Gå til innhold

Mens vi venter på


Iroim

Anbefalte innlegg

Hei kakao....

Jeg har lest om så mange som ikke har noen symptomer.. Men kan liksom ikke tro at det skjer meg...... Ikke etter sist gang da jeg var svimmel, oppblåst, trøtt, puppa var vonde, tisset til stadighet, sluttet å spise sjokolade (jeg eeeeeellllllssssskkkkkeeeerrrrr sjokkis), tok 8 positive tester osv......

Men jeg har gjort det jeg kan for å bli gravid i begynnelsen av den mnd her..... *he,he* Men tanta kommer nok, bare en liten tur på ferie.... (Typisk min flaks...) :enig:

Tar en test om en uke eller sånn om det ikke er noen tegn til TR... Vil slippe å se negativt på disse testene altså.... :roll:

Endret av Iroim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge tanta holder seg borte er det gode nyheter foreløpig. Kakao lister seg bort bak tanta og SKREEEEEEEMMMMMMEEEEERRR henne langt vekk!! :kgblunk: Sånn, nå holder hun seg kanskje borte... :ler:

Lykke til! Spennende dette! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var negativ, som antatt.... Så syklusen min er helt på trynet.. Igjen må jeg jakte på eggløsningen.... Blæh!!! Blir ikke 2006 barn på oss i alle fall...... Satser på 2007 :)

Endret av Iroim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dager over... Men som sagt den utskrapningen gjorde noe med min syklus.... Har vært klokkeren på 30 dager det siste året jeg........ :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kan ikke den teite tanta bare komme hvis den uansett har tenkt å komme, da...? Så får du satt strek og begynt på et nytt forsøk.

Håper du lykkes snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha... Der kom endelig en etterlengtet mens!!!! Bli kjempe glad!!! Da har jeg muligheten om ikke alt for lenge igjen.... Stabil syklus, ja takk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom hu, gitt. Supert! Når hun først hadde tenkt å komme, mener jeg. :forvirret: Hvor lenge var du over IKM? Håper syklusen din stabiliserer seg.

Lykke til med neste forsøk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver dere annenhver måned, eller misforstår jeg helt nå? :klø:

Kommer du til å teste med EL-tester, eller tar dere det litt som det kommer?

Ønsker dere i alle fall lykke til i neste prøveperiode!!! :klem: Håpe det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...