Gå til innhold

Hva vil du IKKE ha i julegave i år`?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er det noe du absolutt ikke vil ha til jul i år?

Selv har jeg en aversjon mot nipsfigurer som uansett bare står og samler støv. Hadde nok heller ikke blitt så glad om jeg fikk den nye biografien om Mette Marit. Den hadde nok ikke havnet i bokhylla mi men heller blitt brukt til opptenningsved eller dørstopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en del. Nips som du nevner, og også sånne biografier om Mette-Marit, kjendiser og slikt. Bilder av andres barn er heller ikke spesielt interessant, særlig om de kommer innrammet hvor man føler press for å ha de stående framme eller henge de på veggen. Bilder jeg kan ha i album er derimot bare koselig. Kremer o.l. med altfor sterk og kunstig lukt og dårlige parfymer (men koselig å få slikt om giveren vet hva jeg liker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

I likhet med de fleste andre her, har jeg en innebygd angst mot nips. Dessuten blir jeg alltid litt beklemt av å få klær som er åpenbart helt håpløse og ikke "meg" i det hele tatt. Prøver å begrense skuffelses-momentet (som er proporsjonal med "bare finn på noe du"-svar når folk lurer på hva man ønsker seg til jul) ved å være flink til å lage ønskelister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyntegjenstander, duker, gardiner, håndklær, sengesett...

Vi flytter inn i ny leilighet før jul, så jeg frykter dette er noe som kommer til å ligge under treet. Prøver å få sambo med på å samle på et bestikksett, så vi kan si at vi ønsker oss det i stedet for å si "vet ikke", er da slike gaver dukker opp fra velmenende givere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nips.. og billig-body lotion og deo..(som eg ikkje tåle)

og sengesett til ei dyne og pute.. får eg kvart bidige år,

så her i gården e det lite matching!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøkkenutstyr!

Jeg og mannen jobber i restaurantbransjen og det virker som om alle tror vi ikke intresserer oss for annet enn mat og matlaging. :roll:

Vi er egentlig veldig enkle mennesker som er glad i klassisk "husmannskost" når vi er hjemme. Vi holder jo på med "fancy" mat hele dagen og da orker vi ikke det hjemme også.

Vi har nå de siste årene fått så mye til kjøkkenet at vi kan nesten starte en egen restaurant hjemme! ;)

Kan blant annet lage kaffe på 5 forskjellige måter! Med sirup og alt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og sengesett til ei dyne og pute.. får eg kvart bidige år,

så her i gården e det lite matching!

Oh..dette er ofte et problem ja. Kjipt å få ett eksemplar av noe som man nesten må ha to eller flere av. Sengetøy, én kopp etc..

I fjor fikk jeg og kjæresten bestikk fra svigerforeldrene. Kjempefine, men bare 6 av hvert slag. Svei litt i lommeboken når vi kjøpt et sett til i januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som ikke kan byttes. Hyggelig med gamle ting, det er jo ofte litt givende. Men å få mors tantes gamle lommebok som er slitt og åttitalls kan jeg styre meg for :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...