Gå til innhold

Mens vi venter på

Iroim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt mer info om oss.... Vi har kun prøvd en mnd, og det er første gangen for oss. Kun 4+ 3 i dag, men håper på at nurket klamrer seg fast, og at vi blir mor og far i juli 2006.

Jeg har ingen symptomer ennå... Hatt litt ømme bryster, men det er mer eller mindre borte nå... Ikke kvalm, ikke utvidede blodårer.. Flyr på do litt oftere enn før kanskje, og sover mer enn før.. Men det kan være høsten også..... Sovingen i alle fall...

Tatt 3 graviditetstester, mandag, tirsdag og torsdag denne uka.. Og alle viser tydelig to streker.. Bestiller legetime til mandag, og håper på bekreftet graviditet...

:sjenert:

Allerede fortalt mor og svigerforeldre... Noen å dele gleder og evnt sorger med fant vi ut av vi ønsket.

Vi gleder oss!!! ...og jeg er stressa.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Jeg så at du hadde lagt inn en melding i Juliklubben - når har du termin?

Håper du får et flott svangerskap!

Har termin 13 juli.. så vi har mye å dele framover vil jeg tro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miori?

SOrry. Var en bruker her før som het Miori. Trodde det kanskje var deg ettersom nicket ditt er det samme bakvendt. Sorry... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt noen smøblødninger, men den fjerde graviditetstesten var positiv... Gleder meg til jeg skal til legen... I dag er det 5 uker:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten!

Håper det går bra med deg, at du slipper for mange kvalme dager. Det er innmari slitsomt! :kvalm:

Lykke til videre!

Hilsen fra Binke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har desverre mistet, og vi kan ikke annet enn å vente til kroppen min er tilbake i form igjen. En grusom opplevelse var det, med smerter jeg ikke unner noen andre.

Prøver å holde motet oppe, men er fryktelig trist om dagen.... Krysser fingre og tær for alle andre gravide!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Det var veldig leit å høre, Iroim. Får dere begynne å prøve igjen etter første menstruasjon? Håper det klaffer for dere så snart dere er klare for å prøve igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på sykehuset til GU kontroll om 8 uker... Hadde en inkomplett spontanabort, og legen som foretok utskrapingen var ikke sikker på om han fikk ut alt. Livmoren min hadde vridd seg veldig... Håper virkelig kroppen min kommer seg tilbake i form snart, for mine sykluser var hundre prosent regelmessige....

Men merker at jeg skal la denne sorgprosessen gå sin gang... Prøver å være tøff, men ikke alltid like lett synes jeg. For vi gledet oss virkelig.

Men det positive er at vi kan bli gravide, og at det sjelden skjer flere ganger etterhverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...