Gå til innhold

Kan vi få en liste over moderatorenes andre brukernavn?


trønder

Anbefalte innlegg

Nickbert skrev (1 time siden):

Så meldingen ryddet for innlegg av utestengt bruker har aldri vært postet da eller? Har sett den tusen ganger før på forumet. Forklar det da!

 

Forumansvarlig skrev (1 time siden):

Det ble forklart i innlegget over. Det er forskjell på dette systemet, og systemet med advarsler.

Så systemet legger av og til inn ryddemeldinger med navn på moderator og av og til ingen ting? Bullshit:

  

Perelandra skrev (På 18.12.2021 den 21.43):

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

  

Chantielle skrev (På 23.8.2021 den 18.01):

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker,samt svar til det.

Chantielle mod.

  

_popcorn_ skrev (På 18.10.2021 den 7.22):

Ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til det. 

_popcorn_, mod


Fikk mange flere treff enn de her. Det skal være ryddemelding.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumansvarlig skrev (10 timer siden):

Vi har ingen oversikt over hvilke nick våre moderatorer bruker privat, ett fåtall av de har det og vi har ingen intensjon om å publisere disse. Regelverket er for alle, også våre moderatorer, og det er strengt forbudt å moderer i tråder man selv har deltatt i, enten som AB, med privat eller moderatorbruker.

Tja, vet dere at det regelverket håndheves?

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg støtter ønsket om at det skal finnes en oversikt over hvilke brukere moderatorer opererer under privat. Dette går ikke på personvern, det går ikke på forfølgelse men går direkte på åpenhet og ærlighet. Når vi nå vet at heller ikke moderatorene selv har en slik oversikt er det umulig å vite hva som skjer bak kulissene og en kan messe om tillit så mye en vil uten at det hjelper. Tillit må fortjenes og akkurat nå er tilliten til modereringen på KG på et absolutt bunnivå.

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2022 at 11:56 AM, nomore82 said:

Jeg støtter ønsket om at det skal finnes en oversikt over hvilke brukere moderatorer opererer under privat. Dette går ikke på personvern, det går ikke på forfølgelse men går direkte på åpenhet og ærlighet. Når vi nå vet at heller ikke moderatorene selv har en slik oversikt er det umulig å vite hva som skjer bak kulissene og en kan messe om tillit så mye en vil uten at det hjelper. Tillit må fortjenes og akkurat nå er tilliten til modereringen på KG på et absolutt bunnivå.

Jeg tror ikke de som styrer her bryr seg om de har tillitt eller ikke. Det mener jeg basert på tilbakemeldingene vi får.

Nei, det har overhodet ingenting med personvern å gjøre at de ikke vil publisere en slik liste. De bare vil ikke. Det skjer flere ganger at det skyldes på lovverk, men sannheten er at det bare er laget egne regler for det fra KGs side.

Det ser vi med denne listen, og det ser vi når det kommer til regel for opphavsrett for eks. De skylder på opphavsrett, men reglene vi ser håndhevet har ingenting med opphavsrett å gjøre - dermot er det KGs egne regler. Diskusjon rundt tilsvarsrett hadde momenter av det samme.

Jeg ble slettet tidligere når jeg sa det er best å kalle en spade for en spade, men jeg prøver meg igjen. Bare si det slik det er; dere vil ikke levere slike lister. Dere vil ikke fortelle om hvordan dere modererer/praksiser dere har. Dere vil ikke ha åpenhet rundt hvordan dere jobber. 

Det er en vesentlig forskjell på å ikke kunne, og å ikke ville.

Det hadde stått langt mer respekt av slike uttalelser, en bortforklaringer som jo blir tidvis "slaktet" av brukere her.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Registrerer at siste innlegg ble skrevet tirsdag kl. 17:36, og at det torsdag kl. 17:56 fortsatt ikke har annen respons enn denne her. Følgelig har nok siste innlegg truffet "ikke besvar denne"-knappen i det der fine adminpanelet. Er det med vilje?

Endret av Natron
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...