Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

De begynner episodene der de var før de sluttet å sende, så de ligger veldig langt etter sumo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er bra de fortsetter der de slutta. For vi er mange som ikke har Sumo og som ikke har sett en episode siden forrige tv-episode. 

Opptak er programmert :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting; hvorfor dro Leah og kom i kontakt med han som kidnappet henne? Har jeg gått glipp av det eller har ikke det kommet fram? Hun fikk jo en tlf men har ikke skjønt noe mer av akkurat det..

Anonymkode: aa0c6...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sola de skrev:

De begynner episodene der de var før de sluttet å sende, så de ligger veldig langt etter sumo nå.

Så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Horrorfreak skrev:

Hvor ser dere Home and Away?

Jeg ser på Sumo, men fra i morgen 9.30 så er det å se på tv2. Fra der de sluttet å sende episodene før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom til å tenke på en ting; hvorfor dro Leah og kom i kontakt med han som kidnappet henne? Har jeg gått glipp av det eller har ikke det kommet fram? Hun fikk jo en tlf men har ikke skjønt noe mer av akkurat det..

Anonymkode: aa0c6...e2d

Eg trur det vart forklart slik (ca?): Kidnapparen lurte Leah ved å seie at kona hans, som han påstod var en fan av nettsida  til  Leah, no var innlagt på sjukehus fordi ein mann gikk til angrip på ho. Leah vart overtalt, på tlf, til å komme på besøk til kona på sjukehuset, og kidnapparen fikk tatt Leah med i bilen sin da dei møttest på parkeringshuset til sjukehuset. 

Anonymkode: edaec...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horrorfreak
24 minutter siden, Sola de skrev:

Jeg ser på Sumo, men fra i morgen 9.30 så er det å se på tv2. Fra der de sluttet å sende episodene før jul.

Takk. :) Ble litt lost etter at de sluttet å sende det rundt fire-fem tiden. Men har fremdeles mulighet å se det nå og det har vært et savn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Horrorfreak skrev:

Takk. :) Ble litt lost etter at de sluttet å sende det rundt fire-fem tiden. Men har fremdeles mulighet å se det nå og det har vært et savn. :)

Jeg har sett det siden jeg var liten, så måtte skaffe meg sumo for å følge med videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sola de skrev:

Jeg har sett det siden jeg var liten, så måtte skaffe meg sumo for å følge med videre :fnise:

Eg også! Litt irriterande å måtte betale ekstra for Sumo, sidan eg kun ser 1 serie der. (Har ikkje tid til andre seriar). Men har vent meg til at eg kan sjå når det passar for meg, så kommer nok ikkje til å gå tilbake til å sjå på TV2. (Har litt gammal tv, utan opptaks-muligheit)

Men flott at serien går på vanlig tv2 igjen! Heilt sikkert gode nyheiter for mange!

Anonymkode: edaec...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horrorfreak
20 minutter siden, Sola de skrev:

Jeg har sett det siden jeg var liten, så måtte skaffe meg sumo for å følge med videre :fnise:

Jeg har fulgt med på det siden 1997, men falt av litt det siste året. Sånn blir det når man forandrer på tiden, så det blir godt å gjenoppta serien igjen. Synes den er så koselig. :)

Endret av Horrorfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Eg trur det vart forklart slik (ca?): Kidnapparen lurte Leah ved å seie at kona hans, som han påstod var en fan av nettsida  til  Leah, no var innlagt på sjukehus fordi ein mann gikk til angrip på ho. Leah vart overtalt, på tlf, til å komme på besøk til kona på sjukehuset, og kidnapparen fikk tatt Leah med i bilen sin da dei møttest på parkeringshuset til sjukehuset. 

Anonymkode: edaec...f25

Ok, takk for oppklaring :)

Anonymkode: aa0c6...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som spiller Jasmine er en flink skuespiller! Liker storyen rundt henne nå :)

Anonymkode: 9a59c...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som spiller Jasmine er en flink skuespiller! Liker storyen rundt henne nå :)

Anonymkode: 9a59c...b5c

Ja elsker henne. Hun kom på 2 plass i the bachelor Australia, og som jeg har forstått er hun veldig godt likt i Australia 

Anonymkode: ddd81...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 27.6.2020 den 13.54, Lady Lovelylocks skrev:

2BE3B8F9-7AFF-4499-A286-E85E2AAC361C.png

Hva? Går serien på tv2 igjen nå? Når da? Det har jeg ikke fått med meg.

Anonymkode: 21de8...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Går serien på tv2 igjen nå? Når da? Det har jeg ikke fått med meg.

Anonymkode: 21de8...9f6

Det var bare i sommer så vidt jeg vet, men nå er jo GMN tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Live88 skrev:

Det var bare i sommer så vidt jeg vet, men nå er jo GMN tilbake.

Går hver ettermiddag på Tv2 Livsstil

Anonymkode: a0a41...04d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Angelo er tilbake 😀 Rart, han dukker opp som etterforsker i casen om Colbys og Bellas far som ble funnet. Han er ikke sammen med Nicole lenger, men har med seg nydama 🥳

Anonymkode: 2d032...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama til Angelo, Tylor, er skikkelig fin..

Colby flørter, se om det blir noe mellom de etterhvert da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...