Gå til innhold

Termin i juli 2006


Imax

Anbefalte innlegg

Hei alle med-ny-gravide!

Nå var det så mange av oss, så jeg tenkte å lage en liten prate-om-løst-og-fast-tråd for oss som har termin i juli 2006

Håper jeg får selskap av mange her inne! :hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta
Hei alle med-ny-gravide!

Nå var det så mange av oss, så jeg tenkte å lage en liten prate-om-løst-og-fast-tråd for oss som har termin i juli 2006

Hermegås! :tunge1:

Bare tuller! :kose:

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med... Enn så lenge som gjest... Venter til de magiske tolv med å vise nicket mitt...Siden det er kjent for mange her inne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan er formen deres?,jeg er 5+2 og er ofte kjempe sulten om morgningen.

før jeg ble gravid spiste jeg en banan mellom frokost og lunsj.

men på jobb i dag så spiste jeg en fiskekake,litt grateng, rosinbolle,en banan,2 små sjokolader,og vann. og 4 knekkebrød til lunsj.. hjelpe meg tenkte jeg da,litt ekkelt og ikke ha kontroll det :ler:

ellers så er jeg ikke så kvalm hele tiden siden så lenge jeg spiser nok. :sjenert:

mangen som ser så negativt på det å være gravid off ditt og off datt,sånn tenkte jeg litt første gang,men denne gang skal jeg være positiv og tenke at jeg er heldig som får være gravid på naturlig måte og få bære frem vårt barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, Xavia og jeg snakket nettopp om at hun burde lage en juliklubb-bok, men her er den, jo!

Jeg er med!!!! :hoppe:

Så kult!! Vår egen klubb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er formen deres?,

Formen er bra, altfor bra spør du meg. Jeg har ikke et eneste graviditetsymptom, utenom uteblitt mens. Skulle gjerne følt mer på kroppen at det var noe inni magen min....

Blir faktisk litt bekymra av dette her. "Alle andre" får jo så mange bivirkninger.

Jeg er i dag 4+5.

Skal til fastlegen neste uke, og til jordmor uka etter der. Det blir tett oppfølgning på meg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å xavia,det syntes jeg er bra at de følger deg godt opp,blir tryggere også.

krysser alt for at det skal gå bra med deg denne gang.

skal til legen på mandag er da 6 uker på vei :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, jeg er med!

Menstermin 1. juli!

Her er det opp og ned med symptomer. Litt ømme bryster, men ikke så veldig. Dette har vart i flere uker nå. Er innimellom litt kvalm, men bare når jeg blir veldig sulten. Men jeg blir sulten veldig fort....

Gratulerer alle juli-jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å xavia,det syntes jeg er bra at de følger deg godt opp,blir tryggere også.

krysser alt for at det skal gå bra med deg denne gang.

Å, jeg blir så nyskjerrig på hvem du er. For du er egentlig fast bruker, var det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kvalm og spiser heller ikke mer. Men har ømme pupper, stikninger i magen og så må jeg TISSE HELE TIDEN :frustrert: Jævlig slitsomt. Er litt sånn tissatrengt til vanlig, og trenger ikke å bli enda mer sånn. I dag måtte jeg faktisk gå på do midt i et møte :overrasket: Og det er ikke ofte. I dag er jeg også dødstrøtt, så kanskje jeg trenger mer søvn enn vanlig (men jeg pleier å være trøtt til vanlig også jeg, så jeg vet ikke hvor mye avvik det er fra normalen min).

Venter på gru på kvalmen. Blir jævlig overrasket hvis jeg slipper unna (men krysser fingrene da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Er helt fersk som gravid, har termin 10. juli ifølge kalkulatoren på FUB. Dette er et heldig resultat av IVF, så det har vært noen spennende uker. Har ikke all verdens tegn, men tisser ofte. Veldig var på lukter, og kan bli litt sånn "gulpete" innimellom. Trøtt og ømme pupper, men det kan også vær pga progesteron tilskuddet jeg tar. Driver og tar akupunktur i tillegg. Håper det vil hjelpe til å beholde spiren !

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HEI JEG som skrev at jeg håper det går bra med deg,er ikke den andre anonoyme,og jeg har bare vært innom sidene før jeg ble gravid og nå er jeg også gravid...jeg skal registrere hvem hvem jeg re når jeg er klar for å si det til hele verden he he,håper alt går bra med deg,du får ikke lov til å miste.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har begynt å komme for min del. Ikke veldig påtrengende, men litt innimellom, og mest på kvelden. :sjenert: Morgenkvalme om kvelden, interessant. Godt jeg slipper å bruke arbeidsdagen på å være kvalm da...

Ellers er det i følge kalenderen min i dag hjertet på embryoet mitt begynner å slå :overrasket::overrasket::overrasket: Sinnsvake greier! Så får vi håpe den klorer seg fast. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...