Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure

Vicnord84

Anbefalte innlegg

Det er en fasinerende gjeng, hvor mange nuskin selgere trenger vårt lille land egentlig ?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KrigOgFred skrev (1 time siden):

Det er en fasinerende gjeng, hvor mange nuskin selgere trenger vårt lille land egentlig ?

Etter kva forhandlarane meiner, treng ein alltid fleire! Huda er jo det viktigaste å ta vare på, må ikkje gløyme det! 

Under neste pandemi er det helsepersonell, ansatte i skulevesenet og Nuskin-forhandlarar som vert omtala som samfunnskritiske. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne sett dekning for påstanden "dette er framtiden" og "NWM blir stadig mer vanlig". Greit at netthandel er vanligere enn før, men jeg har ikke sett noe tegn til at større aktører verver kunder i pyramidestil. 

Det er ganske vondt å se på en del av disse videoene. Mange av dem har rimelig tøffe hverdager fra før, og denne "jobben" er krevende. Man må eksponere seg selv på en måte flertallet sier de ikke egentlig er komfortabel med av natur. De må tåle at folk snakker og ler av dem, og de får sannsynligvis hundre nei takk for hvert ja. For de fleste står nok ikke inntjeningen i forhold til innsatsen, og den mentale (og økonomiske) kostnaden. Hvor lenge klarer de å tro på at det skal løsne en dag, når en "mentor" står i upline'n deres og sier at det "SKAL være tungt!" og "du må bare pushe på og være synlig, så kommer resultatene".

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (28 minutter siden):

Mange av dem har rimelig tøffe hverdager fra før, og denne "jobben" er krevende. Man må eksponere seg selv på en måte flertallet sier de ikke egentlig er komfortabel med av natur.

Ja, "bransjen" er ekstremt øydeleggande og kvinnefiendleg. Berre synd dei ikkje ser det sjølv eller høyrer på folk rundt seg når når folk prøver å opplyse dei. 

Ikkje berre har dei ein mentor i ryggen som pushar, men sjølve firmaet òg. Med lange prestansjonar og nærmast kursing i kvifor det ikkje er eit pyramidespel. 
Om firmaet du "jobbar" for brukar store krefter på å lære deg at det ikkje er eit pyramidespel, er det mest sannsynleg det. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiida skrev (8 timer siden):

Hvem er wl? 

Wenche Larsen på Instagram, først kjent som deltaker på Anne brith Davidsen scam *kremt* influenser-kurs, nå nyfrelst MLMer som tror hun skal gjøre suksess med NuSkin

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på det nyskapende collagen+ de kommer med nå, er visst nyskapende og endel dyrere enn andre på markedet.

Snart har hver husholdning dette som endel av sin rutine, ei av de hevder jo at nesten hvert hjem i Norge har en Lumispaaaaa:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KrigOgFred skrev (2 timer siden):

Snart har hver husholdning dette som endel av sin rutine, ei av de hevder jo at nesten hvert hjem i Norge har en Lumispaaaaa:)

Akkurat det kan jo nesten stemme, i den forstand at distrubutørene har kjøpt nok av dei til å solgt til alle hjem i Norge ;) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler tonen har endret seg litt hos mange av disse kontoene den siste uka, mer aggressive og det virker som det butter litt i mot. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (På 23.5.2022 den 9.36):

Under neste pandemi er det helsepersonell, ansatte i skulevesenet og Nuskin-forhandlarar som vert omtala som samfunnskritiske. 

Hahaha 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig imponert over hun ene som kjører bil med sønnen, filmer seg selv og reklamerer for nu skin - attraction marketing på sitt beste - Så hvis noen nuskindamer leser her, kanskje prate med Thea R og fortelle at dette er ikke så veldig lovlig

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammy! skrev (På 31.3.2022 den 14.33):

Hun sier at hun klarte det for hun "ga F i andres meninger og gikk all inn med Nuskin". Ekstremt vagt. Usikker om de er hjernevasket, dumme eller bare onde. Hvorfor ønsker de at alle skal drive med dette? Da må det jo bli ekstrem konkurranse på markedet.... 

De tjener mer jo flere de klarer å verve ? P. Langsiktig ville de sikkert tjene mer på ikke å være muligens men sånn tenker de ikke. De tenker vare at de  får 1000kr ekstra for hver person jeg verver eller noe i den dur og ikke på at det blir mer konkurranser da . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt stolt over at RP har screenshotet hva jeg skrev 😂😂😂 WL jobber jo intenst for et lite tyggebein fra de over seg, men får hun det? Neida.. 😂uff, syntes synd på de jeg.. men du RP, mer fart og liv på Jodel altså 🙌🙌

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan WL tro at hundrevis av bilder av eget ansikt skal være med og "selge" og få i gang en business. Bildene ledsages av store ord om network marketing, business, mål og drømmer. Hun koker suppe på den samme spikeren omatt og omatt. 😅 Imponerende iherdig da, det skal hun ha. Men hvem blir fristet? Ser at det skal lanseres collagen pulver og det var lagt ut et par kritiske kommentarer på et innlegg, de forsvant kjapt. Det er vel behørig motbevist at det har noen effekt. 

Endret av Chrisssi
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanelisvingen skrev (5 timer siden):

Føler meg litt stolt over at RP har screenshotet hva jeg skrev 😂😂😂 WL jobber jo intenst for et lite tyggebein fra de over seg, men får hun det? Neida.. 😂uff, syntes synd på de jeg.. men du RP, mer fart og liv på Jodel altså 🙌🙌

Hva screenshotet hun? Hvem er RP? Og hvor ser du det? 😂😂😂

Endret av Vicnord84
Spørsmål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (1 time siden):

Hvordan kan WL tro at hundrevis av bilder av eget ansikt skal være med og "selge" og få i gang en business. Bikkjene ledsages av store ord om network marketing, business, mål og drømmer. Hun koker suppe på den samme spikeren omatt og omatt. 😅 Imponerende iherdig da, det skal hun ha. Men hvem blir fristet? Ser at det skal lanseres collagen pulver og det var lagt ut et par kritiske kommentarer på et innlegg, de forsvant kjapt. Det er vel behørig motbevist at det har noen effekt. 

Jeg blir nesten litt pinlig berørt av det der. Hundrevis av like bilder med network marketing, business-queen, sjef i eget liv, følg magefølelsen, våg ditt og våg datt blablabla. Og de dansevideoene er det teiteste jeg har sett. Tror ikke det er så bra at hun nevner network marketing i hvert eneste innlegg heller, de fleste vet jo at det bare er et penere ord på pyramidespill. Hun er veldig iherdig, ja, men hun burde kanskje heller brukt de kreftene på musikken. For synge kan hun selv om musikkstilen ikke er min greie.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg savner gamle Wenche, da hun la ut sminkevideoer og boksåpninger på YouTube og blogget om gåturer og den søte katten sin. Da var hun koselig å følge. Glad hun har åpen profil, ihvertfall så jeg slipper å følge henne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Vicnord84 said:

RP omtaler seg som toppleder i nuskin, dette klarte hun visst på 16 månender. Se beautysecret community på instagram . der ser du mange av disse damene, blant annet RP :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (7 timer siden):

Du er vel kjendis på hennes ig og... Personen heter Reidun Pande. Danser rundt med den skrubbegreia, og er sånn "festlig" vill og helt gæærn. Tusen videoer av grimaser og dansing. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...