Gå til innhold

INGEN FÅR VILJEN SIN!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er lov å legge ut offentlige tlfnr. + til organisasjoner....kan vi være behjelpelig med tlf.nr. til et eller annet krisemottak Frysepulver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere snakker om meg som om jeg skulle være en kriminell! Bare sett dere tilbake og les Skautas elskovsinstruksjoner: :sjarmor:

SKAUTAS FORHOLDSREGLER

1. Når du byr opp en kvinne, skal du være delvis hengiven og delvis nonchalant. Du skal ikke være for innpåsliten før hun er på knærne etter deg. (I mitt tilfelle, tar ikke det opp all verdens tid.)

2. Dere er nå på restaurant sammen. En ekslusiv og dyr en, med dyrt sprudlevann så klart :perebrus: Du, som mann, spanderer hele den ekspansive regningen. En skal ha Hors d'Oeuvres, hovedrett og en nydelig dessert. Etterpå går dere i baren.

3. Scenario: en ekslusiv men mørk og halv-luguber on purpose bar. Her sjenker du kvinnen med dyr champagne og praten går. Dere blir fulle og tar en tur ut.

4. Du bor tilfeldigvis i nærheten av baren, og foreslår en tur hjem. Er kvinnen sjarmert i senk, blir hun med opp. Som den intelligente og pene mannen du er, har du allerede satt fram et sett med roser på bodet for anledningen. Du byr damen en rose, og setter på noe romantisk musikk. Dere drikker noe ekslusiv vin i din sorte skinnsofa.

5. Nå er dere kommet til soverommet. Sengen er nyoppredd med vinrød sikle og fløyel og eksotiske dyremønstere som leopard og tiger. Utover sengen ligger det strødd røde roseblader. Du bærer henne over dørstokken og plasserer henne forsiktig og ømt i sengen. Det er forresten en himmelseng. Meget dyr.

Du forfører henne, og gir henne en halvtime med velmenende oralsex. Du krever ingen tilbake, alt for kvinnen :kyss:

Etterpå elsker dere til daggry og sovner omfavnet i armene til hverandre.

Morgenen etterpå finner du ut hva du gjør når den tid kommer ;)

Jeg håper dette gav dere et innblikk i min lille verden. :sjarmor:

:kyss: til mine elsklinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff a meg. Dette blir litt for vulgært for meg :cry: Jeg sniker meg nonchalant ut med et tundt hjerte. :hjerte: Det banker enda for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er bare litt gammeldags :dagens-rose:

Dere er litt for Bridget Jones for meg og mitt vesen, for mye kvinne for meg å takle. Jeg er vant til klassiske kvinner som bare sitter og smiler og ser pene ut. De er alltid villige for en utekveld med meg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...