Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Maikana
Heter ikke babyen til Sally og FLynn Hannah?

Jeg vet ikke faktisk, kan godt hende det. :)

ekje Leah ilag med Jesse da??

Nei, Jesse er borte. Vet ikke hvor han er eller hvorfor han ikke er med lenger, men Leah er gift med en som heter Dan nå. Han har forresten et barn med Amanda jeg nevnte tidligere.

Intriger, intriger...det er så kult! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cecilia

Hva er det egentlig han Keane har gjort mot Danny? Ikke lenge siden jeg begynte å følge med, og har aldri forstått helt det der :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor hun ble voldtatt ja, og så ble han frifunnet.

Det var noe med en bortføring også, som han og broren gjorde, men jeg husker ikke om det var Danni som ble bortført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Flynn kommer ikke til å dø, og Leah føder en jente som blir hetende for Pippa. Senere flytter Flynn, Sally og Pippa inn i huset til Hunters og Hunters tar deres leilighet (husker ikke hvor lenge etter det var..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke faktisk, kan godt hende det.  :)

Nei, Jesse er borte. Vet ikke hvor han er eller hvorfor han ikke er med lenger, men Leah er gift med en som heter Dan nå. Han har forresten et barn med Amanda jeg nevnte tidligere.

Jesse er borte fordi han i fylla kjørte på Alf, Cloe, Martha og Kim og drepte Chloe.

Jesse er nå i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe er jo en gammel karakter, hun bodde hos Irene før og har ei jente

Martha er barnebarnet til Alf (datter av roo)

Kim er sønn til Barry Hyde (mulig han ikke er med i norge enda, men Barry blir rekor på skolen + at han blir sammen med Irene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg var forvirret før, men nå topper det seg virkelig..

Det er egentlig bare en ting jeg lurer på, fordi jeg gikk glipp av den sesongen det skjedde - men hvorfor kom ikke Vinnie tilbake? Jeg så først episodene hvor Vinnie havnet i fengsel, og han ville ikke ha besøk av Leah, og Alex hjalp Leah med babyen osv.

Neste gang jeg fikk sett på var Leah sammen med en annen mann og ingen snakket om Vinnie lenger.

Hva skjedde der? Er Vinnie død eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnie:

Havnet i fengsel

"døde" i en brann

dvs at han er under såkalt "vitness protection" - ergo han kan ikke ha kontakt med Leah et al

I en episode kommer han på bursdagen til VJ, forkledd som en bjørn

Han legger igjen et brev til Leah der han spør om hun vil komme med han og endre identitet etc

Leah sier nei siden hun er sammen med Dan Baker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så fælt at chloe dør da. men blir gøy å se henne igjen. denne uka dør flynn oxo i australia. trist :grine:

se her

tar litt tid før den starter.

Endret av moka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maikana

Flynn døde i går.. :grine:

Var helt flau der jeg satt med tårer og skjelvende underleppe...men det var så vakkert og så utrolig trist... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...