Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette burde gjøre spillet lettere for de lojale da alle som ikke stemte på Jørn er mulige forrædere, men tviler på at denne sauegjengen forstår det. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (22 timer siden):

Når du skriver slik tolker jeg det som at en forræder er sendt hjem, håper ikke det stemmer for da blir jeg kjempe skuffet og du må huske å skeive i spoilertag.

Innsidenut skrev (13 timer siden):
  Vis skjult innhold

Takk for at du ødela spenningen😂 Skjønte utifra svarer ditt at en forræder dro.

UNNSKYLD, UNNSKYLD, UNNSKYLD så mye!!!! :blomst:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (11 timer siden):

Dette burde gjøre spillet lettere for de lojale da alle som ikke stemte på Jørn er mulige forrædere, men tviler på at denne sauegjengen forstår det. 

Sander stemte vel på Jørn? Og han blir etter all sannsynlighet forræder nå. Dersom de lojale ikke får innblikk i hvor mange forrædere det er og at man kan skifte side underveis, så tror jeg ikke det blir så lett for dem. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig at en forræder endelig røk ut for at spillet kunne utvikle seg. Den stille Jørn klarte altså å snakke på seg en utstemning rundt bordet i siste minutt.

Med Jørn utstemt så bør hintene renne inn som perler på en snor. To av seks som ikke stemte på Jørn er forrædere, og hvem Jørn har stemt på disse dagene er heller ikke forrædere. Uten at jeg har oversikt så bør dette spisse seg inn mot kanskje 4 kandidater hvorav 2 er forrædere. 

Så får vi se om Sander blir forræder. Men siden han har takket nei tidligere så tror jeg det fort kan skje igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (23 minutter siden):

Det var deilig at en forræder endelig røk ut for at spillet kunne utvikle seg. Den stille Jørn klarte altså å snakke på seg en utstemning rundt bordet i siste minutt.

Med Jørn utstemt så bør hintene renne inn som perler på en snor. To av seks som ikke stemte på Jørn er forrædere, og hvem Jørn har stemt på disse dagene er heller ikke forrædere. Uten at jeg har oversikt så bør dette spisse seg inn mot kanskje 4 kandidater hvorav 2 er forrædere. 

Så får vi se om Sander blir forræder. Men siden han har takket nei tidligere så tror jeg det fort kan skje igjen.

Jeg tror ikke de lojale vet hvor mange som er forrædere, eller om de i det hele tatt vet om spillet kan fortsette uten forrædere. Dersom Sander blir forræder nå, og ingen blir eliminert, vil det jo kunne føre til spekulasjoner rundt om det i det hele tatt er forrædere igjen. Jeg fikk inntrykk av at de lojale ikke vet hvor mange forrædere det er fra det klippet som ligger på TV 2 hvor Emil får vite hvem som er forrædere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Jonas er den eneste som  har lest og husker reglene. Tror alle har fått lese de før de startet.

Endret av alkasil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (3 timer siden):

Sander stemte vel på Jørn? Og han blir etter all sannsynlighet forræder nå. Dersom de lojale ikke får innblikk i hvor mange forrædere det er og at man kan skifte side underveis, så tror jeg ikke det blir så lett for dem. 

De fleste har vel snakket om at de tror det er 3 stk.  Det vil si at sannsynligvis er 2 av 5 som ikke stemte Jørn forrædere. Om noen bytter side så burde uansett fokus være der inntil de har fått ut minst en forræder til. Så burde det være mulig å tenke litt tilbake angående hvem som har prøvd å få fokuset bort fra Jørn, hva de har stemt tidligere osv, og legge sammen to og to. Cathrine burde ligge syltynt an med bytting av stemme sist og nå med stemme på noen andre enn Jørn, men hun går nok under radaren nok en gang med sine overbevisende tårer hver gang det skjer den minste ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (16 timer siden):

Ja, men det blir et problem dersom Sander sier ja til å bli forræder. Om alle får beskjed om at en av de lojale har «skiftet side», vil det jo være naturlig at det nettopp er en av de fire som stemte Jørn som ble lokket over, og dermed kan ingen av de utelukkes likevel. Så får vi jo håpe Sander sier ja, kjedelig om han i stedet «tar selvmord» og forsvinner ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke de lojale vet hvor mange som er forrædere, eller om de i det hele tatt vet om spillet kan fortsette uten forrædere. Dersom Sander blir forræder nå, og ingen blir eliminert, vil det jo kunne føre til spekulasjoner rundt om det i det hele tatt er forrædere igjen. Jeg fikk inntrykk av at de lojale ikke vet hvor mange forrædere det er fra det klippet som ligger på TV 2 hvor Emil får vite hvem som er forrædere.

Takk for tips, artig klipp med Emil, det der. Da vet de vel ikke hvor mange forrædere det er, nei. Her er klippet, for de som ikke har sett:

https://www.tv2.no/underholdning/forraeder/emil-iversen-eliminert-mye-verre-enn-jeg-trodde/15170588/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ville vært den ultimate strategi for forræderne, ville vært f.eks om de tre hadde blitt enige om at en av dem «ofret seg», siden de burde regne med at en av dem før eller siden ville blitt avslørt. Dvs. f.eks om Jørn hadde kommet med en klar tale om at han følte seg sikker på at Jonas er forræder, og hvor Jonas hadde anklaget Jørn i retur, og så ville det vært opp til flertallet hvem av de som hadde blitt forvist. Da skulle det nok blitt ekstremt vanskelig for de andre å avsløre den som hadde blitt igjen etterpå, og Cathrine om hun hadde stemt på den som ble forvist.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Djækklåsst said:

Takk for tips, artig klipp med Emil, det der. Da vet de vel ikke hvor mange forrædere det er, nei. Her er klippet, for de som ikke har sett:

https://www.tv2.no/underholdning/forraeder/emil-iversen-eliminert-mye-verre-enn-jeg-trodde/15170588/

Lite sympatisk å komme med "Åh nei det var ikke Chris, da var jo han en idiot" som utsagn etter du har driti deg så regelrett ut som Emil har gjort. Han presterer jo i tillegg å nevne 4 lojale og ingen Forrædere i mistanken sin.  Det er statistisk usannsynlig rett og slett.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kukuluring skrev (1 time siden):

Lite sympatisk å komme med "Åh nei det var ikke Chris, da var jo han en idiot" som utsagn etter du har driti deg så regelrett ut som Emil har gjort. Han presterer jo i tillegg å nevne 4 lojale og ingen Forrædere i mistanken sin.  Det er statistisk usannsynlig rett og slett.

Fremstår ikke som noen skarping, men det er jo også lett å si når man sitter som allvitende observatør.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Jonas kan ligge tynt an. Han har rødmet litt i det siste og vært litt stiv i maska. Catherine derimot har god kontroll.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må rose Amand eller hva han heter for å skape litt konstruktivt drama. Han skrudde opp temperaturen og forræderne ble ukomfortable.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djækklåsst skrev (58 minutter siden):

Fremstår ikke som noen skarping, men det er jo også lett å si når man sitter som allvitende observatør.

Ganske dobbeltmoralsk av Emil å være med, han kritiserte jo Maren Lundby for å være med i Skal vi danse..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (18 minutter siden):

Ganske dobbeltmoralsk av Emil å være med, han kritiserte jo Maren Lundby for å være med i Skal vi danse..

Det handlet vel mye om tidspunktet innspillingen gjøres på? Dette programmet er spilt inn for lengst, og antakelig i Emils ferie/treningshvile. Mens skal vi danse var på høsten, like før sesongstart og det hele. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (40 minutter siden):

Jeg må rose Amand eller hva han heter for å skape litt konstruktivt drama. Han skrudde opp temperaturen og forræderne ble ukomfortable.

ja disse menneskene gjenspeiler jo hvor redde folk er for å gå litt utenfor boksen og bli for å bli upopulær blant de andre osv osv... i begynnelsen. Nå drar det seg til og nå må de begynne å tenke mer selv og ikke bare følge strømmen. Skikkelig sosialt eksperiment syns jeg. 

Jeg håper Sander sier ja til å bli forærder som har sagt ørten ganger at han sa nei til å bli forærder.. ha ha ha... det blir jo den ultimate løgnen for de andre. 

En av de beste programmene på lenge. Det er så spennende. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...