Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #63 Skrevet 1. november 2005 Den er kul "Jeg vikke bo merei mere" (også lappen kan det jo tenkes at hun først finner etter noen uker. Og da begynner det å demre hvorfor hun kom hjem og fant alle tingene sine på gangen) ← :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #64 Skrevet 1. november 2005 Fikk nettopp en e post fra skoringen... Akkurat det jeg ville ha ← Fikk jeg og
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #65 Skrevet 1. november 2005 Det enkle er ofte det beste vet du! Eller hva med å be en annen si det for deg? Husker jeg alltid fikk venninnene mine til å slå opp for meg når han var dum..
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #67 Skrevet 1. november 2005 Det enkle er ofte det beste vet du! Eller hva med å be en annen si det for deg? Husker jeg alltid fikk venninnene mine til å slå opp for meg når han var dum.. ← Gjorde jeg og... Hadde en veldig god kompis som het H, vi var sammen sånn "for å sjekke hvor lenge vi gadd" - men så ble jeg livredd for å bli dumpa, så da ba jeg bestis C om å dumpe han for meg
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #71 Skrevet 1. november 2005 ennå ingen svar ang jobben... hater å vente!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #72 Skrevet 1. november 2005 Skauta leser ikke så fort han stakkar...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #73 Skrevet 1. november 2005 Skauta leser ikke så fort han stakkar... ← Tydeligvis ikke..
sixx Skrevet 1. november 2005 #74 Skrevet 1. november 2005 da ba jeg bestis C om å dumpe han for meg ← Ring henne da vel.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #75 Skrevet 1. november 2005 Kan gjøre det jeg, bare gi meg navn, nummer og et godt dekknavn! (og sleng gjerne med litt whisky også!)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #76 Skrevet 1. november 2005 Har ikke snakket med hun siden ungdomsskolen C altså... Men så hun da jeg flyttet inn her, hun var i underetasjen i bygningen
sixx Skrevet 1. november 2005 #77 Skrevet 1. november 2005 Men så hun da jeg flyttet inn her, hun var i underetasjen i bygningen ← Altså på torpedooppdrag i nærleiken.
sixx Skrevet 1. november 2005 #79 Skrevet 1. november 2005 Ja, trolig ← Det var et veldig dårlig innlegg til debatten her.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #80 Skrevet 1. november 2005 Blæh... Dere skriver jo ikke no særlig her dere heller da. Kjeder meg og er sliten og har vondt i hodet og må dra om en halvtime...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå