Gå til innhold

Leveringstid pass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brøleapen skrev (3 minutter siden):

Vi fikk det på ekspresslevering, så det tok bare to dager. Vi hadde flaks med hun som var på jobb, hun bestilte det for oss uten å egentlig spørre om vi ville ha det😊

Den muligheten finnes dessverre ikke lengre..

Anonymkode: 5a773...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Den muligheten finnes dessverre ikke lengre..

Anonymkode: 5a773...cf0

Ikke dessverre, det er heldigvis! Nå står alle i en mer rettferdig kø (den samme køen for alle) i stedet for at noen heldige tilfeldig utvalgte sniker seg inn foran i køen hele tiden 👍

Anonymkode: f2d22...232

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

De jeg har hørt om, som har fått pass / sms i dag bestilte 2. mai.

Har  foreløpig ikke hørt om 4 og 5 mai, men bør være rett rundt hjørnet.

 

 

Anonymkode: 5a773...cf0

Vi skal reise i begynnelsen av august og det bør vel holde i massevis.. trodde jeg. 
Det høres nesten ut som de har hverken papir eller blekk igjen på den fabrikken  😬

Anonymkode: bc6f1...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke dessverre, det er heldigvis! Nå står alle i en mer rettferdig kø (den samme køen for alle) i stedet for at noen heldige tilfeldig utvalgte sniker seg inn foran i køen hele tiden 👍

Anonymkode: f2d22...232

Sniker seg inn i køen faktisk😊 Tror ikke jeg er den eneste som fikk det uten å be om det. De sjekket alle som satt i kø om de hadde bestilt reise, og når de skulle dra. Så det er i beste fall ufrivillig sniking…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med passkontoret på Greåker nå. Vi har bestilt pass til begge barna. På det ene stod det nå «under produksjon» og det andre fortsatt bare «sendt til produksjon». Så den ferien vår 19. juni henger i en tynn tråd…. Bestilte 5. mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinlar skrev (6 minutter siden):

Snakket med passkontoret på Greåker nå. Vi har bestilt pass til begge barna. På det ene stod det nå «under produksjon» og det andre fortsatt bare «sendt til produksjon». Så den ferien vår 19. juni henger i en tynn tråd…. Bestilte 5. mai. 

Skal dere reise innen Schengen ? 
 

Anonymkode: bc6f1...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal dere reise innen Schengen ? 
 

Anonymkode: bc6f1...c57

Nei, utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 19.19):

Det jeg ikke skjønner, er at ingen anbefalte oss Id-kort eller ekspress da vi bestilte 4 mai. Hun bak disken sa at vi hadde god tid, for pass var det 4 ukers leveringstid på. Når jeg nå leser på politiets fb side, skrev de 29 april at de anbefalte id-kort. Og ja, jeg burde sjekket selv osv,osv men hun som har dette som jobb burde jo informert om det. Jeg visste ikke at ekspress fantes engang… Sammenligner det med min jobb i blomsterbutikk, -når jeg selger en blomst som trenger spesiell stell, informerer jeg om det. Jeg går ikke ut fra at kunden vet alt, selv om det står på nettet…

Anonymkode: 1dd6c...7e1

Jeg er enig i at id-kort burde de opplyst om men ekspress derimot hadde vært en katastrofe å opplyse alle om. Da hadde folk bevist bestilt billetter for å snike i køen til de som har kjørt et helt vanlig løp og det er ikke helt rettferdig.

Anonymkode: 25eed...7e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke dessverre, det er heldigvis! Nå står alle i en mer rettferdig kø (den samme køen for alle) i stedet for at noen heldige tilfeldig utvalgte sniker seg inn foran i køen hele tiden 👍

Anonymkode: f2d22...232

Nemlig.

Anonymkode: 25eed...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal dere reise innen Schengen ? 
 

Anonymkode: bc6f1...c57

Hvordan fikk du opplysninger om dette? De sier de ikke kan gå inn på enkeltsaker..🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5a773...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinlar skrev (1 time siden):

Nei, utenfor.

Har det noe å si..? rekker uansett ikke id kort nå..

Anonymkode: 5a773...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan fikk du opplysninger om dette? De sier de ikke kan gå inn på enkeltsaker..🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5a773...cf0

De fikk fødselsnummer på barna og sjekket opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.. de presiserer jo på politiets sider at de ikke kan sjekke opp og jeg har spurt om dette flere gabger . Anbefalte de å avbestille ? Eller trodde de passene ville rekke frem ? 

Anonymkode: 5a773...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Merkelig.. de presiserer jo på politiets sider at de ikke kan sjekke opp og jeg har spurt om dette flere gabger . Anbefalte de å avbestille ? Eller trodde de passene ville rekke frem ? 

Anonymkode: 5a773...cf0

Ikke vet jeg, men de sjekket i alle fall opp 🤷🏻‍♀️ Men håpet for å få begge passene ble jo bare mindre etter den samtalen da. Hjelper oss ikke å bare få det ene 😕 Han sa at han ikke kunne garantere noe. Begynte å bli knapt med tid, men at det kunne gå begge veier….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også beskjed om at de ikke kunne sjekke, men at passene antagelig ville bli sendt snart. Da var de allerede på vei. 

Anonymkode: bbc24...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi fikk også beskjed om at de ikke kunne sjekke, men at passene antagelig ville bli sendt snart. Da var de allerede på vei. 

Anonymkode: bbc24...8e6

Når bestilte dere pass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk også beskjed om at de ikke kunne sjekke da jeg ringte. Men jeg ga meg ikke og til slutt sjekket hun likevel. Så de har mulighet. De har vel bare fått beskjed fra øvre hold om at de ikke skal bruke tid på å gå inn i enkeltsaker. 

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk også beskjed om at de ikke kunne sjekke da jeg ringte. Men jeg ga meg ikke og til slutt sjekket hun likevel. Så de har mulighet. De har vel bare fått beskjed fra øvre hold om at de ikke skal bruke tid på å gå inn i enkeltsaker. 

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Hva fikk du beskjed om da? Angrer egentlig på at jeg spurte da jeg hadde håp om å rekke å få de. Nå ble det plutselig veldig lite håp igjen…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinlar skrev (1 minutt siden):

Hva fikk du beskjed om da? Angrer egentlig på at jeg spurte da jeg hadde håp om å rekke å få de. Nå ble det plutselig veldig lite håp igjen…. 

Vi reiser 17.. bestilte 5. så ferien ryker vel. . jeg fikk svar på Mail fra politiet at 3-7 mai er det som blir sendt ut kommende dager..

Anonymkode: 5a773...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinlar skrev (20 minutter siden):

Hva fikk du beskjed om da? Angrer egentlig på at jeg spurte da jeg hadde håp om å rekke å få de. Nå ble det plutselig veldig lite håp igjen…. 

At passet var produsert og ble sendt «snart». Da sendte de en sms og jeg ville motta passet innen 10 dager. Ble ikke så veldig beroliget. Men må bare håpe på rask postgang.

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...