Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #181 Del Skrevet 2. november 2005 Drittjente *ignorere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #182 Del Skrevet 2. november 2005 Nå går jeg ut og jobber....noen må jo holde samfunnet i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #183 Del Skrevet 2. november 2005 Helt til du havner på trygd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #184 Del Skrevet 2. november 2005 Helt til du havner på trygd ← Det er ennå maaaaaaaaaaaange år til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #185 Del Skrevet 2. november 2005 Pøh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #186 Del Skrevet 2. november 2005 Du Sixx, tre igjen før midnatt fikser du vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #187 Del Skrevet 2. november 2005 Ja, jeg kan jo gå inn på trygdetråden og spørre om noen kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i trygda mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #188 Del Skrevet 2. november 2005 Da får du jo kjapt titusener av innlegg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #189 Del Skrevet 2. november 2005 Nei, jeg skal da bare spørre om en dato...du har jo allerede bestemt at jeg får trygd. Men jeg er i grunnen ikke interessert da. Og der gikk innlegg 5000 til sukkerungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #190 Del Skrevet 2. november 2005 Du står fortsatt bare som avhengig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #191 Del Skrevet 2. november 2005 Ja, det gjør jeg i 1 000 innlegg til det....fikk utsatt for å slippe husleie...har lært av sofatrollet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #192 Del Skrevet 2. november 2005 Hæ? Men da var jo ikke dette no moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #193 Del Skrevet 3. november 2005 Skuffa over at du bare er avhengig nå også ja.. Pulver da, finnes jo mye enklere måter å lese liten skrift på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #194 Del Skrevet 3. november 2005 jaja, da får jeg vel bare leke med meg selv da (nei, Sixx, ikke på DEN måten ), siden dere har glemt meg bort her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #195 Del Skrevet 3. november 2005 FÅTT NY MULIGHET PÅ JOBBEN!! (mer detaljert inne hos meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #196 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Gratulerer! Hvem enn du er... Men hvordan får dere til den lille skriften, jeg vil også ha liten skrift. Lurer på når jeg blir avhengig, eller leieboer, syns jeg har vært her så lenge allerede. Endret 3. november 2005 av SumoBryter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #197 Del Skrevet 3. november 2005 Gratulerer! Hvem enn du er... Men hvordan får dere til den lille skriften, jeg vil også ha liten skrift. Lurer på når jeg blir avhengig, eller leieboer, syns jeg har vært her så lenge allerede. ← Hei Sumo! Koselig å se deg her igjen, selv om vi ikke har snakket før! Liten skrift? Lag "vanlig" liten skrift når du lager innlegger, og så tar du vekk 1-tallet og setter på -6 istedet! Vrient å forklare.. men gjør du det riktig skal det bli sånn som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #198 Del Skrevet 3. november 2005 Sånn som dette skal det bli, men uten mellomrommene jeg har lagt til: [sI ZE=-6]Hei Sumo![/sI ZE] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #199 Del Skrevet 3. november 2005 HVOR ER ALLESAMMEN??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #200 Del Skrevet 3. november 2005 *kjeder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå