Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...


Callisto83

Anbefalte innlegg

Sikkert skuespill. Aprilsnarr på forskudd.

Endret av Anonymburker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igga skrev (9 minutter siden):

Et Zinedine Zidane-øyeblikk. 

Når du egentlig skal bli hedret for å være en flink good guy og motta din heder, så mister du fatninga helt og bruker vold. 

Mora til Zidane ble fornærmet, og kona til Smith. 

Synd for de egentlig, for nå er det dette di blir husket for. 

Vold på verdens største scenethtv er vanvittig dumt gjort. 

Hvorfor allid sammenligne? Nei, vold er aldr bra, men når ingen sier i fra. Dette et direkte-tv/sirkus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekla0 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor allid sammenligne? Nei, vold er aldr bra, men når ingen sier i fra. Dette et direkte-tv/sirkus...

Fordi en liten analyse kan være spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekla0 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor??

Det står i innlegget du siterer. Nå sporer du av. Jeg sa meninga mi, så enkelt. Ikke mer å diskutere rundt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norja skrev (1 time siden):

Ja? Jobben hans er å stå foran folk. Han har stått på scenen hundrevis av ganger både som programleder og artist. Han vet hva slags maskineri som står bak en sånn type produksjon. Når han først valgte å gjøre livet surt for så mange mennesker, så kunne han i det minste gjort noe konstruktivt ut av det, ikke oppført seg som en huleboer.

Latterlig...Direkteshow/sirkus. Joda, de står for hugg, men synes selv profilerte kan få et visst tidsrom å snu seg rundt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igga skrev (4 minutter siden):

Det står i innlegget du siterer. Nå sporer du av. Jeg sa meninga mi, så enkelt. Ikke mer å diskutere rundt det. 

Ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgjeita79 skrev (45 minutter siden):

Hadde likt om mannen min stod slik opp for meg jeg. Og…dette er ikke vold. Et klaps i ansiktet skader ikke mer en en knyttneve som sikker Jada følte inni seg. 
 

(og nei, jeg er ikke for vold. Ekstremt mot det og kan være oversensitiv der da jeg har komme meg ut av et ekstremt voldelig forhold)

Så å klapse til ungene sine er helt innafor? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild Eyes skrev (1 time siden):

Det hadde stått langt mer respekt av ham om han hadde blitt sittende og latt det fare forbi, vist kona støtte ved å holde henne i handa eller noe sånt, og tatt det opp etterpå på en ordentlig måte. Det han gjorde vitner for meg om en noe ustabil mann med dårlig impulskontroll, og jeg synes dette var utrolig dumt og dårlig gjort av ham. 

Hvorfir det?? Er vel ikke mange som får det med seg i å holde hender, eller i etterkant? Støtter ikke vold da, men skjønner faktisk reaksjonen når noen man har relasjon til, vitses om på direkte-tv/show/sirkus...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fjellgjeita79 said:

Nå kom vel ikke Will opp ut av intet…han som ble lappa til hadde jo startet det.

Chris sammenlignet Jada med GI Jane - Will lo høylitt, frem til Jada ga han "the stink eye".  Da gikk helvete løs.  Uansett, så er det absolutt INGEN grunn til å slå. Si noe, absolutt, det kunne han det,  tøffingen gikk opp på scenen og slått han i ansiktet.  INGEN unnskylding for dette.  

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (2 timer siden):

Det kan man godt mene. Kanskje har trenden med den type humor som «roasting» representerer, strukket lina en del for langt. Det virker å ha blitt vanlig innslag også på prisutdelinger med Ricky Gervais og andre.

Mener alt kan fleipes med - bare ikke på direkteshow. Forskjell der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hekla0 said:

Hvorfir det?? Er vel ikke mange som får det med seg i å holde hender, eller i etterkant? Støtter ikke vold da, men skjønner faktisk reaksjonen når noen man har relasjon til, vitses om på direkte-tv/show/sirkus...

Mange skuespiller blir på en måte roastet på disse premieutdelinger.   Uansett, ble ikke sykdommen hetset, han sammenlignet henne med GI Jane så tok hun det personlig.  Mange andre kanaler hun kunne ha vist misnøyet sitt.  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander skrev (46 minutter siden):

HANDICAP?    Ingen dør av alopecia, nå må folk gi seg.  Hun mister håret sitt, big huge FK.  Om hun synes det er så jævlig har de masse penger for at hun kan få verdens beste parykk da.  Men handicap - nå går dere for langt. 

Slutt...

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hekla0 skrev (7 minutter siden):

Slutt...

Alopecia er ikke et handicap. Det blir fornærmende mot de som faktisk har handicap, å påstå det. Hårtap kan være kjipt, men det fører ikke til funksjonsnedsettelse akkurat. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander skrev (3 minutter siden):

NOPE. 

Er oppriktig glad på dine vegne, og håper det varer ditt liv ut, å ikke møte på tilstander og sykdommer som, i mindre, og større grad, setter deg ut i forhold til samfunnets aksepterte normer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Outlander skrev (1 minutt siden):

Mange skuespiller blir på en måte roastet på disse premieutdelinger.   Uansett, ble ikke sykdommen hetset, han sammenlignet henne med GI Jane så tok hun det personlig.  Mange andre kanaler hun kunne ha vist misnøyet sitt.  

Har mer sansen for Ricky Gervais. Han roastet ikke utseende og sykdommer til skuespillerne på premieutdeling. Kanskje fordi den type humor er laveste form for humor? Slik barn i barneskolen driver med. 
Istedet gjorde Ricky narr av skuespillernes handlinger. De som var venner med Epstein, smisket for Harvey Weinstein, korrupterte barna sine inn på college etc. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (1 minutt siden):

Alopecia er ikke et handicap. Det blir fornærmende mot de som faktisk har handicap, å påstå det. Hårtap kan være kjipt, men det fører ikke til funksjonsnedsettelse akkurat. 

Eeh jo. Enhver som opplever dette vet hva det innebærer...Har selv store handicap ut over det - dette kan ikke måles uansett...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (36 minutter siden):

Sikkert skuespill. Aprilsnarr på forskudd.

Yess !   Et velregissert stunt. Se klippet i sakte tempo fra en annen vinkel, så ser man det godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at han skulle ha brukt ord i stedet for vold. Hvorfor er psykisk vold bedre enn fysisk?

Endret av Kaktusogsol
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...