Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #281 Del Skrevet 9. august 2006 Hva skjer med styret rundt Felix? Kommer Sarah eller hva hun heter, til å skade Kane og de andre? Og var det Dani som drepte Felix (hvis han virkelig er død da)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. august 2006 #282 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har ikke sett på et par dager nå, og når jeg så nettopp nå. Ble jeg helt forvirret...! Er Felix død? Når skjedde det? Er Dani mistenkt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. august 2006 #283 Del Skrevet 9. august 2006 Hayley kommer snart til å bli byttet ut med denne dama: http://www.cinema-france.com/Webmasters/Im...01216_intro.jpg (fordi at hun ble gravid) ← Synst det er så teit når de bytter personer, for jeg synst det aldri blir det samme...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #284 Del Skrevet 9. august 2006 Synst det er så teit når de bytter personer, for jeg synst det aldri blir det samme...! ← jeg også, men det går jammen ikke mange episodene før jeg helt har glemt den andre igjen. Kommer ikke til å glemme hayles med det første, men hun nye er sikkert flink også. Sarah kom idag og sa at felix er død, vet jo ikke om det er sant. aner ikke hvem som skadet han, kanskje sarah selv??? får jo ikke sett det hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 14. august 2006 #285 Del Skrevet 14. august 2006 hva er det som har skjedd de siste 2 episodene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. august 2006 #286 Del Skrevet 15. august 2006 Fekk ikkje sett heile gårsdagens episode, så det eg lurar på er kvifor det er så mørkt på hotellet? Det ser jo så stengt ut, men det er gjester der? Og kvifor blei Vilde og Benedicte så redde når ho gamle dama kom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 15. august 2006 #287 Del Skrevet 15. august 2006 Fekk ikkje sett heile gårsdagens episode, så det eg lurar på er kvifor det er så mørkt på hotellet? Det ser jo så stengt ut, men det er gjester der? Og kvifor blei Vilde og Benedicte så redde når ho gamle dama kom? ← hehe, nå tror jeg du posta feil, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. august 2006 #288 Del Skrevet 15. august 2006 hehe, nå tror jeg du posta feil, gitt! ← Ups Blei nok litt overivrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. august 2006 #289 Del Skrevet 18. august 2006 Er det politimannen som Leah nå blir gift med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #290 Del Skrevet 18. august 2006 Blir gift med broren hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. august 2006 #291 Del Skrevet 18. august 2006 Men hva er det med Baker da? :nysgjerrig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #292 Del Skrevet 18. august 2006 Mener han hadde noe med vitnebeskyttelsesprogrammet til Vinnie å gjøre. Han har vertfall litt info om Vinnie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 18. august 2006 #293 Del Skrevet 18. august 2006 Stemmer det, jah! Han fikk jo en mystisk telefon idag, som jeg ikke skjønte så mye av...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 19. august 2006 #294 Del Skrevet 19. august 2006 Han ringte til en og sa at Leah hadde kjent han igjen. Angela Russell hadde en tvillingsøster viser det seg. Det kan være henne som er mor til Tasha og ikke Angela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. august 2006 #295 Del Skrevet 19. august 2006 Nei, ikke en tvillingsøster, men en kusine. Som var prikk lik henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 20. august 2006 #296 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Nei, ikke en tvillingsøster, men en kusine. Som var prikk lik henne. ← Oj, det har ikke jeg fått med meg, men så får jeg ikke sett hver dag heller. HAr gått glipp av mye i det siste. Visste heller ikke at Hayley skal byttes ut, det blir kjipt! Endret 20. august 2006 av Sam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 21. august 2006 #297 Del Skrevet 21. august 2006 hvem er egentlig sarah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #298 Del Skrevet 21. august 2006 Sarah er damen til Felix, som Dani skrev en avslørende artikkel om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #299 Del Skrevet 24. august 2006 Lurer på hva Peter Barker har å fortelle Dani og Scott. De fikk beskjed om å sette seg. Håper vi får vite det i morgen, hvis ikke så må vi vente til over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. august 2006 #300 Del Skrevet 25. august 2006 Lurer på hva Peter Barker har å fortelle Dani og Scott. De fikk beskjed om å sette seg. Håper vi får vite det i morgen, hvis ikke så må vi vente til over helgen. ← Oppdater meg etterpå da, tror ikke jeg får sett det i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå