Gå til innhold

INGEN FÅR VILJEN SIN!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joooooooooo...er bare å skravle i vei det asså....selv om navnet på boka er kjempeteit.

Sant det hadde vært mye enklere å forstå hvis navnet hadde vært "chatteboka" Sumo?

*Gir bort hjemmelagde drops*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klabert...bare skriv og skravle i vei...(men du får ikke drops når du ikke er enig....):ler:

Noen som vil ha drops her?? (Må få byttet det dumme navnet asså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere drops igjen? *vurderer å skifte navn mens søthungeren henger over meg som en mørk sky*

:ler:

Er dere her?

Hørte ingenting fra dustemannen igår jeg, skal ringe nå og høre hva i all verden som skjer. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Er her nå!

Klarte jo ikke komme meg på skolen  :frustrert:

sixx tvang meg til å sitte oppe med henne til fire i natt  :roll:

Enda et bevis på at hun er ond! :twisted:

Snakket med dustemannen nå, bare tull/løgn at vi var så mye dyrere igår, men han gadd ikke å ringe opp igjen når han fikk inn en annen pris (som jeg kunne klart å konkurrere med), så vi mistet jobben. :frustrert:

Den glapp med tidenes minste margin! :sinna::kjempesinna:

Det positive er at vi nå blir tatt med i betraktning neste gang en sånn jobb skal ut på markedet igjen (2-3mnd), og får en ny sjanse da. Puh.. :roll:

Sliten i hodet av stress nå ja, og har ikke vært på jobb to timer ennå engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Lakrisbåter er en merkelig form for lakris.... her selges de i den norske kirken... men de har ikke søppeldynga, jeg savner søppeldynga... Og for å få noe som ligner altså tyrkiske pepper må jeg over veien til den finske kirken.... Folk her liker som regel ikke lakris og de som liker liker bare den kjempesøte panda typen... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et bevis på at hun er ond!  :twisted:

Snakket med dustemannen nå, bare tull/løgn at vi var så mye dyrere igår, men han gadd ikke å ringe opp igjen når han fikk inn en annen pris (som jeg kunne klart å konkurrere med), så vi mistet jobben.  :frustrert:

Den glapp med tidenes minste margin!  :sinna:  :kjempesinna:

Det positive er at vi nå blir tatt med i betraktning neste gang en sånn jobb skal ut på markedet igjen (2-3mnd), og får en ny sjanse da. Puh..  :roll:

Sliten i hodet av stress nå ja, og har ikke vært på jobb to timer ennå engang.

Møkkamann :frustrert:

Han kan gifte seg med møkkadama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hun faktisk har sagt at hun liker bergensk :frustrert:

Tror moren min har blirr gal eller noe. Hun svarer kun på noen få mld, og da med enstavelsesord.

Jeg har nå forsøkt å si at å få sofatrollet til mor og far i dag kan bli litt kinkig, ettersom hun har bursdag og sikkert ikke gidder å sitte hos DE på dagen sin :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må snart ut en tur *late som om jeg går på vei hjem fra skolen, så må ha de rette lydene i bakgrunnen når jeg ringer mamma*

Du er faen meg like sleip som meg du! :ler::klappe:

Hva med om moren din kommer på "overraskelsesbesøk" til dere istedet når røya har kommet hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lakrisbåter er en merkelig form for lakris.... her selges de i den norske kirken... men de har ikke søppeldynga, jeg savner søppeldynga... Og for å få noe som ligner altså tyrkiske pepper må jeg over veien til den finske kirken.... Folk her liker som regel ikke lakris og de som liker liker bare den kjempesøte panda typen...  :forvirret:

Panda er godt da Sumo.....men det er lakrisbåter og tyrkisk pepper også. :ler:

....også is. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...