Gå til innhold

Leveringstid pass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere fått sms da?

Anonymkode: 31d39...8bd

Jeg snakket m hun nå for 3Omin siden ., så må vel være litt tålmodig. Det skal sendes ut sms i dag eller i morgen. Så håper det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemy7507 skrev (3 minutter siden):

Jeg snakket m hun nå for 3Omin siden ., så må vel være litt tålmodig. Det skal sendes ut sms i dag eller i morgen. Så håper det stemmer.

Jeg fikk samme beskjed fra Oslo politikammer i går. At pass var ferdig og at sms skulle komme i går eller i dag (time 5 mai) Ingen sms enda… Hjertet hopper over et slag hver gang det piper i telefonen. Håper på melding snart slik at jeg kan få litt ro i sjelen!

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk samme beskjed fra Oslo politikammer i går. At pass var ferdig og at sms skulle komme i går eller i dag (time 5 mai) Ingen sms enda… Hjertet hopper over et slag hver gang det piper i telefonen. Håper på melding snart slik at jeg kan få litt ro i sjelen!

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Ja dette er ekstremt nervepirrende.. vi fikk beskjed om at de var introduksjon. Ikke ferdige så kan ta enda lengre tid da. Skriv gjerne i tråden her om du hører noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy7507 skrev (22 minutter siden):

Noen som kan si noe om hvor lang tid passene har tatt i posten ? Fra sms er sendt til dere har mottatt pass? ( bori Oslo)

Vi fikk for et par uker siden. Fikk sms på mandag og passet lå i postkassa på onsdag. Det kan sikkert bli litt variasjoner basert på hvilke dager man har postlevering og hvor i landet man bor. Men bør ikke ta lang tid, det er jo bare vanlig brevpost. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Håper alle som løfter henda i været og legger skylda på alle andre lærer av dette og er ute i bedre tid før pass må fornyes neste gang.

 

Anonymkode: b7ab8...bd3

Hold kjeft.

Mange av oss har ikke trodd at vi skulle utenlands på leeenge. Så skjer livet, vi får i februar mulighet til å reise. Obs, et pass er utgått. Bestiller time til pass, 2. mai. Gooood tid til juni da. TRODDE VI. Så jekk deg ned. 

Anonymkode: 87039...33a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hold kjeft.

Mange av oss har ikke trodd at vi skulle utenlands på leeenge. Så skjer livet, vi får i februar mulighet til å reise. Obs, et pass er utgått. Bestiller time til pass, 2. mai. Gooood tid til juni da. TRODDE VI. Så jekk deg ned. 

Anonymkode: 87039...33a

Det er alltid praktisk å ha et gyldig pass uavhengig om man skal til utlandet eller ikke. Og politiet var ute i høst sånn som de gjør hvert år og oppfordrer folk om å bestille time sånn at det ikke blir kork mot sommeren. 

Anonymkode: b7ab8...bd3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er alltid praktisk å ha et gyldig pass uavhengig om man skal til utlandet eller ikke. Og politiet var ute i høst sånn som de gjør hvert år og oppfordrer folk om å bestille time sånn at det ikke blir kork mot sommeren. 

Anonymkode: b7ab8...bd3

At du i det hele tatt gidder å bruke tid på å takke ned mot folk som allerede er fortvilet. Vi bestilte passtime i februar . Da var ventetid 5-7 dager.. 

Anonymkode: 5a773...cf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de som har pass, og er ute etter å skape kvalme, kan holde seg unne denne tråden..

Anonymkode: 6c45f...2c2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy7507 skrev (2 timer siden):

Ja dette er ekstremt nervepirrende.. vi fikk beskjed om at de var introduksjon. Ikke ferdige så kan ta enda lengre tid da. Skriv gjerne i tråden her om du hører noe..

Da kom SMS om at pass er på vei! Phu! Bestilt 5 mai i Oslo.

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da kom SMS om at pass er på vei! Phu! Bestilt 5 mai i Oslo.

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Fantastisk! Vi bestilte også 5 mai i Oslo . Ikke hørt noe enda. Håper håper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy7507 skrev (2 minutter siden):

Fantastisk! Vi bestilte også 5 mai i Oslo . Ikke hørt noe enda. Håper håper..

Jeg fant denne tråden i dag, og har ikke skrevet her tidligere. Venter veldig på pass selv, bestilte også 5. mai i Oslo (på kvelden) og har ikke hørt noe ennå.

Anonymkode: c63a4...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi søkte 5 mai i Oslo.. etter mye mas slo hun opp på oss og sa passene var i produksjon og at vi bille få en sms i dag eller i morgen . Men hun mente de kanskje  ikke rakk frem i posten. At det kunne ta 14 dager.. vi reiser 17 juni.

Anonymkode: 5a773...cf0

Postgang skal virkelig ikke ta 14 dager, selv med posten annenhver dag. Har Norge blitt et u-land? Det har vært mye debatt rundt dette med pass og råvaremangel, men at man må vente i evigheter på viktig post har skjedd nesten uten motstand.

2 hours ago, Lillemy7507 said:

Noen som kan si noe om hvor lang tid passene har tatt i posten ? Fra sms er sendt til dere har mottatt pass? ( bori Oslo)

Det skulle vært interessant å vite, faktisk, siden vi fikk aldri sms om passene. Men fra sms om ID-kort til de lå i kassa tok det 5 dager. Inkludert helg. Det var i april.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fikk samme beskjed fra Oslo politikammer i går. At pass var ferdig og at sms skulle komme i går eller i dag (time 5 mai) Ingen sms enda… Hjertet hopper over et slag hver gang det piper i telefonen. Håper på melding snart slik at jeg kan få litt ro i sjelen!

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Kjenner igjen følelsen, jeg ble sint hver gang noen sendte sms og de ikke var politiet. 😅

Anonymkode: bbc24...8e6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk passet etter sirka 5 uker. Tok nytt passbilde, det gamle så virkelig ikke ut 🤣

Anonymkode: 21aa5...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg fikk passet etter sirka 5 uker. Tok nytt passbilde, det gamle så virkelig ikke ut 🤣

Anonymkode: 21aa5...6f6

Når bestilte du pass da?😅

Anonymkode: 25eed...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Da kom SMS om at pass er på vei! Phu! Bestilt 5 mai i Oslo.

Anonymkode: 9e1d4...eaa

Nå fikk jeg også. Vi bestilte også 5 mai i Oslo. Håper de rekker frem i posten. Vi reiser neste fredag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når bestilte du pass da?😅

Anonymkode: 25eed...7e8

Slutten av mars 👍

Anonymkode: 21aa5...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemy7507 skrev (5 minutter siden):

Nå fikk jeg også. Vi bestilte også 5 mai i Oslo. Håper de rekker frem i posten. Vi reiser neste fredag 

Hadde du fått beskjed tidligere i dag at de var under produksjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinlar skrev (1 minutt siden):

Hadde du fått beskjed tidligere i dag at de var under produksjon? 

Ja , jeg ringte passkontoret tidligere i dag. Først sa hun at hun ikke kunne sjekke enkeltsaker. Deretter  sjekket hun likevel og sa de straks ville sende ut sms der stemte. De sendes fra Oslo til Oslo. Så bør rekke frem på en uke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 3. mai, og venter fortsatt. Men sendes til Spania da, så tar nok litt ekstra tid.

Anonymkode: 95ca5...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde time 30 mai, og skal reise 23 juni, så ferien er kjørt for min del. Hadde time samme dagen som ekspress muligheten utgikk. Og det er myye tyngre å godta enn jeg hadde trodd, at alle de andre skal få reist uten meg. Det eneste håpet jeg har er om de løsner på reglene for nødpass, følger med hver eneste dag. 

Det kjipe er ikke å ikke få reist på ferie men å bruke opp ferien sin fra jobb på å være alene hjemme. 

Anonymkode: dcc77...efe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...