Gå til innhold

Mens vi venter på


Iroim

Anbefalte innlegg

Passer ikke helt neste mnd.... Mye jobb og greier... Men tingen er at vi prøver hver mnd :)

Endret av Iroim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Da er jeg tilbake igjen... Har tatt meg en laaaannngggg pause fra alt som har med graviditet, babyer og prøving å gjøre.... Eller lang og lang, etter MAèn i november har jeg hatt det ganske så tungt.... Og kroppen min har heller ikke stabilisert seg før nå.. (Ja, det skal liksom alltid være noe....)

Vi er nå i det vi regner som pp 5 etter MAèn. Denne måneden er jeg veldig optimistisk, og synes dagene frem mot IKM går med sneglefart. Opplever vel at jeg ikke er helt ferdig med sorgen etter MAèn, ikke så tøff som jeg trodde. Eller ville være. Har i lang tid sagt at det går bra, og at det ordner seg.. Men har vel nå først insett at jeg må gi meg selv lov til å være lei meg....

Et annet problem jeg synes å ha fått er at alle rundt meg snakker om barn, og det stikker.. men er det slik at de heldige som allerede har barn skal ta hensyn til meg???? Nå er det jo enda slik at de har barn, og ikke jeg.. og det må de få lov til å gledes over....

Håper det snart er min tur... Baby i 2007 hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Koslig å lese hos deg igjen! Rart med at slike ting tar på, selv om jeg bare hadde en sa, en ma er nok tyngre psykisk og fysisk tror jeg...

Men morro at du er optimistisk da! Når er IKM??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hei Iroim! :klem:

Godt å se deg her igjen! Har tenkt på deg :klem:

Ønsker masse lykke til med prøvingen, håper det blir full klaff hos dere nå!

Klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at noen stakk innom... :)

Ikm er 13 mai... Tester nok ikke før 15 mai, om jeg ikke har noen veldige tegn da.

Det som er best er at jeg er veldig optimistisk, og at lysten på baby er der. Ikke bare redsel for at det ikke skal gå bra :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...