Iroim Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei kakao.... Jeg har lest om så mange som ikke har noen symptomer.. Men kan liksom ikke tro at det skjer meg...... Ikke etter sist gang da jeg var svimmel, oppblåst, trøtt, puppa var vonde, tisset til stadighet, sluttet å spise sjokolade (jeg eeeeeellllllssssskkkkkeeeerrrrr sjokkis), tok 8 positive tester osv...... Men jeg har gjort det jeg kan for å bli gravid i begynnelsen av den mnd her..... *he,he* Men tanta kommer nok, bare en liten tur på ferie.... (Typisk min flaks...) Tar en test om en uke eller sånn om det ikke er noen tegn til TR... Vil slippe å se negativt på disse testene altså.... Endret 1. februar 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 2. februar 2006 Fortsatt ingen mend, og heller ingen graviditetssymptomer...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 2. februar 2006 #43 Del Skrevet 2. februar 2006 Så lenge tanta holder seg borte er det gode nyheter foreløpig. Kakao lister seg bort bak tanta og SKREEEEEEEMMMMMMEEEEERRR henne langt vekk!! :kgblunk: Sånn, nå holder hun seg kanskje borte... Lykke til! Spennende dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, skikkelig spennende er det..... Tar snart en test... Orker ikke å ikke vite heller!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Testen var negativ, som antatt.... Så syklusen min er helt på trynet.. Igjen må jeg jakte på eggløsningen.... Blæh!!! Blir ikke 2006 barn på oss i alle fall...... Satser på 2007 Endret 3. februar 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. februar 2006 #46 Del Skrevet 3. februar 2006 Det var synd! Hvor langt var du over tiden nå? Så teit tanta er som skal være så sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 3. februar 2006 4 dager over... Men som sagt den utskrapningen gjorde noe med min syklus.... Har vært klokkeren på 30 dager det siste året jeg........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 5. februar 2006 6 dager over..... fortsatt ingen tegn til mens... heller ikke graviditet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 6. februar 2006 7 dager over.... ingen tegn til noe som helst..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 7. februar 2006 8 dager over...... Må si jeg venter ganske bra nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. februar 2006 #51 Del Skrevet 7. februar 2006 ojoj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 7. februar 2006 Ikke så mye å si oj,oj for.......... Ingen graviditetstegn, og enda en negativ test... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. februar 2006 #53 Del Skrevet 7. februar 2006 Uff, kan ikke den teite tanta bare komme hvis den uansett har tenkt å komme, da...? Så får du satt strek og begynt på et nytt forsøk. Håper du lykkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 8. februar 2006 Ha... Der kom endelig en etterlengtet mens!!!! Bli kjempe glad!!! Da har jeg muligheten om ikke alt for lenge igjen.... Stabil syklus, ja takk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 #55 Del Skrevet 8. februar 2006 litt for mens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. februar 2006 #56 Del Skrevet 8. februar 2006 Der kom hu, gitt. Supert! Når hun først hadde tenkt å komme, mener jeg. Hvor lenge var du over IKM? Håper syklusen din stabiliserer seg. Lykke til med neste forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 8. februar 2006 9 dager over..... Så neste mnd håper jeg å være tilbake på ca 30!! Men vi får se......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. februar 2006 #58 Del Skrevet 9. februar 2006 BAre innom med en klem til deg, Iromim. Håper syklusene stabiliserer seg litt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 11. februar 2006 Ved nytt mot... Innkjøp av graviditetstester er gjort!!! Neste mnd er det full rulle, før vi igjen hopper over en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. februar 2006 #60 Del Skrevet 15. februar 2006 Prøver dere annenhver måned, eller misforstår jeg helt nå? :klø: Kommer du til å teste med EL-tester, eller tar dere det litt som det kommer? Ønsker dere i alle fall lykke til i neste prøveperiode!!! Håpe det klaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå