Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Hvordan unngår du det? Så et innslag på tv i går om en som driver med dumpsterdiving og brukte kun 300 kr i året på mat.

Sånt har jeg ikke gjort siden barndommen. Gjør det helst aldri igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å oppdatere BIOS på denne maskinen i går.

Gårsdagen kom og gikk.

Jeg får se hva det blir til i morgen. Det er for sent nå.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må kjøpe enda mer plantejord. Jeg trodde 4 liter holdt, men jeg måtte kjøpe mer, og nå må jeg ha enda mer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har magevondt nå ass. Har ikke fått i meg noe annet enn vann og kaffe i dag og tatt Ibux og Paracet på tom mage. Lærer aldri. :(

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Balansert livsstil - vil jeg kalle det. 🙂

Hehe, ja 😀 Hadde egentlig bestemt meg for å ikke spise noe usunt på hverdager, men i dag sprakk jeg gitt 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå):

Hehe, ja 😀 Hadde egentlig bestemt meg for å ikke spise noe usunt på hverdager, men i dag sprakk jeg gitt 😬

Det er lov av og til. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (2 timer siden):

Du burde spist først, for da hadde du trent vekk isen

Haha, kanskje 😄 Men liker ikke trene på full mage. Og så var isen vel egentlig ikke planlagt 😳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (10 minutter siden):

Jeg har magevondt nå ass. Har ikke fått i meg noe annet enn vann og kaffe i dag og tatt Ibux og Paracet på tom mage. Lærer aldri. :(

Det der har jeg gjort mye. Mye kaffe og ingen mat er en dårlig idé.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (5 minutter siden):

Haha, kanskje 😄 Men liker ikke trene på full mage. Og så var isen vel egentlig ikke planlagt 😳

Fort gjort å få sting i magen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (4 minutter siden):

Det der har jeg gjort mye. Mye kaffe og ingen mat er en dårlig idé.

Huff ja men jeg lærer aldri. Det er jo litt syre i kaffe, er kanskje derfor? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Huff ja men jeg lærer aldri. Det er jo litt syre i kaffe, er kanskje derfor? 🙂

Ja, kaffe er jo ganske bittert og så er det vel sånn at kaffen gjør at magen produserer mer syre 😕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden):

Ja, kaffe er jo ganske bittert og så er det vel sånn at kaffen gjør at magen produserer mer syre 😕

Ja, skal bli flinkere på å ikke drikke kaffe på tom mage. Men det er vanskelig å få i seg nok mat når man ikke har matlyst…

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

Ja, skal bli flinkere på å ikke drikke kaffe på tom mage. Men det er vanskelig å få i seg nok mat når man ikke har matlyst…

Kaffi , øl og kullsyre ..surt som faen..litt stress og krydder i maten så begynner magesyra å melde seg og den er ingen spøk ..den kan etse opp spiserøret og magesekken . Ikke uvanlig dødsårsak for noen titalls år siden.. nå kan du velge å gå til lege og betale for resepten pluss medikamentet , eller reseptfri syrenøytrale tabletter som koster 500 lappen , altså legetimen og resepten..den koster det samme 🙂 kan jeg spørre hvor gammel du er Embla ? Sånn litt utenfor ?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Ja, skal bli flinkere på å ikke drikke kaffe på tom mage. Men det er vanskelig å få i seg nok mat når man ikke har matlyst…

Sikkert lurt. Kanskje drikke te i stedet om du liker det? Det er nok litt snillere mot magen 😊

Ikke lett å få i seg mat om man sliter med matlysten, nei. Selv er jeg en ganske stresset person og har ofte verken tid eller ro til å sette meg ned og spise. Spiser som oftest middag, men det blir fort til at jeg hopper over både lunsj og frokost. 

Har blitt flinkere etter at jeg fikk barn, da. Pleier å lage god frokost til oss i helgen, men på hverdager er det for mye stress 😵 Men passer på at ungen min får mat altså 😄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå):

Sikkert lurt. Kanskje drikke te i stedet om du liker det? Det er nok litt snillere mot magen 😊

Ikke lett å få i seg mat om man sliter med matlysten, nei. Selv er jeg en ganske stresset person og har ofte verken tid eller ro til å sette meg ned og spise. Spiser som oftest middag, men det blir fort til at jeg hopper over både lunsj og frokost. 

Har blitt flinkere etter at jeg fikk barn, da. Pleier å lage god frokost til oss i helgen, men på hverdager er det for mye stress 😵 Men passer på at ungen min får mat altså 😄

Er ikke så glad i te.

Jeg er sånn selv - spiser ofte ikke på dagen, mest på kvelden.

Ja, det er viktig at barna også får næring. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (5 minutter siden):

Kaffi , øl og kullsyre ..surt som faen..litt stress og krydder i maten så begynner magesyra å melde seg og den er ingen spøk ..den kan etse opp spiserøret og magesekken . Ikke uvanlig dødsårsak for noen titalls år siden.. nå kan du velge å gå til lege og betale for resepten pluss medikamentet , eller reseptfri syrenøytrale tabletter som koster 500 lappen , altså legetimen og resepten..den koster det samme 🙂 kan jeg spørre hvor gammel du er Embla ? Sånn litt utenfor ?

Jeg er 21 år gammel. 🙂

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg er 21 år gammel. 🙂

Akai..sånn omtrent der jeg også , kanskje litt nærmere 30 ..host...🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (8 timer siden):

Så bra. :hjerter_rundt:

Nå er Cassidy Tvillingene våkne igjen.👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden):

Nå er Cassidy Tvillingene våkne igjen.👨‍🦰👩‍🦰

Sovet godt? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Sovet godt? 

Ja Cassidy Tvillingene har sovet veldig godt.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...