Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Jeg følger Sumo og jeg reagerer på hvordan de har skrevet manuset rundt Leah sin forsvinning. Karakterene bare fortsetter som ingenting har skjedd og bare nevner det nå og da. Blir helt feil i mitt hode siden Leah er en ganske «viktig» karakter i serien som kjenner alle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Wenda skrev:

Jeg følger Sumo og jeg reagerer på hvordan de har skrevet manuset rundt Leah sin forsvinning. Karakterene bare fortsetter som ingenting har skjedd og bare nevner det nå og da. Blir helt feil i mitt hode siden Leah er en ganske «viktig» karakter i serien som kjenner alle

Hun ble jo nevnt ganske mye fram til sykehussituasjonen tok søl fokus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Prelunia skrev:

Hun ble jo nevnt ganske mye fram til sykehussituasjonen tok søl fokus 

Syns ikke det jeg. Var liksom litt mer i forbifarten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei Leah, så helt i orden at hun blir borte lenge. 

Hva skjer med Robbo? Sumo legger ikke ut ny episode hver dag lenger ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sol79 skrev:

Er lei Leah, så helt i orden at hun blir borte lenge. 

Hva skjer med Robbo? Sumo legger ikke ut ny episode hver dag lenger ser det ut som.

De legger bare ut episoder 3 ggr pr uke nå

Anonymkode: 62e12...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga viruset, så får de ikke spilt inn nye episoder, så er vel derfor vi ikke får 5 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.4.2020 den 2.22, AnonymBruker skrev:

Begynte å bli lei av at alle blir drept pga robbo, så like greit vi blir kvitt han. Ganske lei den storylinen.

Anonymkode: ddd81...077

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de folka var etter han? Og hvorfor drepte de familien hans? Bare syns det var så slitsomt, og de slemme folka var så patetiske. Håper de får korona. 

Forresten ser jeg Home & Away på britiske Channel 5. De ligger litt foran Norge. 

En annen ting jeg lurer på, hvorfor bor alle i Home & Away i kollektiv eller i campingvogn? Til og med folk som er gift bor i kollektiv, det er jo ikke normalt. 

Anonymkode: 2f516...b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så vondt jeg har av Jasmine, Tori og Justin 😢💔

Håper Jasmine og Colby ender opp sammen :hjerter_rundt:

Anonymkode: ed71b...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 14.26, Wenda skrev:

Jeg følger Sumo og jeg reagerer på hvordan de har skrevet manuset rundt Leah sin forsvinning. Karakterene bare fortsetter som ingenting har skjedd og bare nevner det nå og da. Blir helt feil i mitt hode siden Leah er en ganske «viktig» karakter i serien som kjenner alle

Det virker litt som om at Lea forsvant ut av serien brått av en personlig grunn. Hun forsvant helt brått, uten noe oppbygning rundt det eller noe etterspill annet enn noen plakater. Jeg tror Lea kommer like fort tilbake igjen som da hun dro. Kanskje ble hun sykemeldt brått pga skade, sykdom eller permisjon, eller skulle ha ferie. Hun ble nok ikke utskrevet av serien, men akutt borte, uten at manuset hadde tatt høyde for det. Jeg tipper hun kommer tilbake etter å ha vært på besøk hos VJ og dattra på Kreta (?), og at det hele blir forklart som om at hun "måtte bare reise, måtte bare distansere seg litt for å finne seg selv osv". Og så skjer det ingenting mer med det, og hverdagen fortsetter. 

Nå håper jeg dette Robbo-styret dør ut. Jeg begynner å bli lei. Aller helst hadde jeg sett at Robbo ble skrevet ut av serien. Merkelig karakter. Et øyeblikk så er han tidenes mest korttenkte, andre øyeblikk er han tidenes smarteste. Hadde likt og sett at det sjekket inn et nytt par, som Jasmine blir involvert i stedet for dette Robbo-styret. Gi meg et nytt trekantdrama! 

Fryktelig kjedelig med Mason. Karakteren hans hadde blitt bygd opp over tid (mange år!), og nå kunne vi endelig få se litt av resultatet. Ble et slags antiklimaks for min del. Hadde sett fram til at han steg enda mer i gradene på sykehuset, kanskje etablerte seg en egen familie, og ble et lite høydepunkt i serien. Jeg trodde oppriktig det, ettersom serien har bygd han så opp over tid. Der er mange andre jeg skulle ønske ble skrevet ut av serien før han! 

Anonymkode: 799cf...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var noe veldig spesielt med han mannen som holdt Marilyn "i sjakk" under gisseldramaet. Lurer på om det kan komme noe ut av den karakteren. Når man opplever noe så forferdelig og dramatisk sammen, så er det litt såpeserie-aktig om de får et spesielt bånd.

Hadde virkelig ikke håpet Mason skulle ryke. Han hadde fortjent å finne lykken på ny og var jo virkelig på vei til noe stort. 

Har ikke så sterke følelser rundt Robbo sin død, utenom scenen der Jasmine kaster seg over sin døde ektemann og det sønderknuste uttrykket. Hele gjengen hans og deres virke ble veldig langtekkelig. 

Synes i grunnen Leah virket veldig nervøs i dagene før hun forsvant, mener hun tok en telefon som hun ble litt paff av. 

Anonymkode: ed71b...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke så sterke følelser rundt Robbo sin død, utenom scenen der Jasmine kaster seg over sin døde ektemann og det sønderknuste uttrykket.

What? Dør han faktisk?! :) 

Jeg ligger jo ajour med TV2 Sumo. Hvor i serien er du? 

Anonymkode: 799cf...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

What? Dør han faktisk?! :) 

Jeg ligger jo ajour med TV2 Sumo. Hvor i serien er du? 

Anonymkode: 799cf...258

Han døde i dagens episode på sumo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var noe veldig spesielt med han mannen som holdt Marilyn "i sjakk" under gisseldramaet. Lurer på om det kan komme noe ut av den karakteren. Når man opplever noe så forferdelig og dramatisk sammen, så er det litt såpeserie-aktig om de får et spesielt bånd.

Hadde virkelig ikke håpet Mason skulle ryke. Han hadde fortjent å finne lykken på ny og var jo virkelig på vei til noe stort. 

Har ikke så sterke følelser rundt Robbo sin død, utenom scenen der Jasmine kaster seg over sin døde ektemann og det sønderknuste uttrykket. Hele gjengen hans og deres virke ble veldig langtekkelig. 

Synes i grunnen Leah virket veldig nervøs i dagene før hun forsvant, mener hun tok en telefon som hun ble litt paff av. 

Anonymkode: ed71b...6f7

Han Ari som var med Marilyn på sykehuset, kommer inn i serien med familien sin. Det blir noe greier der som skaker opp ekteskapet hennes. Ari har sittet inne tidligere, Dean kjenner han igjen fra fengsel. 

Leah er fanget hos en mann som en stephford wife, etterhvert oppdaterer hun bloggen med at hun er forlovet. Justin går snakke med henne der hun forteller at hun har gått videre og vil være i fred. Hun kommer tilbake etterhvert. 

Jasmine arver gymmen til Robbo. 

Det virker som Alex og hun jeg ikke kommer på hva heter nå, forlater serien sammen. 

Det er det jeg vet fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

What? Dør han faktisk?! :) 

Jeg ligger jo ajour med TV2 Sumo. Hvor i serien er du? 

Anonymkode: 799cf...258

Siste episode som ble sluppet 03.00 i natt 🙂  

Anonymkode: ed71b...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste episode som ble sluppet 03.00 i natt 🙂  

Anonymkode: ed71b...6f7

Men etter at hun legen pratet med Jasmin så virket det jo som at hun hadde noe å skjule. Det var liksom ikke bare tristhet etter at hun lukket døra. Det var som at hun var tynget med en hemmelighet

Anonymkode: 62e12...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han som spiller Mason ville ut av serien, så antagelig derfor han døde. Føler ikke at han var ferdig, han burde fått seg en kjæreste og vært lykkelig en stund. Ble nesten som Casey på nytt. Har ikke sett episoden med Robbos død enda, men ble nesten litt irritert over at de folkene kom på nytt. Syns det har dratt ut over altfor lang tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvilke dager/tider de legger ut episoder fremover på sumo?

Anonymkode: ddd81...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvilke dager/tider de legger ut episoder fremover på sumo?

Anonymkode: ddd81...077

Mandag, onsdag og fredag tror jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...