Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Hva skjer med styret rundt Felix? Kommer Sarah eller hva hun heter, til å skade Kane og de andre?

Og var det Dani som drepte Felix (hvis han virkelig er død da)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lanyah

Jeg har ikke sett på et par dager nå, og når jeg så nettopp nå. Ble jeg helt forvirret...! Er Felix død? Når skjedde det? Er Dani mistenkt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Synst det er så teit når de bytter personer, for jeg synst det aldri blir det samme...!

jeg også, men det går jammen ikke mange episodene før jeg helt har glemt den andre igjen. Kommer ikke til å glemme hayles med det første, men hun nye er sikkert flink også.

Sarah kom idag og sa at felix er død, vet jo ikke om det er sant. aner ikke hvem som skadet han, kanskje sarah selv??? får jo ikke sett det hver dag :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikkje sett heile gårsdagens episode, så det eg lurar på er kvifor det er så mørkt på hotellet? Det ser jo så stengt ut, men det er gjester der? Og kvifor blei Vilde og Benedicte så redde når ho gamle dama kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Fekk ikkje sett heile gårsdagens episode, så det eg lurar på er kvifor det er så mørkt på hotellet? Det ser jo så stengt ut, men det er gjester der? Og kvifor blei Vilde og Benedicte så redde når ho gamle dama kom?

hehe, nå tror jeg du posta feil, gitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ringte til en og sa at Leah hadde kjent han igjen.

Angela Russell hadde en tvillingsøster viser det seg. Det kan være henne som er mor til Tasha og ikke Angela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke en tvillingsøster, men en kusine. Som var prikk lik henne.

Oj, det har ikke jeg fått med meg, men så får jeg ikke sett hver dag heller. HAr gått glipp av mye i det siste. Visste heller ikke at Hayley skal byttes ut, det blir kjipt!

Endret av Sam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva Peter Barker har å fortelle Dani og Scott. De fikk beskjed om å sette seg. Håper vi får vite det i morgen, hvis ikke så må vi vente til over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Peter Barker har å fortelle Dani og Scott. De fikk beskjed om å sette seg. Håper vi får vite det i morgen, hvis ikke så må vi vente til over helgen.

Oppdater meg etterpå da, tror ikke jeg får sett det i dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...