Trotwood Skrevet 20. mai 2022 #221 Del Skrevet 20. mai 2022 (endret) Jeg likte veldig godt kroken til Sara og Ibrahim, absolutt den beste leveggen av de fire syntes jeg, og veldig fin størrelse og utnyttelse av plattingen, pluss at stilen matcher stilen inne. Jeg likte ikke de lyse steinene overalt og det ble kanskje litt mye busk her og der. 🙈 Lise og Lars hadde en søt platting, men litt liten og upraktisk, og det var en ganske stusselig levegg. Jeg likte ikke fargen og bedene til Eldan og Lina, men ellers grei liten krok og kult med innebygde benker. Litt enig i busskur- kommentaren! Likte stolene og bålplassen til Marius og Daria, men ikke plassering eller leveggen. Det hadde sikkert blitt litt bedre om de hadde fått malt den hvit. Syntes absolutt det var verdig vinner ihvertfall! 👍 Endret 20. mai 2022 av Trotwood 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 20. mai 2022 #222 Del Skrevet 20. mai 2022 Sara og Ibrahim kanskje hadde den beste pergolaen, men alt med planter, grus, steiner og beis var dårlig. Føler at Lina og Eldan har fått gjort sååå mye mer ut av hagen og at det kun ble fargevalget deres og sympati som gjorde at Sara og Ibrahim vant. Spesielt hvordan hellene ble lagt frem mot det de laget burde være nok til å ikke gi de hammeren. Lise og Lars leverer kanskje helhetlig, men de snekrer minst av alle og får dermed minst trening, noe som kan bli utfordrende senere. Vet ikke hva de tenkte med kun plass for EN person. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. mai 2022 #223 Del Skrevet 20. mai 2022 Justlooking skrev (På 18.5.2022 den 22.47): Helt utrolig, men klart det hjelper veldig på at tv2 reklamerer 😊 Det blir som en kolonihage, ikke noe rart med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. mai 2022 #224 Del Skrevet 20. mai 2022 Ginny skrev (2 timer siden): Spennede at vi er så forskjellige 😄 For meg ble ukens vinner et gjensyn med 'de må også få vinne' som vi har sett i tidligere sesonger. I fjor var det helt blottet for det omtrent, men nå er det tilbake. Greit når parene er så jevne. Men, jeg vet ikke om det er fordi min smak ikke passer med det Sara og Ibrahim leverer i det hele tatt, men jeg syns ikke de fortjente å vinne. Pergolaen deres var veldig fin, og de hadde et godt utgangspunkt, men hva er greia med å legge 5-6 hvite steiner rundt hver busk? Hvis man først skal ha hvite steiner, og det kan man godt la vær for min del, så må man i det minste gjøre som Daria og ha hundre tusen av dem. Sara og Ibrahim: Fin pergola, merkelige hage rundt. Det vil bli tungvindt å skulle holde plenen ved like, snirkle seg rundt der. Det har vært mye fokus på at de ikke har vunnet, og det gjør at ukas seier virker litt vel planlagt. Aina klarer å finne ting hos de hun liker, og samme ting er ikke en greie hos de andre. Jeg skjønner ikke fokuset på alt det brune, 'jordfargene' Guri stadig snakker om, men for meg blir det helt feil. Daria og Marius: Den peisen gjorde jo halve opplevelsen, det ble noe helt annet med den enn hva de andre klarte å få til! For min del var gardinene med på å gjøre det hyggelig der, uten dem så det bare stort og lite ut samtidig. For stor dimensjon på plankene, for liten levegg i utgangspunktet. Hva skjer med hundre tusen hvite steiner? Lise og Lars: I mangel på bedre ord: så kreativt! Alle uteplasser bør ha en gyngestol, så der er vi helt enige 😛 Likte formen på plattingen, og at en levegg (eller kanskje mer et grovt espalier) ikke er for å klatre i det er nå strengt tatt ikke verdens undergang. Men plattingen burde vært større, så det var plass til flere. Lina og Eldan: Hvorfor, hvorfor, hvorfor må alt være svart? De har de beste ideene og er knallgode på gjennomføring, men så kommer alt det svarte. Og da blir det mørkt, og dritvarmt. Og skittent. Det er kanskje det mest irriterende, når man ser på hvordan den store plattingen ser ut. Hvem burde vunnet? At det henger sammen var nevnt som grunnen for at Sara og Ibrahim vant, og hvis det var grunnen så burde jo Lina og Eldan vunnet heller, der henger jo hele tomta sammen når de har lagt steiner rundt hele. Og hvorfor var ikke beisingen tatt med? Sara og Ibrahim hadde det helt klart dårligste resultatet, mens Lina og Eldan hadde rukket to strøk (hvis jeg ikke husker feil). Nei, totalt sett virker det som om ukas vinner ble valgt for å jevne ut. I mine øyne er både Lars og Lise og Lina og Eldan bedre denne uka. De ble bare vurdert på et strøk… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 20. mai 2022 #225 Del Skrevet 20. mai 2022 Maydis8 skrev (10 minutter siden): Det blir som en kolonihage, ikke noe rart med det. Sant det, men er det naturlig med priser på 3M i en kollonihage ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 20. mai 2022 #226 Del Skrevet 20. mai 2022 5000kr i ukesbudsjett. Hva i alle dager brukte de pengene på? ingen dyre utemøbler iallefall. Og hvorfor kjøpte de seg ikke utepeis? 😳🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 20. mai 2022 #227 Del Skrevet 20. mai 2022 Maydis8 skrev (8 timer siden): De ble bare vurdert på et strøk… Det ble de, men det ene strøket til Sara og Ibrahim var jo ikke pent utført. Alle vet at man må male ut bordet, ellers blir det stygt i overlappen… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 20. mai 2022 #228 Del Skrevet 20. mai 2022 Hjertestein skrev (21 timer siden): Lina, overkjører ikke hun kjæresten sin veldig? Klarer ikke se for meg at de to er sammen livet ut. Hun har veldig sjefete holdning syntes jeg. Kan være det bare er meg som tenker det da men Uenig. Synes de er fine sammen og utfyller hverandre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 20. mai 2022 #229 Del Skrevet 20. mai 2022 Siden dei driver og spiller inn neste sesong nå så lurer jeg litt på om dei kjører videre med at ingen skal ha noe praktisk erfaring der også. Greit at det er rettferdig men om en sammenligner ukes oppdragene i år med i tidligere så er jo dei i år ekstremt små. Tenker bare slik som i fjor når en bygget større boder, la panel eller platet vegger osv. I år er jo det stort sett bare pynting og litt møbler her og der som blir laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobella66 Skrevet 21. mai 2022 #230 Del Skrevet 21. mai 2022 Det blir spennende å se hvem som vinner. Flotte par alle sammen, og de har utviklet seg og lært mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. mai 2022 #231 Del Skrevet 23. mai 2022 Uke 6, mandag: Spoiler Utekjøkken og drivhus. Var ikke det litt lite? 🤔 Nå har jeg store forventninger, for de har lite å gjøre og da egentlig masse tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 23. mai 2022 #232 Del Skrevet 23. mai 2022 Litt off topic, men jeg kan virkelig ikke huske at det var så kaldt i fjor vår/sommer? De er i uke 6 og fortsatt går de med lue og boblejakker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. mai 2022 #233 Del Skrevet 23. mai 2022 Kaffemonsteret skrev (34 minutter siden): Litt off topic, men jeg kan virkelig ikke huske at det var så kaldt i fjor vår/sommer? De er i uke 6 og fortsatt går de med lue og boblejakker.. har tenkt det samme. Husker ikke 2021 som så kald, og jeg bor 20 min unna 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. mai 2022 #234 Del Skrevet 23. mai 2022 Hjertestein skrev (På 19.5.2022 den 22.23): Lina, overkjører ikke hun kjæresten sin veldig? Klarer ikke se for meg at de to er sammen livet ut. Hun har veldig sjefete holdning syntes jeg. Kan være det bare er meg som tenker det da men De har holdt i 11+ år da, noe som er ganske mye når man er 33 år. Synes de virker som et stødig og fint par. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 23. mai 2022 #235 Del Skrevet 23. mai 2022 Skal de virkelig ha mer uteting ute på de små tomtene? 😩 blir jo bare støyete og rotete med mer ting der ute nå 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 23. mai 2022 #236 Del Skrevet 23. mai 2022 HVORFOR må de ha så mye greier på de frimerkene av noen tomter?! Masse uteplasser, blomsterbed, utekjøkken, drivhus, oppbevaring osv og så kommer vel «vann i hagen» etterhvert. De fyller jo alt av uteplass, skjønner ikke at det er lov i en slik hytteby hvor hyttene står så tett. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 23. mai 2022 #237 Del Skrevet 23. mai 2022 58 minutter siden, Kaffemonsteret said: Litt off topic, men jeg kan virkelig ikke huske at det var så kaldt i fjor vår/sommer? De er i uke 6 og fortsatt går de med lue og boblejakker.. De begynte jo å filme i midten av april, og det ligger ganske utsatt til, blåser f.eks. ofte ganske kraftig. Har de forresten komprimert fem dager til fire? De avsluttet vel filmingen fredager mener jeg, eller kanskje de filmet tirsdag-fredag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. mai 2022 #238 Del Skrevet 23. mai 2022 Irja skrev (1 time siden): De har holdt i 11+ år da, noe som er ganske mye når man er 33 år. Synes de virker som et stødig og fint par. Ja, var nok bare meg som så er litt uheldig øyeblikk. Syntes de er veldig fine sammen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 24. mai 2022 #239 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg har begynt å følge Sara og Lise på Instagram, de deler mye fra sommerhytta. Bilder, video fra innspilling og svarer pp spørsmål! Gøy å få vite litt mer fra «bak kulissene». Kan hende de andre også deler men de to jeg har begynt å følge nå i første omgang😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 25. mai 2022 #240 Del Skrevet 25. mai 2022 Uke 6, onsdag: Spoiler Gleder meg til ukesfinalen. Ser ut som om det er mye bra denne uken 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå