Queen94 Skrevet 9. juni 2022 #661 Skrevet 9. juni 2022 Marvelous skrev (På 25.5.2022 den 0.33): Er dette på Østlandet? Håper vi har like mye flaks, vi bestilte 12 mai😅🤞🏼 Hørt noe om passet?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #662 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt sykt at politiet/det offentlige blir kritisert fordi folk ikke gidder å skaffe seg nytt pass før utenlandsreise nærmer seg. Folk som skriver her er møkk late, og mener andre skal ordne opp for de. Anonymkode: 6ec3c...4a8 Når har du tenkt å begynne å reagere da? når det er 3 måneders leveringstid, 6 måneder, ett år? Aldri? Bare stå som en sau og breke? Myndighetene har alltid rett? Anonymkode: d8d61...463 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #663 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når har du tenkt å begynne å reagere da? når det er 3 måneders leveringstid, 6 måneder, ett år? Aldri? Bare stå som en sau og breke? Myndighetene har alltid rett? Anonymkode: d8d61...463 Kan ikke dere som spyr ut dritt ta frem strikketøyet i stedet? Slutt å rakke ned på folk!!! Mange som skriver her inne har vært ute i god tid. Men hverken politi eller folk flest forstå at det skulle bli materialmangel som snudde hele produksjon på hodet og gjør det ytterligere vanskelig å få pass.. Anonymkode: 5a773...cf0 3 2
Queen94 Skrevet 9. juni 2022 #664 Skrevet 9. juni 2022 Ringte politiet i dag. De sa de kan ikke garantere noe, men de fleste får pass innen 6 uker hvis det er valgt henting. Vi bestilte 12 mai, så hun sa vi bør ha den til 22 juni.
Queen94 Skrevet 9. juni 2022 #665 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan ikke dere som spyr ut dritt ta frem strikketøyet i stedet? Slutt å rakke ned på folk!!! Mange som skriver her inne har vært ute i god tid. Men hverken politi eller folk flest forstå at det skulle bli materialmangel som snudde hele produksjon på hodet og gjør det ytterligere vanskelig å få pass.. Anonymkode: 5a773...cf0 Skjønner ikke hvorfor de bruker energi på å slenge dritt bak skjermen! Har de ikke noe bedre å gjøre? Jo, vi burde vært flinkere til å passe på pass, men dessverre har vi ikke hatt en sånn krise før. Det er lov å ønske seg ferie med sin familie/venner når vi endelig kan leve normalt. Det var jo ikke lov å leve som man ville før februar i år. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #666 Skrevet 9. juni 2022 Hadde time 5 mai i Bergen , fikk melding nå om at passet var sendt 😊 Anonymkode: 49ced...ad2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #667 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde time 5 mai i Bergen , fikk melding nå om at passet var sendt 😊 Anonymkode: 49ced...ad2 Hurra!! Noen som vet hvor lang tid dette tar i posten? Anonymkode: 5a773...cf0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #668 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hurra!! Noen som vet hvor lang tid dette tar i posten? Anonymkode: 5a773...cf0 Skal oppdatere så snart jeg får det 😊 Anonymkode: 49ced...ad2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #669 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal oppdatere så snart jeg får det 😊 Anonymkode: 49ced...ad2 Det hjelper ikke meg dessverre for jeg bestilte 5 mai i Oslo og fikk sms i går. Vo reiser fredag om en uke, så håper virkelig det rekker frem Anonymkode: 5a773...cf0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #670 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke meg dessverre for jeg bestilte 5 mai i Oslo og fikk sms i går. Vo reiser fredag om en uke, så håper virkelig det rekker frem Anonymkode: 5a773...cf0 For et stress 😥 Krysser fingrene for at det ordner seg for dere Anonymkode: 49ced...ad2
Vinlar Skrevet 9. juni 2022 #671 Skrevet 9. juni 2022 Time 5. mai på Grålum. Fått melding om at et av passene er sendt. Krysser fingre for at nummer to er rett rundt hjørnet 🤞🏻 Reiser 19. juni så haster nå.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #672 Skrevet 9. juni 2022 Så bra! Vet du noe om postgang? Anonymkode: 5a773...cf0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #673 Skrevet 9. juni 2022 Queen94 skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hvorfor de bruker energi på å slenge dritt bak skjermen! Har de ikke noe bedre å gjøre? Jo, vi burde vært flinkere til å passe på pass, men dessverre har vi ikke hatt en sånn krise før. Det er lov å ønske seg ferie med sin familie/venner når vi endelig kan leve normalt. Det var jo ikke lov å leve som man ville før februar i år. Men allikevel så var det mange som bestilte pass i høst når politiet gikk ut og oppfordret folk om å gjøre det.Og det er alltid greit å ha et gyldig pass ja hvis du kunne uavhengig om man skal skulle være tilbake to uker til siden eller. Anonymkode: b7ab8...bd3 1
Queen94 Skrevet 9. juni 2022 #674 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men allikevel så var det mange som bestilte pass i høst når politiet gikk ut og oppfordret folk om å gjøre det.Og det er alltid greit å ha et gyldig pass ja hvis du kunne uavhengig om man skal skulle være tilbake to uker til siden eller. Anonymkode: b7ab8...bd3 Jeg forstår det. Men i mitt tilfelle hadde vi bestilt pass i desember 2020, men jeg fikk ikke med meg at hennes kun varte i 2 år. Hun har pass til oktober, men må ha 6 mnd gyldighet før hun kan reise ut og inn. 1
Zinatara Skrevet 9. juni 2022 #675 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hjelper ikke meg dessverre for jeg bestilte 5 mai i Oslo og fikk sms i går. Vo reiser fredag om en uke, så håper virkelig det rekker frem Anonymkode: 5a773...cf0 Det tar bare vanlig postgang. Oslo er vel ikke akkurat er der i landet det tar lengst å få posten frem. Jeg vil tro at det tar 2 dager dersom man har post den dagen, mer dersom det ikke faller på en leveringsdag. Så jeg tipper at når du fikk SMS i går, så ligger det i postkassa i morgen eller mandag. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #676 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men allikevel så var det mange som bestilte pass i høst når politiet gikk ut og oppfordret folk om å gjøre det.Og det er alltid greit å ha et gyldig pass ja hvis du kunne uavhengig om man skal skulle være tilbake to uker til siden eller. Anonymkode: b7ab8...bd3 For barn der passet kun er gyldig i 2 år er det åpenbart ikke mulig å fornye årevis i forkant . Det er hovedsakelig barn som venter på pass til ferien . Når vi hadde time på passkontoret var det 95 % barnefamilier med små barn . Anonymkode: 49ced...ad2 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #677 Skrevet 9. juni 2022 Zinatara skrev (17 minutter siden): Det tar bare vanlig postgang. Oslo er vel ikke akkurat er der i landet det tar lengst å få posten frem. Jeg vil tro at det tar 2 dager dersom man har post den dagen, mer dersom det ikke faller på en leveringsdag. Så jeg tipper at når du fikk SMS i går, så ligger det i postkassa i morgen eller mandag. Håper inderlig du har rett. At passene sendes fra Oslo og ikke utlandet.. Anonymkode: 5a773...cf0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #678 Skrevet 9. juni 2022 Noen som vet hvor passene sendes ifra? Hun jeg snakket med første gang sa Oslo. Hun jeg snakket m i ville ikke svare på det og sa opp til 10 virkedager. Noen som vet? Anonymkode: 5a773...cf0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #679 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet hvor passene sendes ifra? Hun jeg snakket med første gang sa Oslo. Hun jeg snakket m i ville ikke svare på det og sa opp til 10 virkedager. Noen som vet? Anonymkode: 5a773...cf0 Det formelle svaret fra politiet er vel ti dager. Men alle som har meldt om mottatt pass her inne får det et par dager etter at de får sms. Håper det siste gjelder for meg og! Fikk sms i går, og nå er det 10 dager til avreise. Anonymkode: 9e1d4...eaa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #680 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Håper inderlig du har rett. At passene sendes fra Oslo og ikke utlandet.. Anonymkode: 5a773...cf0 Jeg fikk dem på to dager til Sunnmøre. Anonymkode: 28dfe...46d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå