Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #21 Del Skrevet 1. november 2005 Sixx kan døpe det hestehuset hun bygger hun... Det med kudritt langs veggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #22 Del Skrevet 1. november 2005 Hmm... noen med andre forslag en stående tittelen eller chatteboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #23 Del Skrevet 1. november 2005 Sixx kan døpe det hestehuset hun bygger hun... Det med kudritt langs veggene... ← :grine2: der fikk du den Sixx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #24 Del Skrevet 1. november 2005 Heinsann Heisan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #25 Del Skrevet 1. november 2005 Synes Chattebok er myyyyyyyyyyyyyyyyyye finere. Jeg har ingen hemmeligheter...så derfor kan jeg ikke skrive her hvis den heter det teite der. ← Er jo bare for å skape et INNTRYKK av at vi har masse hemmeligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #26 Del Skrevet 1. november 2005 CHATTEBOK!!!!!!!!!!! ferdig med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #27 Del Skrevet 1. november 2005 Er jo bare for å skape et INNTRYKK av at vi har masse hemmeligheter ← Sånn at vi garantert får masse gjester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #28 Del Skrevet 1. november 2005 Hmm... noen med andre forslag en stående tittelen eller chatteboken? ← Vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #29 Del Skrevet 1. november 2005 :grine2: der fikk du den Sixx! ← jamen hun har liksom mye peiling da...not....ser jo ikke forskjell på ku og hest eller fisk og laksemø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #30 Del Skrevet 1. november 2005 Sant nok! Dumme pulver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #31 Del Skrevet 1. november 2005 La meg få viljen min nå, for EN gangs skyld ← Nei....du får viljen din hvis sambo betaler husleien...det holder jammen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #32 Del Skrevet 1. november 2005 Har du noen annet forslag da sneip? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #33 Del Skrevet 1. november 2005 Begynner å bli kravstor med en gang ja.. Blir jammen spennende å se hvor dette ender.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #34 Del Skrevet 1. november 2005 Har du noen annet forslag da sneip? ← Laksemøøøø, stankelspiser og Sneipen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #35 Del Skrevet 1. november 2005 Har du noen annet forslag da sneip? ← Ja, hun foreslår Chatteboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #36 Del Skrevet 1. november 2005 Hva faen er det med det vraket jeg bor med??? fortsatt ikke satt inn en jævla krone!!! Skal sjekke kontoen til mamma nå for å se om hun har satt inn husleie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #37 Del Skrevet 1. november 2005 Neiiiiii.ikke kall det teite navn så noen tror det er dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #38 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er med på mye, men ikke chatteboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #39 Del Skrevet 1. november 2005 Sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #40 Del Skrevet 1. november 2005 Sjekket kontoen til mamma. Der var det heller ikke kommet inn noe Men jeg må jo gi henne ut dagen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå