Gå til innhold

Mens vi venter på


Iroim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme hvor jeg ser, samme hvor jeg er , og samme hvem jeg snakker med... Alt dreier seg om svangerskap og graviditet!!!!!

Jeg har lovet meg selv en ting, jeg skal aldri prakke på noen mine opplevelser i forbindelse med graviditet og fødsel!!!

Sinna, frustrert ikke gravide meg!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Ville bare innom for å ønske deg en fortsatt fin mandag... Håper de gravide magene gjemmer seg litt mer fremover og at du får tenkt litt på andre ting også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for søte hilsner.... :klem:

Prøver alt jeg kan å konsentrere meg om eksamen, men ikke lett det der..... :overrasket: Eksamen om en uke, og ikke gjennom pensum.. Enda verre med muntlig som er om to uker.. Ikke åpna boka en gang.

Og når det gjelder gravide mager, ja det er bare flott.... Unner alle gravide fine svangerskap og flotte barn jeg.... Må bare å ut litt stim i disse dager! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

...... prøver egentlig å være litt forsiktig med å være her inne, men det er ikke så lett. Vi er nå i gang med prøveperiode 1 etter en MA. Det svinger litt om dagen kan man si, jeg er fryktelig redd for å oppleve det samme en gang til... (Hadde en MA som fortonet seg som et rent helvete, og hvor det norske helsevesen ikke viste seg fra noen spesielt god side) Men samtidig ønsker både mannen min og jeg sterkt å bli foreldre. Så forsøker så godt vi kan å fokusere på det positive, ikke stresse og kose oss masse :sjarmor:

Men det er ikke så lett synes jeg da, jeg vil gjerne bli gravid på 1, 2, 3... Vet ikke hvor godt jeg kommer til å takle å gå gjennom pp etter pp.... Krysser fingrer i alle fall...

Ellers er det koselig å se at de fleste som ble gravide samtidig med meg sist har gode svangerskap så langt!! :)

Så til meg selv og alle andre som prøver ....... LYKKE TIL :humpe:

Endret av Iroim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Kjekt at du er tilbake igjen! :klem:

Masse lykke til med prøvingen! Det er vanskelig å prøve nå etter MAen, vet hvordan du har det.. Kjenner veldig igjen det å ville bli gravid igjen på 1-2-3.. Men hvem vet kanskje det skjer?

God helg!

Klem fra Epona (gamle Huldra) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... mye mulig at det klaffer på pp en igjen er det vel ikke... Men vi gir ikke opp.. Venter på ikm 30 januar :)

Men det er mye annet å glede seg over, et vennepar fikken perfekt datter fo noen dager siden.. Og det er koselig. :klappe:

Endret av Iroim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Vi ligger ganske likt i løypen da! Jeg har IKM va 27. januar. Men jeg prøver å ikke stresse så mye med det, og tenke for mye på det. For jeg blir bare så skuffet da..

Men tvi, tvi likevel! ;)

God mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ligger ganske likt i løypa ja ...... Jeg stresser alt for mye med dette graviditetsgreiene.. Gjør at jeg blir sur og grinete, og det blir det ikke mye sex av for å si det sånn....... :frustrert:

Tror rett og slett vi hopper over pp 1 jeg..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke så dumt å ta det med ro.. :klem: Bare glemme det litt, eller i alle fall ikke stresse med å prøve. Og heller bare prøve å nyte hverandre og la lysten råde! :Hehe: Det er viktig å passe på forholdet, særlig når det skjer tunge ting. Dere er sikkert flinke til å snakke sammen om det som har skjedd, og om hva dere går og føler på. Det er i alle fall veldig viktig. Da er det mye som letter, og mange gode følelser (og lyster! :Hehe: ) som kommer tilbake. :) Sånn er det i hvertfall for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bestemt og avgjort... Vi hopper av denne prøvingen litt... Starter vel opp i mars igjen.... Ikke helt lett å glemme det som skjedde for noen av oss. Men kommer til å være her en del for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skjer det ikke mye om dagen, rent bortsett fra at det popper ut unger på alle kanter rundt oss... Og de er så søte de små!!!!

......men savnet merkes litt mer nå ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om det ikke er nok at det er unger over alt rundt oss om dagen, er jeg nå to dager over ikm.... Ikke et lite graviditetstegn i sikte, men heller ingen tante... Ser ut til at mine superstabile 30 dagers sykluser har sviktet meg...... Argh!!!!!

Jeg som skulle bruke de to neste mnd til å planlegge prøving igjen, siden vi tar en pause etter ma`n.... Men hvor lett er det å planlegge når syklusen er på trynet da??????????

Frustrert, meget frustrert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å være gravid, selv om en ikke har graviditetssymptomer? For de skal jo være så forskjellige disse symptomene, at det kan jo være at en ikke merker de, også..?

Veldig trist å lese om det som skjedde. Lykke til med prøvingen i mars. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...