som blir stoppet på grensen, og Ben blir hovedmistenkt. Da politiet drar til lokalene der firmaet holdt til, er det ingen spor igjen etter dem... 

Dean har sagt ja til at Mackenzie kan røpe til pressen at Dean er Rick Booth's sønn, slik hun truet med. Det blir en stor artikkel i avisen og pressen jager Dean for å få intervjuer, noe han ikke vil gi. Rick (Dean's far) blir rasende og prøver først å overtale Dean til å stille opp på et intervju sammen med ham, for å fortelle at de har et godt forhold og at de blir stadig bedre kjent. Når Dean ikke vil dette, sier Rick at Dean vil angre. Senere på dagen provoserer han Dean, som slår til Rick mens en journalist som Rick har avtalt med tar bilde. Siden Dean er har en tidligere dom på seg, og har "prøvetid" og ikke må gjøre noe straffbart, bruker Rick dette bilde til å presse Dean til å ikke lage noe trøbbel for ham, og ikke ha kontakt med Mackenzie. 

Bella får besøk av Tommy, som hun har blitt kjent med på nettet. Han er veldig spesiell, og hun får en ekkel følelse. Hun prøver å få ham til å dra, men han vil være hjemme hos henne å bli bedre kjent. Bella låser seg inn på badet, for hun blir redd for ham. Da blir Tommy sint, men det høres ut som han drar. Da Bella kommer ut igjen fra badet angriper Tommy henne og legger seg over henne på sengen å prøver å kysse og forgripe seg på henne. Irene kommer hjem og slår Tommy i hodet med en flaske. Men han kommer seg på bena igjen å sier at han ikke mente det, og at ingen må få vite at han var der. *Dette er vår hemmelighet* sier han, noe som vekker forferdelige minner hos Irene som selv har blitt utsatt for overgrep. Hun slår Tommy med flasken igjen og igjen mot hodet. Bella får stoppet henne til slutt, men da er Tommy livløs og blodig. De kjører Tommy til til sykehuset, hvor de dumper ham utenfor akuttmottaket usett. De kvitter seg med lommeboka og nøklene til Tommy ved å kaste dem i containeren utenfor The Bayside Diner. Irene er kjempenervøs og sliter med å oppføre seg normalt. Alf leser senere i avisen at Tommy (som ikke er identifisert ennå) ligger i koma på sykehuset etter å ha blitt slått helseløs av "ukjente gjerningsmenn".   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

@Virrum du har ikke noen konkrete lenker til Dailymotion som viser episoder rundt der Colby møter den han gifter seg med, eller episoder etter det om Bella og Tommy? :popcorn: 

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev:

@Virrum du har ikke noen konkrete lenker til Dailymotion som viser episoder rundt der Colby møter den han gifter seg med, eller episoder etter det om Bella og Tommy? :popcorn: 

Anonymkode: 33b7b...9bc

Jeg er litt usikker om jeg klarer å linke til dem, men jeg skal prøve :) Jeg må bare lete opp episodene

Det forsvinner så mange episoder fra Dailymotion... De ligger bare ute en kort tid, så slettes de.

Gå inn på Dailymotion og skriv; Home and away 7165 i søkefeltet. Det er den nærmeste episoden etter dette som skjedde med Bella og Tommy. Så må du nesten søke høyere opp på episodene for å få nyere. Men som sagt, det er ikke sikkert alle ligger der mer :/ 

Episodene der Colby møter Chelsea, er jo ganske gamle nå, men jeg skal se om jeg finner noe i nærheten der også. 

 

 

Endret av Virrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Virrum said:

Jeg er litt usikker om jeg klarer å linke til dem, men jeg skal prøve :) Jeg må bare lete opp episodene

Det forsvinner så mange episoder fra Dailymotion... De ligger bare ute en kort tid, så slettes de.

Gå inn på Dailymotion og skriv; Home and away 7165 i søkefeltet. Det er den nærmeste episoden etter dette som skjedde med Bella og Tommy. Så må du nesten søke høyere opp på episodene for å få nyere. Men som sagt, det er ikke sikkert alle ligger der mer 😕

Episodene der Colby møter Chelsea, er jo ganske gamle nå, men jeg skal se om jeg finner noe i nærheten der også. 

 

 

Tusen takk for tips! 😄 

Anonymkode: 33b7b...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på hvor lenge det paret kom til å holde ut, ja.

Søkte på neste episode også, men den ser ikke ut til å være der.

Gleder meg til i morgen, da kommer ny episode ut på TV 2 Sumo.

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev:

@Virrum du har ikke noen konkrete lenker til Dailymotion som viser episoder rundt der Colby møter den han gifter seg med, eller episoder etter det om Bella og Tommy? :popcorn: 

Anonymkode: 33b7b...9bc

Colby møter Chelsea helt i slutten av episode; Home and away 6960 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne episodene for denne uken på dailymotion .. episodene som går på tv2sumo altså. Vil gjerne se resten av denne ukens episoder nå siden jeg skal bort.. klarer ikke vente 😛 Har kommet til at Brody ser Dean og Ziggy kysse. Noen som klarer finne episoden for meg på dailymotion? Er alt fjernet? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sitronmelis said:

Prøver å finne episodene for denne uken på dailymotion .. episodene som går på tv2sumo altså. Vil gjerne se resten av denne ukens episoder nå siden jeg skal bort.. klarer ikke vente 😛 Har kommet til at Brody ser Dean og Ziggy kysse. Noen som klarer finne episoden for meg på dailymotion? Er alt fjernet? :(

Jeg prøver også på det samme. Si i fra hvis du finner ut av det. :popcorn: 

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Prøver å finne episodene for denne uken på dailymotion .. episodene som går på tv2sumo altså. Vil gjerne se resten av denne ukens episoder nå siden jeg skal bort.. klarer ikke vente 😛 Har kommet til at Brody ser Dean og Ziggy kysse. Noen som klarer finne episoden for meg på dailymotion? Er alt fjernet? :(

Det er episode 7121, men den ser ut til å være fjernet fra Dailymotion.

Hvis man går inn på www.backtothebay.net, finner man små oppsummeringer av alle episoder av Home and Away helt fra 1988! Gå inn på *episodes* og velg årstall, og måned. Der finner man en kort "spoiler" på hva episoden handler om og nummer på episoden. De nummerene stemmer overens med nummerene som blir brukt på Dailymotion, så da er det lettere å søke der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken episode var det som ble sendt i dag på TV 2 Sumo? Tenker da på firesifret episodenummer.

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken episode var det som ble sendt i dag på TV 2 Sumo? Tenker da på firesifret episodenummer.

Anonymkode: 33b7b...9bc

Jeg er ikke oppdatert på TV2 Sumo, og vet ikke hvor langt de er kommet der. Men hvis episoden der Brody ser Ziggy og Dean kysse utenfor campingvogna til Dean, ble sendt i går eller fordagen, så er det vel ikke så langt opp fra 7121 som er nummeret på den episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Dør Tori? 

Anonymkode: 09a5c...7f4

Jeg vet ikke, men vet at hun kommer til å slutte i serien i år, i det minste for en lengre periode. Det spekuleres i mulige årsaker. https://www.digitalspy.com/soaps/home-and-away/a26837865/home-and-away-spoilers-tori-morgan-exit-theories/

Anonymkode: 33b7b...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIP Ben Unwin (Jesse McGregor) som var med i Home and away fra 1993-2005. 

Anonymkode: a7d8e...ec9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, August 20, 2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

RIP Ben Unwin (Jesse McGregor) som var med i Home and away fra 1993-2005. 

Anonymkode: a7d8e...ec9

Hvem i all verden var det? 

Jeg lan ikke huske denne karakteren.    

Anonymkode: c6641...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...