Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voldtok ikke han henne før han forsvant da...det er jo derfor de tror hun kjørte på ham med vilje!

Tror ikke han rakk å gjennomføre voldtekten, men at han var nær ved. Det var en slags misforståelse hvor Dani flørtet med en "bad boy" uten at hun skjønte at Kane tok dette alvorlig også ble han litt hardhendt.

Til dere som er oppdatert, hva skjer med Jade og Dani? De er vel ikke med i dagens episoder i Australia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, så lenge siden :)

Familien Sutherlands har flyttet fra Summer Bay - alle mann :)

Dani dro fordi hun og Scott slo opp tror jeg.

Jade *tror* jeg dro hos de biologiske foreldrene sine - husker ikke helt..

Endret av Rebelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Fruktfat
robbie og tasha gifter seg. de er så søte sammen :)

å, så bra! :-D

ja, de er så gode, mine yndlinger i serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Flynn døde i går..  :grine:

Hva døde han av?

Og hvor ble det av gamle Flynn? Han var utrolig kjekk... Han som er Flynn i norge nå er bare ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva her skjedd mellom Kersti og Kane? Hvorfor har hun dradd, og vil ikke treffe ham? LIker vendingen jeg da, og håper det forblir sånn for jeg har aldri likt Kane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på H&A på etpar år....(bare to-tre episoder...) tror nesten eg må se på det igjen..men det går jo på så kødden tid på dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har virkelig noe å se frem til altså! Selv om det er litt vemodig at man skal "miste så mange". Men så kommer det nye karakterer og de gamle er glemt!

Lenge leve intrigene! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva her skjedd mellom Kersti og Kane? Hvorfor har hun dradd, og vil ikke treffe ham? LIker vendingen jeg da, og håper det forblir sånn for jeg har aldri likt Kane...

Åh..

Jeg synes så inderlig synd på Kane! Han har aldri hatt noen som har vært glad i ham (før Kirsty) og har møtt så mye motstand, fordommer og dritt i sitt liv at noen og enhver kunne bukke under.

Er det noe jeg ønsker meg i Home and Away så er det en "lykkelige slutt" for Kane!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..

Jeg synes så inderlig synd på Kane! Han har aldri hatt noen som har vært glad i ham (før Kirsty) og har møtt så mye motstand, fordommer og dritt i sitt liv at noen og enhver kunne bukke under.

Er det noe jeg ønsker meg i Home and Away så er det en "lykkelige slutt" for Kane!!

men det blir det også. de gifter seg på nytt med familie tilstede samme dag som noah og hayley.og hun blir gravid på ordentlig.

Endret av moka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehm... noen som vet?

tror bare han flytta jeg, innbiller meg at barnebarnet hans (Seb??) har vært på besøk hos ham nå nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til sveits eller østerrike eller noe deromkring. sammen med june ( tror det var det hun het)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Kan dere fortelle meg hva som skjer den 28 mars til 31 mars. Jeg får ikke sett det de dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...