Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...


Callisto83

Anbefalte innlegg

Dette var bare tåpelig hele greien. Spøken var dårlig i seg selv, og måten Will Smith håndterte det på var bare tragisk. Å reagere slik på noe som du ikke liker er å synke langt ned, vold er aldri løsningen.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (3 minutter siden):

Hva het filmen han spilte i som han vant for?

Ali? 😄 (Muhammed Ali….)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (4 minutter siden):

Dette var bare tåpelig hele greien. Spøken var dårlig i seg selv, og måten Will Smith håndterte det på var bare tragisk. Å reagere slik på noe som du ikke liker er å synke langt ned, vold er aldri løsningen.

Hadde aldri trodd at Will kunne slå til noen på grunn av en spøk, trodde ikke han var slik 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altius skrev (1 minutt siden):

Ali? 😄 (Muhammed Ali….)

Den ble spilt inn i 2001

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isambard skrev (1 time siden):

Vitsen komikeren dro var drøy, men ikke verre enn hva menn må tåle. Jeg tipper kona til Smith tålte det helt fint. I alle fall er det opp til henne å reagere.

Hun trenger ikke en voldelig mann til å forsvare seg.

Så enig!

A4. skrev (1 time siden):

Ble unfollow fra meg på IG nå, mistet sansen for han rett og slett.

Hvem av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble han ikke stoppet da han gikk opp dit? Hva trodde de (vaktene) skulle skje liksom?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har Will Smith virket å være i ubalanse en god stund nå. Forholdet til Jada Pinkett virker ikke helt sunt. Det har versert en del rykter om utroskap fra hennes side, hennes sexavhengighet og merkelige intervjuer på TV.

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (Akkurat nå):

For min del har Will Smith virket å være i ubalanse en god stund nå. Forholdet til Jada Pinkett virker ikke helt sunt. Det har versert en del rykter om utroskap fra hennes side, hennes sexavhengighet og merkelige intervjuer på TV.

Fasaden holder på sprekke med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (1 minutt siden):

For min del har Will Smith virket å være i ubalanse en god stund nå. Forholdet til Jada Pinkett virker ikke helt sunt. Det har versert en del rykter om utroskap fra hennes side, hennes sexavhengighet og merkelige intervjuer på TV.

De har jo gått ut og sagt at de har et åpent forhold. De kan ligge med hvem de vil og lever likevel som gifte mennesker. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

De har jo gått ut og sagt at de har et åpent forhold. De kan ligge med hvem de vil og lever likevel som gifte mennesker. 

Jeg synes ikke måten det har framstått på virker særlig troverdig. Mer enn noe annet et febrilsk forsøk på å holde fasaden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (1 time siden):

Vitsen komikeren dro var drøy, men ikke verre enn hva menn må tåle. Jeg tipper kona til Smith tålte det helt fint. I alle fall er det opp til henne å reagere.

Hun trenger ikke en voldelig mann til å forsvare seg.

Hun tålte det ikke i det hele tatt. Hvis du ser ansiktet hennes og hvordan hun stivnet til i kroppen, så ser du at det var over grensen for hennes del. Det er da WS endret mening fra smil til sinne.

Man kan diskutere fram og tilbake hvor mye de må tåle og hvor grensen går, og jammen skal de tåle en del, men jeg synes at spøken var for drøy samtidig som WS kunne spart seg for å slå i respons. 

Det at WS reagerte så kraftig viser at hårtapet er et veldig ømt tema i familien hans og da er tålegrensen lavere.

Likevel kunne han bare ropt fra stolen det han ropte uten å gå på scenen og slå. Eventuelt at han kunne gått på scenen og sagt i mikrofonen at det er ikke greit å spøke med akkurat dette. Det ville vært like flaut for CR å bli satt på plass fra scenen med ord, ikke med vold.

 

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (2 minutter siden):

Hun tålte det ikke i det hele tatt. Hvis du ser ansiktet hennes og hvordan hun stivnet til i kroppen, så ser du at det var over grensen for hennes del. Det er da WS endret mening fra smil til sinne.

Man kan diskutere fram og tilbake hvor mye de må tåle og hvor grensen går, og jammen skal de tåle en del, men jeg synes at spøken var for drøy samtidig som WS kunne spart seg for å slå i respons. 

Det at WS reagerte så kraftig viser at hårtapet er et veldig ømt tema i familien hans og da er tålegrensen lavere.

Likevel kunne han bare ropt fra stolen det han ropte uten å gå på scenen og slå. Eventuelt at han kunne gått på scenen og sagt i mikrofonen at det er ikke greit å spøke med akkurat dette. Det ville vært like flaut for CR å bli satt på plass fra scenen med ord, ikke med vold.

 

Han kunne kommet på en like sår vits mot Chris  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Hadde aldri trodd at Will kunne slå til noen på grunn av en spøk, trodde ikke han var slik 

Greit nok at han spilte en rollefigur i en serie, men de fleste husker nok hvordan han i omtrent hver episode av "Fresh Prince" kødda med høyden til Carlton.

Litt ironisk at han reagerer på at noen kødder med konas hårtap da...

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Han kunne kommet på en like sår vits mot Chris  

Nettopp. Det er det jeg ville gjort. Såre tilbake med samme mynt. Ikke ty til fysisk vold.

Her kan man se Jadas reaksjon. 

image.thumb.png.2b35dbd4bfc9884a6feed181d95a770a.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kleineste er jo talen han holder etterpå! Hjelpes!!

Synes situasjonen er helt absurd! Ikke synes jeg vitsen var over streken egentlig heller..?

WS får det uansett til å virke som om kona har en uhelbredelig sykdom, snart skal dø, og noen lager spøk om det.

Det er jo, som vi vet, ikke tilfellet.. Hun driver å mister hår.. 

Jeg misliker sterkt ved dagens samfunn at alle skal gå med følerne ute hele tiden. En normal personer som mister hår, og som bortsett fra det har helsa si og et liv de fleste bare kan drømme om, ville tatt en sånn spøk på strak arm. 

Hvordan skal noen kunne vite at det er et spesielt sårt tema akkurat i denne familien? 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (12 timer siden):

Nettopp. Det er det jeg ville gjort. Såre tilbake med samme mynt. Ikke ty til fysisk vold.

Her kan man se Jadas reaksjon. 

image.thumb.png.2b35dbd4bfc9884a6feed181d95a770a.png

Hey Chris I see your not that far from being bald yourself, maybe your next movie should be called Rocky Baldoa?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GizmoDuck skrev (4 minutter siden):

Greit nok at han spilte en rollefigur i en serie, men de fleste husker nok hvordan han i omtrent hver episode av "Fresh Prince" kødda med høyden til Carlton.

Litt ironisk at han reagerer på at noen kødder med konas hårtap da...

Det var jo fra manus? Eller skrev han manuset selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...