Gå til innhold

Hva vil du IKKE ha i julegave i år`?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Det er litt sannhet der ja. Det blir litt sånn:"jeg gidder ikke bruke tid på å finne gave til deg, så den får du kjøpe sjæl."

Når det gjelder penger: Jeg vil mye heller ha penger enn en eller annen ubrukelig gave som f.eks en boks med kjøpekaker som gikk ut på dato for to år siden eller tre brune, brukte nylonstrømpebukser av type "gammel tante".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting jeg absolutt ikke vil ha. For meg er det ikke hva jeg får som er viktig, men tanken bak - og bare det at noen viser at de tenker på meg til jul ved å gi meg noe. I voksen alder kan jeg ikke huske en eneste gang hvor jeg har blitt skuffet over en gave, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting jeg absolutt ikke vil ha. For meg er det ikke hva jeg får som er viktig, men tanken bak - og bare det at noen viser at de tenker på meg til jul ved å gi meg noe. I voksen alder kan jeg ikke huske en eneste gang hvor jeg har blitt skuffet over en gave, jeg.

Hvis mennesker som har kjent meg i ørten år - og det er jo gjerne dem man får julegaver av - hadde gitt meg en gave som er totalt utafor mitt interesseområde, så gir jeg ikke fem øre for tanken bak. Skal man først gi noe, så kan man også bruke litt tid og energi på å finne ut ting som stil, ønsker, interesser osv hos mottaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...