Gå til innhold

INGEN FÅR VILJEN SIN!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SumoBryter
Panda er godt da Sumo.....men det er lakrisbåter og tyrkisk pepper også. :ler:

....også is. :sjarmor:

Kvalm... har nettopp spist opp resten av snikkers pålegget... Har dere fått snikkers pålegg i Norge?

Skulle ønske jeg visste hva dere snakket om :tristbla: men jeg har ikke tid til å finne ut... derfor kommer jeg innom og snakker om helt andre ting, håper det er ok :forvirret:

Hvorfår har jeg ikke mulighet til å hviske lenger? Er det bare for supermedlemmer, har bare liten som mindste skrift størrelse og det suger...

Gotta go...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! Husk å slå der det gjør mest vondt!

Sees vel imorgen! Har nok dratt før du er tilbake da. Men gleder meg til å lese oppdatering! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå pakker Sneipen (den ekte) sammen for dagen og tusler hjem til Tigerpusen! :hjerter_rundt:

Ha en tøff kveld, så snakkes vi imorgen! (hvis jeg ikke får sneket meg til litt id her etterpå da.. ;) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve å være snill, men må oppdra den til å slutte å knurre først! :ler: Kanskje det hjelper med kos? Haha, klarer det jeg også nemlig. Bare Pulver som er for dum..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nå så du lite ut som ei skravlekjerring....mange ord inn i ene øret...og like mange ut av det andre...mangler bare en hel haug ut av kjeften. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nå så du lite ut som ei skravlekjerring....mange ord inn i ene øret...og like mange ut av det andre...mangler bare en hel haug ut av kjeften. :ler:

Prøvde bare å ligne på noen andre jeg vet om her inne! Deg ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er drittlei liten skrift som jeg må kopiere inn i wordpad for å kunne lese!!!
:ler:Tuller du??????????????? Er da mye enklere måter å lese det på.:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...