gjest91 Skrevet 18. oktober 2017 #261 Del Skrevet 18. oktober 2017 6 timer siden, maomao skrev: I all verden. Hvor står det i kommentaren min at hun har noe å lære? Jeg tenkte mer på at hun kanskje begynner å se Fabian slik andre ser han. Slutt å tillegge meg meninger og sitater jeg ikke har kommentert. Lag deg ditt eget innlegg. Anniken sin besettelse av kjærlighetssorg burde hun fått hjelp til. Det er ikke normalt. Herregud, hva feiler deg? Snakk om å tillegge noen meninger. Du får heller endre formuleringen din om du mener helt andre ting enn du skriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 18. oktober 2017 #262 Del Skrevet 18. oktober 2017 Så ser vi heller ikke hva som skjer når kameraet er avslått. Mulig Anniken ikke klarer å sette opp en fasade foran kamera, men hva vet vi om Anders klarer det eller ei? For alt vi vet spiller han den sympatiske typen, og trigger/irriterer henne med vilje? Virker som er det er mangle misunnelige jenter her inne, og jeg får litt følelsen av at mange tenker slik "Han er jo perfekt og fortjener så mye bedre, som meg f.eks, hihi! Jeg hadde forgudet han, og Anniken er en dritt...". Ellers er tydligvis alle her skinnhellige og har aldri vært irritert på typen sin! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. oktober 2017 #263 Del Skrevet 18. oktober 2017 30 minutter siden, misssssnorway skrev: Virker som er det er mangle misunnelige jenter her inne Ja jøss. Jeg er super misunnelig Hva er det å være misunnelig på egentlig? Jeg har et kjempe fint forhold med kjæresten min jeg 😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. oktober 2017 #264 Del Skrevet 18. oktober 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 18. oktober 2017 #265 Del Skrevet 18. oktober 2017 Ooh, gleder meg til neste episode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2017 #266 Del Skrevet 19. oktober 2017 Å herre min skaper.. Vært alene på tur i 3 uker,kommer hjem tim en kjæreste som reiser om 1 uke og det eneste hun gnåler om er at hun ENNÅ IKKE HAR FÅTT VÆRT NOK ALENE. For så å klage over at hun ennå ikke har sovet alene i leiligheten og at hun "aldri" er der alene.. Altså.. Når man bor sammen,kan man ikke forvente uendelig med alenetid.. Alenealenealene.. Rart han ikke gikk tidligere.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. oktober 2017 #267 Del Skrevet 19. oktober 2017 30 minutter siden, J.. skrev: Å herre min skaper.. Vært alene på tur i 3 uker,kommer hjem tim en kjæreste som reiser om 1 uke og det eneste hun gnåler om er at hun ENNÅ IKKE HAR FÅTT VÆRT NOK ALENE. For så å klage over at hun ennå ikke har sovet alene i leiligheten og at hun "aldri" er der alene.. Altså.. Når man bor sammen,kan man ikke forvente uendelig med alenetid.. Alenealenealene.. Rart han ikke gikk tidligere.. Alle trenger litt alenetid, men hvorfor i alle dager gikk hun med på å flytte sammen med han når hun hele tiden gnåler om alenetid? Tipper han angrer på at de flyttet sammen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2017 #268 Del Skrevet 19. oktober 2017 2 timer siden, smalls skrev: Alle trenger litt alenetid, men hvorfor i alle dager gikk hun med på å flytte sammen med han når hun hele tiden gnåler om alenetid? Tipper han angrer på at de flyttet sammen Absolutt. Men 3 uker.. for så å kreve mer? Hva er vitsen da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 19. oktober 2017 #269 Del Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, J.. skrev: Men 3 uker.. for så å kreve mer? Hva er vitsen da? Det er stor forskjell på å være alene hjemme i "trygge" omgivelser, og å være alene sammen med fremmede mennesker. Antar det var jobbreise det hun hadde i Spania, og da er det slettes ikke alltid like lett å trekke seg tilbake når man kjenner behovet. Har hatt det på akkurat samme måten som Anniken viser i denne episoden, og av og til kunne ønsket om å være alene bli så intenst at jeg låste meg inne i boden. Det er ikke nødvendigvis det at man ikkje vil være sammen med partneren, men man trenger bare en pust! For min del trengte jeg bare 5 minutter alene, og det forstod ikke alltid samboeren min. Han pushet og maste på at jeg burde ville være med han, og dess mer han pushet dess større ble behovet! Jeg skjønner at det er godt ment både fra samboeren min sin side og Anders sin side, men av og til vil man bare føle at behovet man har blir akseptert og respektert. Til slutt ble det bare en prinsippsak. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. oktober 2017 #270 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Nå har jeg sett dagens episode og får helt fnatt av henne. Eneste hun gjør er å klage på han. Når han kommer med forslag til hvordan forholdet kan bli bedre, så er hun ikke interessert. Så maser hun hele tiden om alenetid (selv når de ikke bodde sammen) javel, men istedenfor å hele tiden jobbe hjemmefra, så kan hun dra med på en café eller leie et lite kontor en plass. Egentlig burde hun ikke flyttet sammen med han når hun må ha så mye space. Virket ikke som hun hadde savnet han. Eneste hun hadde i tankene var alenetid Men er dette siste episode? Sto på skjermen "Bloggerne kommer tilbake i 2018" Endret 19. oktober 2017 av LeilaS 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2017 #271 Del Skrevet 19. oktober 2017 8 minutter siden, LeilaS skrev: Nå har jeg sett dagens episode og får helt fnatt av henne. Eneste hun gjør er å klage på han. Når han kommer med forslag til hvordan forholdet kan bli bedre, så er hun ikke interessert. Så maser hun hele tiden om alenetid (selv når de ikke bodde sammen) javel, men istedenfor å hele tiden jobbe hjemmefra, så kan hun dra med på en café eller leie et lite kontor en plass. Egentlig burde hun ikke flyttet sammen med han når hun må ha så mye space. Virket ikke som hun hadde savnet han. Eneste hun hadde i tankene var alenetid Men er dette siste episode? Sto på skjermen "Bloggerne kommer tilbake i 2018" Enig.. Og ja,det var siste episode. Ny sesong til våren,tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 19. oktober 2017 #272 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hun sa jo i dagens episode at hun aldri hadde vært sammen med noen i over et halvt år før Anders, men hva med Mikkel? Var de egentlig ikke sammen så lenge, men holdt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2017 #273 Del Skrevet 19. oktober 2017 7 minutter siden, gobbledigook skrev: Hun sa jo i dagens episode at hun aldri hadde vært sammen med noen i over et halvt år før Anders, men hva med Mikkel? Var de egentlig ikke sammen så lenge, men holdt på? De var sammen i 6 mnd.. 7 mnd med Anders. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 19. oktober 2017 #274 Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg følger med på bloggerne. Skal si de er opptatt av bæsj og promp. Det må jo bare bli konflikt når ene trenger mer alenetid. Og den andre ønsker mer tid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 19. oktober 2017 #275 Del Skrevet 19. oktober 2017 En ting er å ha behov for alenetid, men man trenger ikke oppføre seg som en 4-åring når man ikke får møtt behovene sine med en gang. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor han kjæresten ikke jobber. Det er jo tydelig at han trenger noe meningsfylt annet enn kjæresten. To fluer i en smekk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 19. oktober 2017 #276 Del Skrevet 19. oktober 2017 11 minutter siden, lilletrilleline skrev: En ting er å ha behov for alenetid, men man trenger ikke oppføre seg som en 4-åring når man ikke får møtt behovene sine med en gang. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor han kjæresten ikke jobber. Det er jo tydelig at han trenger noe meningsfylt annet enn kjæresten. To fluer i en smekk. Tror han er tatovør, altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2017 #277 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 5 timer siden, lilletrilleline skrev: En ting er å ha behov for alenetid, men man trenger ikke oppføre seg som en 4-åring når man ikke får møtt behovene sine med en gang. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor han kjæresten ikke jobber. Det er jo tydelig at han trenger noe meningsfylt annet enn kjæresten. To fluer i en smekk. Han har gått skole,er nettopp ferdig,og jobber som tatovør og modell. Så han har vel sitt. Endret 19. oktober 2017 av J.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. oktober 2017 #278 Del Skrevet 19. oktober 2017 Man trenger ikke på død og liv bo sammen. Jeg tenker det var en tabbe at de flyttet sammen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 19. oktober 2017 #279 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Anders virker så jordnær og ålreit (digger han bare mer etter at han ikke likte den kjendisfesten🙊). Helt annerledes enn kjæresten til en viss annen blogger. Endret 19. oktober 2017 av kjøttkaker 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 19. oktober 2017 #280 Del Skrevet 19. oktober 2017 17 minutter siden, kjøttkaker skrev: Anders virker så jordnær og ålreit (digger han bare mer etter at han ikke likte den kjendisfesten🙊). Helt annerledes enn kjæresten til en viss annen blogger. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå