Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene skal kose oss kjempemasse med nattbakingen, og så ser vi deg her i morgen.♥️♥️:klem3::klem3:

Ja vi snakkes i morgen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Ja vi snakkes i morgen 🥰

Ja det gjør vi.♥️♥️ Men nå må Cassidy Tvillingene se hvordan det går med Maskinfører han fortalte nettopp nå att katten hans var død nå.😢😢

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Ja det gjør vi.♥️♥️ Men nå må Cassidy Tvillingene se hvordan det går med Maskinfører han fortalte nettopp nå att katten hans var død nå.😢😢

Nei huff!!! Forferdelig. 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Nei huff!!! Forferdelig. 🥲

Cassidy Tvillingene har mistet to katter selv, så vi vet hvor vondt det gjør.:gråter::gråter::nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (43 minutter siden):

Jeg synes KG er en fin mental avkobling fra den ellers traurige sykehushverdagen

Hvor lenge har du vært innlagt, og er det satt noen dato for når du skal skrives ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene er endelig blitt kvitt forkjølelsen som vi har slitt med begge to. Så nå skal vi begynne med nattbakingen vår igjen, og nå i natt skal vi bake gulrot-kake sammen.🌃🌃🥨🥨👨‍🍳👩‍🍳🥕🥕🍰🍰👨‍🦰👩‍🦰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tråden er tilbake jo! :juhu: Og jeg er en utrolig svimete palme som ikke har sett det før nå 🙈 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC'en takker for seg! Faen. Skulle ønske den hadde holdt litt lenger..

Vet ikke hvilken ny pc jeg skal velge.. 🤔 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kveldshimmel said:

PC'en takker for seg! Faen. Skulle ønske den hadde holdt litt lenger..

Vet ikke hvilken ny pc jeg skal velge.. 🤔 

Det er så kjipt! Macen min datt i gulvet her for et par dager siden, så noe av skjermen nå er lysere enn resten. Utrolig irriterende! Forsøkte kontakte Apple for å se hva de skulle ha for å fikse den. 10 000kr.. Billigere å kjøpe ny da, jo.

Hva bruker du pc til? Det er en jungel å velge mellom.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (7 minutter siden):

Det er så kjipt! Macen min datt i gulvet her for et par dager siden, så noe av skjermen nå er lysere enn resten. Utrolig irriterende! Forsøkte kontakte Apple for å se hva de skulle ha for å fikse den. 10 000kr.. Billigere å kjøpe ny da, jo.

Hva bruker du pc til? Det er en jungel å velge mellom.

Å, skjønner at det er irriterende, ja. Men 10.000 for å fikse den? :sjokkert: For en pris! 

Bruker pc til å se serier/film, høre på musikk, sjekke forskjellige nettsider, betale regninger etc. Trenger ikke noe veldig fancy, men vil jo gjerne at den skal holde noen år.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Kveldshimmel said:

Å, skjønner at det er irriterende, ja. Men 10.000 for å fikse den? :sjokkert: For en pris! 

Bruker pc til å se serier/film, høre på musikk, sjekke forskjellige nettsider, betale regninger etc. Trenger ikke noe veldig fancy, men vil jo gjerne at den skal holde noen år.

Ja, jeg ble sjokkert av den prisen selv. Det er over halvparten av hva jeg betalte for den når jeg kjøpte den, så merker at jeg ikke helt gidder fikse det. Da satser jeg heller på å kjøpe ny Mac etterhvert. Den fungerer jo helt greit, er bare et område som er lysere enn resten. 

Hmm, ja, da høres det jo ikke ut som at du trenger en veldig dyr en. Tror Elkjøp pleier å ha en del gode tilbud, så verdt å sjekke ut der kanskje? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg ble sjokkert av den prisen selv. Det er over halvparten av hva jeg betalte for den når jeg kjøpte den, så merker at jeg ikke helt gidder fikse det. Da satser jeg heller på å kjøpe ny Mac etterhvert. Den fungerer jo helt greit, er bare et område som er lysere enn resten. 

Hmm, ja, da høres det jo ikke ut som at du trenger en veldig dyr en. Tror Elkjøp pleier å ha en del gode tilbud, så verdt å sjekke ut der kanskje? 

Forståelig det! :jepp:

Ja, sjekker Elkjøp og andre butikker for tilbud.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (8 timer siden):

Hvor lenge har du vært innlagt, og er det satt noen dato for når du skal skrives ut?

Jeg har vært innlagt sammenhengende fra desember 2021 og planen er at jeg skal være innlagt i noen år til. Jeg er under utredning og langvarig behandling. 🙂 Kjipt å være innlagt på ubestemt tid men jeg har klaget til Kk og tingretten på tvungent psykisk helsevern men jeg fikk ikke medhold. 🥲

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (1 time siden):

Jeg har vært innlagt sammenhengende fra desember 2021 og planen er at jeg skal være innlagt i noen år til. Jeg er under utredning og langvarig behandling. 🙂 Kjipt å være innlagt på ubestemt tid men jeg har klaget til Kk og tingretten på tvungent psykisk helsevern men jeg fikk ikke medhold. 🥲

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

Jeg har vært innlagt sammenhengende fra desember 2021 og planen er at jeg skal være innlagt i noen år til. Jeg er under utredning og langvarig behandling. 🙂 Kjipt å være innlagt på ubestemt tid men jeg har klaget til Kk og tingretten på tvungent psykisk helsevern men jeg fikk ikke medhold. 🥲

:klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...