Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Kristin og Katarina sa på God Morgen, Norge at de måtte være på rommet på kveldene ja, og at de var paranoide på hvem som gikk i gangen av foræderne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (15 timer siden):

Mener å huske at det gikk et program før i tida som het "Muldvarpen" (jeg er for ung til å huske hele konseptet, men mener å huske at det var et liknende opplegg??" Så noe ala dét, kanskje? Jeg syns ikke det er noe godt skille mellom lojal vs forræder, når det eneste forræderne egentlig gjør, er å eliminere lojale på natta, samt å få gruppen til å forvise  de lojale! 

Ja, enig! Muldvarpen var et bedre konsept synes jeg. Da skulle forræderen sabotere oppdragene og det skapte enda mer spenning. 

Er for øvrig spent på om det blir mer og mer høylytt diskusjon/ krangling etter hvert som deltakerne beskylder hverandre. Håper det ikke blir for mye av det, orker ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om 1 eller 2 forræder blir tatt og sendt hjem, og den siste står igjen? Vinner forrædere eller må alle 3 være igjen for å vinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Hjertestein said:

Hva skjer om 1 eller 2 forræder blir tatt og sendt hjem, og den siste står igjen? Vinner forrædere eller må alle 3 være igjen for å vinne?

Så lenge 1 forræder er igjen så vinner dem. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er, etter min mening, noe av det aller beste som har vært på tv!! Elsker det!!!!!

Interessant å se hvordan folk påvirker hverandre, sånn at alle blir 100 % sikre på hvem som er forræder, og så er det en lojal! 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempeartig. Noe av det som er mest moro er jo hvordan folk er så skråsikre og har argumentasjon som støtter det, i neste klipp ser vi noen som er like sikre på det motsatte, men bruker akkurat de samme argumentene! 
Person A sier: Jeg vet at X er forræder fordi han sa ditt og datt
Person B: Jeg vet at X ikke er forræder fordi han sa ditt og datt 😄
Artig å se hvordan enkelte blir aldeles paranoide og hvordan de tolker alt som blir sagt og gjort på en slik måte at det støtter egne teorier. 
Rett og slett en studie i menneskesinnet.... 🤭

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silkedyne skrev (På 24.9.2022 den 13.14):

En ting jeg lurer litt på er når forræderne samles hver kveld, hvorfor merker ikke resten av gruppa det? Låses alle inn på rommene sine på kvelden så de ikke får med seg hvem som forsvinner fra felleskapet? Bor de på hotell vegg i vegg så hører man jo naboen gå ut og inn døren sin for møte? Jeg har bare sett fire episoder så er ikke helt inne i det enda.

Jeg tipper at de alle er alene på rommene sine på kvelden, men at det nok er fordelt slik at ingen har rom helt inntil hverandre. (Crew som har rommene mellom, sikkert.) Og så er det jo en del intervjuer og sånt, som antagelig foregår på den enkeltes rom. Slik at det at naboens eller noen andre i gangens dør åpnes og lukkes noen ganger på kvelden, ikke nødvendigvis er et tegn på noe. 

Det blir jo liksom som da det skulle velges forrædere. Mads gikk da mange, mange, runder rundt  bordet. Og han gikk i "rykk og napp" og stoppet ikke bare opp ved de som ble valgt. 
Dermed var det umulig å gjette på hvem det var ut fra skrittene hans. (Selv om mange åpenbart prøvde på det. )

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om har "skjønt greien" så langt, men jeg liker programmet!

Men bisetteleser og gravlegging kunne de holdt seg unna for min del.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 16.10):

Flere som elsker denne serien?

Endelig noe nytt og spennende å se på! Skulle gjerne sett alle episodene i ett! He he.

Hvem liker dere?

Favoritten er Jørn. Anne mistenker alle. 😂 Chengis er smartere enn jeg trodde. Sandra liker jeg ikke. 🙈

Anonymkode: f6e93...522

Jeg syns alle forræderne spiller godt, Cathrine er vel favoritten blant dem. Chengis er smart, en favoritt blant de lojale. Magnus liker jeg også, stille og gjør ikke så mye av seg, men jeg tror han tenker mer enn hva han sier. Anne håper jeg er med lenge, hun peker i hytt og vær, og er et forvirret element som både lojale og forrædere kan dra nytte av. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegMotStrømmen skrev (39 minutter siden):

Jeg syns alle forræderne spiller godt, Cathrine er vel favoritten blant dem. Chengis er smart, en favoritt blant de lojale. Magnus liker jeg også, stille og gjør ikke så mye av seg, men jeg tror han tenker mer enn hva han sier. Anne håper jeg er med lenge, hun peker i hytt og vær, og er et forvirret element som både lojale og forrædere kan dra nytte av. 

Digger Anne! Og liker at Emil ofte er ved hennes side. Hun tar seg av praten 😅 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Digger Anne! Og liker at Emil ofte er ved hennes side. Hun tar seg av praten 😅 

EtFo skrev (17 minutter siden):

Da Anne lå i kista og sang😂😂😂

Så enig, favoritten min!😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowery skrev (50 minutter siden):

Jeg synes dette var et drittkjedelig program. 😵

Så enig! Skikkelig kjedelig, og jeg skjønte ikke greia med det i det hele tatt 😆😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (På 19.9.2022 den 21.58):

Skulle ønske Jørn ikke var forræder. Hadde vært gøy å se han etterforske som lojal i steden.

Ja, men han har sikkert satt det som krav for at han skulle gidde å være med at han måtte bli forræder

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegMotStrømmen skrev (På 27.9.2022 den 14.19):

Magnus tror jeg treffer snart og sender Jørn ut

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker programmet godt, men synes det mangler et eller annet. Spenning kanskje. Artig å se hvor lett det er å anklage andre 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dagens episode?

Litt ensformig er disse episodene.. men håper forræderne klarer å stå løpet ut. Det blir nok flere twister nå videre får vi håpe, slik som i dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan de vinne egentlig? Hvis de sølvbarrene er 1 kg så er én verdt cirka 5000 såvidt jeg kunne google meg til, i dag vant de 3 stk, er jo ikke så fryktelig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...