Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Så bra. 🧡

Cassidy Tvillingene kan si at det har vært en stille natt her på Sosial prat på KG.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan si at det har vært en stille natt her på Sosial prat på KG.:nikke::nikke:

Oja. Har ikke Maskinfører vært pålogget?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Oja. Har ikke Maskinfører vært pålogget?

Cassidy Tvillingene snakket litt med han i natt, men han var så trøtt. Han har sovet veldig lite de siste dagene. Og det er jo forståelig.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene snakket litt med han i natt, men han var så trøtt. Han har sovet veldig lite de siste dagene. Og det er jo forståelig.:nikke::nikke:

Det skjønner jeg. Sikkert preget av å ha mistet pusen sin. ❣️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Det skjønner jeg. Sikkert preget av å ha mistet pusen sin. ❣️

Ja Cassidy Tvillingene vet hvor trist det er siden vi har mistet to katter.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene vet hvor trist det er siden vi har mistet to katter.:nikke::nikke:

Jeg vet. :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Jeg vet. :klem:

Cassidy Tvillingene tror faktisk at da vi mistet kattene våre var to av de gangene vi var ordentlig lei oss.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en tråd her inne om hunder og kom til å tenke på i fjor høst da jeg gikk en tur med Butter og en av naboene nettopp hadde kjørt inn bilen og åpnet bakluken og hans labradoodle føyk ut, fant meg og plantet to poter rett på magen min C548301A-289D-4C3A-808F-18CC0D172680.gif.9e9cdb3754640b96ca50dae0722a233e.gif

Den var så myk ^^, Søte bisken D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

Pga noen hendelser som barn var jeg i mange år livredd for hunder. Det har bedret seg betraktelig da, selv om jeg stivner til om en hund kommer løpende mot  >_<

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tror faktisk at da vi mistet kattene våre var to av de gangene vi var ordentlig lei oss.:nikke::nikke:

Skjønner. Vi hadde en fox terrier i 3,5 halvt år i fosterhjemmet men jeg tror den lever enda. Katter og hunder er menneskets beste venn. ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

Leste en tråd her inne om hunder og kom til å tenke på i fjor høst da jeg gikk en tur med Butter og en av naboene nettopp hadde kjørt inn bilen og åpnet bakluken og hans labradoodle føyk ut, fant meg og plantet to poter rett på magen min C548301A-289D-4C3A-808F-18CC0D172680.gif.9e9cdb3754640b96ca50dae0722a233e.gif

Den var så myk ^^, Søte bisken D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

Pga noen hendelser som barn var jeg i mange år livredd for hunder. Det har bedret seg betraktelig da, selv om jeg stivner til om en hund kommer løpende mot  >_<

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Leste en tråd her inne om hunder og kom til å tenke på i fjor høst da jeg gikk en tur med Butter og en av naboene nettopp hadde kjørt inn bilen og åpnet bakluken og hans labradoodle føyk ut, fant meg og plantet to poter rett på magen min C548301A-289D-4C3A-808F-18CC0D172680.gif.9e9cdb3754640b96ca50dae0722a233e.gif

Den var så myk ^^, Søte bisken D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

Pga noen hendelser som barn var jeg i mange år livredd for hunder. Det har bedret seg betraktelig da, selv om jeg stivner til om en hund kommer løpende mot  >_<

Så koselig :klem3:

Jeg var og livredd hunder som barn, har lært meg å like de sånn etterhvert 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tror faktisk at da vi mistet kattene våre var to av de gangene vi var ordentlig lei oss.:nikke::nikke:

Når jeg mistet katten min var første gang jeg var skikkelig deppa tror jeg 🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Skjønner. Vi hadde en fox terrier i 3,5 halvt år i fosterhjemmet men jeg tror den lever enda. Katter og hunder er menneskets beste venn. ❤️

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Vi elsker både katter og hunder.😻😻🐶🐶

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Så koselig :klem3:

Jeg var og livredd hunder som barn, har lært meg å like de sånn etterhvert 😊

:klem3::klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

Leste en tråd her inne om hunder og kom til å tenke på i fjor høst da jeg gikk en tur med Butter og en av naboene nettopp hadde kjørt inn bilen og åpnet bakluken og hans labradoodle føyk ut, fant meg og plantet to poter rett på magen min C548301A-289D-4C3A-808F-18CC0D172680.gif.9e9cdb3754640b96ca50dae0722a233e.gif

Den var så myk ^^, Søte bisken D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

Pga noen hendelser som barn var jeg i mange år livredd for hunder. Det har bedret seg betraktelig da, selv om jeg stivner til om en hund kommer løpende mot  >_<

Så koselig. 🙂

Jeg var også redd hunder som barn, spesielt etter at jeg fikk en politihund løpende etter meg da jeg hadde rømt fra sykehuset, men det har bedret seg etter hvert.

Jeg tror det er viktig å respektere hunder men de er stort sett ikke farlige. 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Når jeg mistet katten min var første gang jeg var skikkelig deppa tror jeg 🥲

:klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Vi elsker både katter og hunder.😻😻🐶🐶

🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

:klem3::klem3:

Har skjønt etterhvert at de fleste hunder er veldig snille dyr 😊

Det var forresten hunden som skremte meg som bitteliten og, han var en stor vennlig hund som ville hilse på og slikke meg i fjeset men 2 år gamle Entern ble livredd 😱😭

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Har skjønt etterhvert at de fleste hunder er veldig snille dyr 😊

Det var forresten hunden som skremte meg som bitteliten og, han var en stor vennlig hund som ville hilse på og slikke meg i fjeset men 2 år gamle Entern ble livredd 😱😭

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...