Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure


Vicnord84

Anbefalte innlegg

15 hours ago, Centimeteren said:

Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan

WL og det absolutte flertall av dem vi ser står og mimer på reels med en hudplagemaskin i neven, kjøper inn mengder og lass med sterkt overprisede "skjønnhets- og velværeprodukter" for å ha noe å reklamere gratis for daglig, til inntekt for en skjønnhetsindustri i USA, som bruker pyramidelignende metoder.
De får en liten provisjon for det de "selger", og litt mer hvis de har greid å verve flere til å reklamere og selge under seg. Som kjent blir det mindre sjanse for salg og verving, jo lenger ned i pyramiden man er.  Markedet for produktene i Norge er ikke stort nok til at alle som ønsker å hoppe ut av hamsterhjulet , eller synes trygda er for knapp til at de får realisert alt de drømmer om eller synes de fortjener, kan få en god og stabil inntekt av denne og tilsvarende virksomheter.
Du skal ikke være mattegeni for å se at WL og lignende går på et solid månedlig underskudd. Virksomheten kan i beste fall kalles en dyr hobby for de aller aller fleste håpefulle.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dude1996 skrev (På 2.6.2022 den 0.12):


Altså ... hva skal man si? 

Men i alle dager.. hva ER det her.. 😂😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (14 timer siden):

Jeg må sitere meg selv og unnskylde; hun har fått et businessbarn i dag 😅

En buddy..😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt frysninger av å se på disse videoene de legger ut (Randi Pande og Wenche Larsen).... Så flaut! De tror de er så kuuuule? 

Hvem er det som går på noe sånt, og joiner det scam-opplegget på grunnlag av en sånn "jeg er så kul, bare se hvordan jeg danser med denne plastdingsen i hånda" video?

Endret av Million
stavefeil rettet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (2 minutter siden):

Jeg får helt frysninger av å se på disse videoene de legger ut (Randi Pande og Wenche Larsen).... Så flaut! De tror de er så kuuuule? 

Hvem er det som går på noe sånt, og joiner det scam-opplegget på grunnlag av en sånn "jeg er så kul, så hvordan jeg danser med denne plastdingsen i hånda" video?

Hvis du syns det er flaut å se på Reidun og Wenche, så bør du ta en kikk på marita_langedal på insta 😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Million said:

Jeg får helt frysninger av å se på disse videoene de legger ut (Randi Pande og Wenche Larsen).... Så flaut! De tror de er så kuuuule? 

Hvem er det som går på noe sånt, og joiner det scam-opplegget på grunnlag av en sånn "jeg er så kul, så hvordan jeg danser med denne plastdingsen i hånda" video?

Har du ikke guts nok til å satse? 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leila87
Centimeteren skrev (18 timer siden):

Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan

Tror vel heller de gråter på vei til banken for banken krever tilbakebetaling av gjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (38 minutter siden):

Har du ikke guts nok til å satse? 😊

Satse på hva? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

Har du ikke guts nok til å satse? 😊

Jeg har iq og vett nok til å la være 😉 "å satse" på de greiene der

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (15 timer siden):

Hvis du syns det er flaut å se på Reidun og Wenche, så bør du ta en kikk på marita_langedal på insta 😎

Eller thea.ramsvik! En solid blanding av utlevering av barn, dansing med den massasjetingen, evig mas om komfortsone, hopping ned fra gjerdet, og nesten et slags gudesyn på "teamet" og hele mlm-greia.

Sykt, men fascinerende å se på...

Marita syns jeg nesten oppriktig synd på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (21 timer siden):

Hvis du syns det er flaut å se på Reidun og Wenche, så bør du ta en kikk på marita_langedal på insta 😎

Hjelpe meg, jeg vet nesten ikke om jeg tør en gang :fnise: Ble så utrolig flau av å se på Reidun. Wenche er mer sånn 1000 like selfies og overdreven bruk av ordet våge, hun er ikke fullt så "ille" som Reidun. Jeg trodde egentlig Wenche var smartere enn som så. Tenk å la seg lure så kraftig to ganger. Først av AB og nå dette. Men folk som driver med pyramidespill er jo veldig overbevisende, så sikkert lett å la seg lokke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Million said:

Jeg har iq og vett nok til å la være 😉 "å satse" på de greiene der

Ok. Det er ikke alle som våger her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (4 minutter siden):

Ok. Det er ikke alle som våger her i livet.

Nei, å våge og bli lurt inn i et pyramidespill er ikke noe jeg trakter etter her i livet.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
Centimeteren skrev (17 minutter siden):

Ok. Det er ikke alle som våger her i livet.

?! 
Ikke alle som våger å bruke alle pengene sine på pyramidespill nei, mange har heller lyst å bruke pengene sine på å leve livet på en måte hvor man kan leve som normalt og ha finansiell trygghet. KAN du tenke deg. Galskap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (11 timer siden):

Eller thea.ramsvik! En solid blanding av utlevering av barn, dansing med den massasjetingen, evig mas om komfortsone, hopping ned fra gjerdet, og nesten et slags gudesyn på "teamet" og hele mlm-greia.

Sykt, men fascinerende å se på...

Marita syns jeg nesten oppriktig synd på.

Når man er såpass overvektig så skjønner jeg ikke at man kan være så spent på hvordan kroppen ser ut etter en måned med trening... Ref:Insta.

Hvordan kroppen kjennes ut er én ting, men "ser ut" er noe heeeeeelt annet når man er så stor. Det kan fort bli demotiverende å ikke ha særlig fremgang utseendemessig. Fokuserer man på antall reps eller hvor tungt man klarer å løfte så er det ekstra gøy med trening i starten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sam Jones skrev (53 minutter siden):

Hva jobber Trine Grung med?

Peke veldig i videoer hun legger ut på Instagram.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Million said:

Nei, å våge og bli lurt inn i et pyramidespill er ikke noe jeg trakter etter her i livet.  

Den er grei. Det er ikke noe nytt at mennesker er skeptisk til alle nyvinnger, som eks Internett, bitcoin osv. Som Wenche sier, hennes første buddy beviser at tålmodighet og hardt arbeid gir resultater i denne bransjen. Det er bare å gi gass.

Endret av Centimeteren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (På 10.6.2022 den 13.00):

Hvis du syns det er flaut å se på Reidun og Wenche, så bør du ta en kikk på marita_langedal på insta 😎

Oh lord...... hvis du først skal mime til sanger så lær deg hvertfall LITT av teksten. Det der er noe av det flaueste jeg har sett. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (47 minutter siden):

Den er grei. Det er ikke noe nytt at mennesker er skeptisk til alle nyvinnger, som eks Internett, bitcoin osv. Som Wenche sier, hennes første buddy beviser at tålmodighet og hardt arbeid gir resultater i denne bransjen. Det er bare å gi gass.

Det er langt over 20 år siden jeg ble beskyldt for å ikke se de vanvittige mulighetene i et mlm-firma jeg nå ikke en gang husker navnet på. Det skulle ta over hele markedet innen kort tid. Istedet har deg forsvunnet ut i intet. Og den nyfrelste selgeren som elsket produktene over alt på jord kjøper helt vanlige tilsvarende produkter i butikken, og har ikke en gang orket å bruke opp restene av lageret. 

MLM hevder alltid å være det nyeste av det nye innen forskning, men det er de samme folka som starter den norske versjonen av alle linjene og når folk som deg forteller om dette "nye" så har de allerede hoppet videre på det neste. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...