Gå til innhold

Termin i juli 2006

Imax

Anbefalte innlegg

Min er fortsatt i magen, og har ikke hodet ned så jeg håper den holder seg der en god stund til! Har ikke termin før 8. juli, skal til legen igjen nå på onsdag. Hvis den ikke har sudd seg da skal jeg på sykehuset for en sjekk, greit å vite om kroppen min kan takle en ev. setefødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er også fortsatt i magen, enn så lenge. Var til UL og CTG i går pga mindre bevegelse hos babyen, og fikk konstaytert for lite fostervann.

Ikke skummelt lite, men fikk beskjed om å følge nøye med på om det ble mindre bevegelse. Resultat: Ingen søvn i natt, og lett panikk hver gang babyen er rolig!

Det går seg forhåpentligvis til etterhvert.

Skal til ny UL og CTG onsdag, er det blitt mindre fostervann da, er det mulig fødselen blir satt i gang.

Jeg ble undersøkt av en gynekolog, som fant at jeg nesten var moden. Hun tøyde mormunnen for å kanskje få litt fortgang i det hele..... AAAUUU!!

Håper det funker da, for jeg kunne godt tenke meg å få veslejenta ut snart. Litt ekkelt å ha henne i magen uten å vite at alt faktisk står bra til. Det står sikkert bra til altså, stoler fullt og helt på sykehuset som sendte meg hjem.

Håper alt står bra til med resten, og ønsker alle ei god St.hans-helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Grooo som fikk ei jente i dag! :hoppe:

Selv er jeg 39 uker (men har passert menstermindatoen med to dager) og begynner å bli mektig LEI...

Håper på action i helga, da har vi barnefri og skal bedrive tiden med div. fødselsfremmende aktiviteter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå begynner julibabyene og poppe ut! La oss håpe det er vår tur snart, La Traviata :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Jeg er 38 uker i morgen og kjenner jeg er mye mer obs på bevegelser/vondter/kynnere for tiden - særlig nå som juni-mødrene har begynt å føde! Er VELDIG klar for å føde nå men prøver å tenke at det kan gå 4 uker i verste fall og at jeg ikke må bli utålmodig... Samtidig prøver jeg å gå over utstyr og sånt - har vi virkelig alt klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...