n_97 Skrevet 16. april 2022 #81 Del Skrevet 16. april 2022 Ja, jeg har også lurt på hvor bra den lumispa egentlig er for huden. Noen kommenterte et sted (slettet nå) at grunnen til at huden blir shiny og litt rødlig er fordi den er irritert av behandlingen. Sikkert greit en gang i blant men daglig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 17. april 2022 #82 Del Skrevet 17. april 2022 n_97 skrev (7 timer siden): Ja, jeg har også lurt på hvor bra den lumispa egentlig er for huden. Noen kommenterte et sted (slettet nå) at grunnen til at huden blir shiny og litt rødlig er fordi den er irritert av behandlingen. Sikkert greit en gang i blant men daglig? Eller to ganger daglig, mener du vel? Det er det de anbefaler 🤔. Ikke rart huden da blir rød og irritert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 17. april 2022 #83 Del Skrevet 17. april 2022 11 hours ago, Lunabelle said: Eller to ganger daglig, mener du vel? Det er det de anbefaler 🤔. Ikke rart huden da blir rød og irritert. Au! Stakkars huden 😲 Steike dyr er den innretningen også, i hvertfall om man ikke blir distributør og får litt avslag... Regner med at man kan få samme resultat med en vaskeklut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicnord84 Skrevet 18. april 2022 Forfatter #84 Del Skrevet 18. april 2022 Noen som vet hva en sånn lumispa koster? Eller produkter sånn generelt? Er jo ingen av disse damene som opplyser om noen priser eller noenting mens de står der å danser 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 18. april 2022 #85 Del Skrevet 18. april 2022 Vicnord84 skrev (7 minutter siden): Noen som vet hva en sånn lumispa koster? Eller produkter sånn generelt? Er jo ingen av disse damene som opplyser om noen priser eller noenting mens de står der å danser 😂 Det er bare å gå inn på Nuskin.com så kan du sjekke hva alt koster selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #86 Del Skrevet 18. april 2022 Hotwife skrev (På 31.3.2022 den 9.09): Fulgte hun på Instagram før. Men etter hun begynte med de greiene der ble hun avfulgt gitt. Hva er det som skjer med damer som blir frelst av det der egentlig? Går fra å være genuine og ærlige, til å brått filme seg selv mens man skummer noe i ansiktet og danser? Ja jeg klarte heller ikke mer av henne. Føler det var den dingsen i ansikte og dansing eller sippe og skrike for alt og ingenting. Spiller veldig sympati kort og det er veldig slitsomt og være småbarns mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #87 Del Skrevet 18. april 2022 Vicnord84 skrev (32 minutter siden): Noen som vet hva en sånn lumispa koster? Eller produkter sånn generelt? Er jo ingen av disse damene som opplyser om noen priser eller noenting mens de står der å danser 😂 2585 kr, men har fått tilbud på 2100 kr. Så er svinedyrt! De skriver aldri pris for de vil komme i kontakt med deg for å pushe produktet på deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 18. april 2022 #88 Del Skrevet 18. april 2022 Stakkars de som blir lurt inn i det her med lovnader om fete lønninger og fulltidsinntekt. Mange av dem er jo folk som utgangspunktet har det trangt og derfor blir veldig fristet av muligheten. Ser f.eks WL som selv er åpen om at hun er uføretrygdet har kjøpt produkter for rett rundt 10.000 om ikke mer. Det er jo utrolig dyr hudpleierutine for ei som ikke kunne noe om hudpleie for 6 måneder siden. Det må jobbes ekstremt mange timer for å bare tjene inn det hun har brukt på produktene hun har kjøpt til nå, og fortsetter hun å kjøpe mer går hun bare mer og mer i minus. Hun må tjene 10.000 før hun i det hele tatt begynner å gå i pluss. Tviler på at det skjer innen året er omme. Synes skikkelig synd på henne faktisk, hun virker som så god person, men som nå er hjernevasket av "businessmamma" og andre upline som vil tjene penger på henne. Uff.... Men ja, det er blitt min guilty pleasure også. Blir som en togkrasj, klarer ikke se vekk. Og btw, har dere tenkt på at alle som driver med dette er ganske lavt utdannede kvinner, ofte med barn? Jeg ser ikke mange leger og advokater som bruker tid på dette tullet akkurat... 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 19. april 2022 #89 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) 10 hours ago, Falkefugl said: Og btw, har dere tenkt på at alle som driver med dette er ganske lavt utdannede kvinner, ofte med barn? Jeg ser ikke mange leger og advokater som bruker tid på dette tullet akkurat... Jepp og det er ikke tilfeldig. Distributørene blir lært opp til å gå etter slike personer. Også er det et konstant mas fra personen over i hierarkiet om å selge mer og kjøpe inn mer. Fordi vedkommende er avhengig av at de under selger. Og selger man ikke nok er det fordi man ikke har jobbet hardt nok... "We were encouraged to pick on stay-at-home mums, people who had just lost a job" https://www.theguardian.com/fashion/2019/jun/01/online-beauty-schemes-selling-social-media-younique-arbonne Endret 19. april 2022 av n_97 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. april 2022 #90 Del Skrevet 19. april 2022 Er trist å se 🥺 kom over ei, hun ligger på sykehuset med dette "spasettet" og skal selge og forteller om et grusomt forhold hun har vært i 🥺 og at hun får det bedre som aleneforeldre om de handler av henne. Trist utvikling om de går etter de svakeste. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yonah Skrevet 19. april 2022 #91 Del Skrevet 19. april 2022 n_97 skrev (34 minutter siden): Jepp og det er ikke tilfeldig. Distributørene blir lært opp til å gå etter slike personer. Også er det et konstant mas fra personen over i hierarkiet om å selge mer og kjøpe inn mer. Fordi vedkommende er avhengig av at de under selger. Og selger man ikke nok er det fordi man ikke har jobbet hardt nok... "We were encouraged to pick on stay-at-home mums, people who had just lost a job" https://www.theguardian.com/fashion/2019/jun/01/online-beauty-schemes-selling-social-media-younique-arbonne Derfor jeg av prinsipp aldri handler slikt. Av de jeg kjenner som holder på med ting som Oriflame, Younique, Mary Kay, Herbalife osv så er det lavt utdannede (gjerne hjemmeværende som aldri fullførte videregående) mødre som sliter med psykiske problemer og ensomhet. Disse er lette å lure inn i fellesskapet om å få være en girlboss i et slags søsterskap. Det er så kvinnefiendtlig at jeg blir målløs. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yonah Skrevet 19. april 2022 #92 Del Skrevet 19. april 2022 n_97 skrev (På 16.4.2022 den 23.40): Ja, jeg har også lurt på hvor bra den lumispa egentlig er for huden. Noen kommenterte et sted (slettet nå) at grunnen til at huden blir shiny og litt rødlig er fordi den er irritert av behandlingen. Sikkert greit en gang i blant men daglig? Det kan jeg ikke se for meg at huden har godt av . Man anbefaler jo generelt å være forsiktig når man skal peele huden også om det er en fysisk skrubb, så å stå og skrubbe huden på den måten der hver dag tror jeg vil kunne føre til små rifter og irritasjon i huden. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 19. april 2022 #93 Del Skrevet 19. april 2022 Yonah skrev (1 time siden): Derfor jeg av prinsipp aldri handler slikt. Av de jeg kjenner som holder på med ting som Oriflame, Younique, Mary Kay, Herbalife osv så er det lavt utdannede (gjerne hjemmeværende som aldri fullførte videregående) mødre som sliter med psykiske problemer og ensomhet. Disse er lette å lure inn i fellesskapet om å få være en girlboss i et slags søsterskap. Det er så kvinnefiendtlig at jeg blir målløs. n_97 skrev (1 time siden): Jepp og det er ikke tilfeldig. Distributørene blir lært opp til å gå etter slike personer. Også er det et konstant mas fra personen over i hierarkiet om å selge mer og kjøpe inn mer. Fordi vedkommende er avhengig av at de under selger. Og selger man ikke nok er det fordi man ikke har jobbet hardt nok... "We were encouraged to pick on stay-at-home mums, people who had just lost a job" https://www.theguardian.com/fashion/2019/jun/01/online-beauty-schemes-selling-social-media-younique-arbonne Sharp75! skrev (1 time siden): Er trist å se 🥺 kom over ei, hun ligger på sykehuset med dette "spasettet" og skal selge og forteller om et grusomt forhold hun har vært i 🥺 og at hun får det bedre som aleneforeldre om de handler av henne. Trist utvikling om de går etter de svakeste. Fy f**, så kynisk . Jeg har lagt merke til at de selger det inn som om de er en reddende engel som tilbyr en "mulighet", når sannheten jo kun er at det er en race for å få folk under seg som de kan tjene penger på. Påfallende at de begynner å reklame om denne "fantastiske muligheten" før de i det hele tatt har begynt å tjene penger (WL). Kvinnefiendtlig er akkurat det det er! Svakerestilte kvinner er prey som blir lurt til å kjøpe masse overpriset drit de ikke trenger av dette falske "jenter som heier på jenter" opplegget. Veldig få menn som driver med MLM og som nevnt, veldig få kvinner med suksessfull eller interessant karriere. Hadde dette virkelig vært en så fantastisk mulighet så synes jeg det er rimelig påfallende at ikke flere suksessfulle mennesker driver med dette. Jeg synes også det er rart at de er så gira på å rekruttere; hvis du har en bra butikk er du vel ikke så gira på at en konkurrent åpner rett ved siden av og tilbyr alle de samme produktene til samme pris? Det er så pyramidespill som du får det (jeg tenker på NuSkin) og det er helt ufattelig at de ikke ser det. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 19. april 2022 #94 Del Skrevet 19. april 2022 1 hour ago, Yonah said: Det kan jeg ikke se for meg at huden har godt av . Man anbefaler jo generelt å være forsiktig når man skal peele huden også om det er en fysisk skrubb, så å stå og skrubbe huden på den måten der hver dag tror jeg vil kunne føre til små rifter og irritasjon i huden. Nei det høres ikke særlig bra ut. Jeg googlet og så diverse før og etter bilder fra distributører. For å være helt ærlig, i mange av tilfellene lurte jeg på om de hadde byttet om på før og etter. For huden på det som visstnok var før bilder så mistenkelig lik slik den blir av å få juling av et slikt apparat to ganger om dagen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 19. april 2022 #95 Del Skrevet 19. april 2022 Er du en vellykket influenser hvis du bare har 993 følgere, og du omtrent bare legger ut selfier? (WL)... Merkelig opplegg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 19. april 2022 #96 Del Skrevet 19. april 2022 Dette er så sykt.. Ingen av de damene jeg søkte opp på IG (randi, WL mfl kan vise til noen form for gode resultater av produktene - tvert om. De er illrøde i huden, har masse urenheter etc - jeg får definitivt IKKE lyst å kjøpe produktene. Det er heller ingen fokus på faktisk salg av produktene - det er bare gnål om å bli en rik, suksessfull sjef i eget liv og alt det andre tullet de "selger inn" - for som dere skriver - det er DER inntekten ligger - å få selgere under seg.. Så det handler jo egentlig bare om å få overtalt flere til å begynne "drømmejobben". Man kan jo nesten bli usikker på hva de faktisk selger, da produktinfo er fullstendig fraværende. Alle har kun fokus på å få vervet folk. At det er hjemmeværende damer uten utdanning understreker jo bare at de er et lettere bytte for dette pyramideopplegget. Hvis så mye som 1 % av det de forsøker å fremstille i disse latterlige mimevideoene hadde vært sant -så ville bullshitopplegget falle sammen fordi "alle" hadde grepet sjangsen. Det er nesten som en sekt med disse hallelujamøtene, utmerkelser for de som verver nye selgere til sitt "team", og de som ler hele veien til banken er de på toppen av pyramiden. I mellomtiden står disse stakkarslige husmødrene og gnir i stykker huden mens de mimer på powersanger og drømmer om rikdom.. Eneste positive er jo den enorme lykkefølelsen disse damene føler over bedraget om at de endelig har lykkes som buisnessdamer. Til de innser at det de holder på med er helt latterlig og bare er en kostnad de selv må dekke.. Hadde feks Nuskin hatt så bra produkter som de påstår - så ville produktene selges i hudpleiesalonger, parfymerier/butikker etc og blitt solgt pga kvalitet, resultater og et godt rykte. Når produktene ikke når opp til å selges i matbutikken engang, så er det jo dritbra butikk å starte MLM -vel og merke for de på toppen, som bruker alle disse naive dagdrømmerdamene. Skulle ikke vært lovlig.. 20 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora85 Skrevet 19. april 2022 #97 Del Skrevet 19. april 2022 Hvem er WL? Ble skrekkelig nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yonah Skrevet 19. april 2022 #98 Del Skrevet 19. april 2022 Nora85 skrev (6 minutter siden): Hvem er WL? Ble skrekkelig nysgjerrig Wenche Larsen, hun som også deltok på det influencerprogrammet til Anne Britt for noen år siden. https://wenchelarsen.blogg.no 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora85 Skrevet 19. april 2022 #99 Del Skrevet 19. april 2022 Yonah skrev (Akkurat nå): Wenche Larsen, hun som også deltok på det influencerprogrammet til Anne Britt for noen år siden. https://wenchelarsen.blogg.no Takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. april 2022 #100 Del Skrevet 19. april 2022 Meadow skrev (1 time siden): Er du en vellykket influenser hvis du bare har 993 følgere, og du omtrent bare legger ut selfier? (WL)... Merkelig opplegg. Hun var oppe i 1100 før hun begynte med denne Network marketing businessen sin, og hadde mer variert innhold. Nå går det jo KUN i selfier og "sjef i eget liv"-opplegget. Folk går lei, naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå