Gå til innhold

Hvilke tidligere liv husker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobbet en gang sammen med ei dame som jeg virkelig ikke kunne fordra. Hun var til tider hyggelig, men det var liksom noe med henne.. og uansett hva så klarte jeg ikke å like henne. Gruet meg til vi skulle jobbe sammen, og selv om vi kunne le sammen og slikt så var det liksom noe der under overflaten. 

Så fikk jeg et bilde i hode. At jeg gikk på en øde vei, jeg var fattig og skitten, sulten og tynnkledd. Så rir det en mann forbi meg på en hest, staselig og rik. Og han ler av meg, før han kjører videre.  Og jeg ble så sint!! 

Det var henne, denne mannen. Og jeg tror vi ble satt sammen i dette livet som mer likeverdige kollega, kanskje for å lære noe av hverandre.  Vel, det gikk ikke så bra, vi ble aldri venner 

Anonymkode: d9415...5e0

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker mange liv. Alt fra nonne til slave til eremitt og dronning. 
jeg tror man husker visse liv fordi det er noe ved disse livene man skal lære av eller forløse i dette livet.  
Det stemmer definitivt for meg. 
 

Anonymkode: 67b1a...1e4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 11.47):

Husker du noe fra dine tidligere liv?

Selv husker jeg var en mannlig rytter/kriger på Island. Vet ikke hvilket årstall det var, men husker ansiktet og kroppen og hvordan det var å være inni kroppen. Følte hvordan det er å feks ha sterke lårmuskler

Anonymkode: ce7ae...166

Vet ikke om jeg kan stole helt på det, men har fått opp at jeg var med i første verdenskrig og kjempet i skyttergravene. Grusomt og mange mareritt over flere år. (ser ikke krigsfilmer i det hele tatt) Har også fått opp noe om Irland, men det tolker jeg som litt juks fordi jeg liker landskapet og har sett spillefilmer laget der. Nesten som en Askepott ridende på en hest, Litt morsomt. Men å krige og drepe og se andre dø, forferdelig. Må innrømme at jeg har lest utrolig mange bøker, også om første verdenskrig, men det dukket opp før den tid. 

Og så ser jeg at jeg var med St. Sunniva til Selje, som en kvinne, men dette er nok også bare ren fantasi. Usikker på om jeg var en kvinne, men en i hennes følge og beskyttere. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ingen tidligere liv, men synes det er rart hvordan jeg føler meg hjemme en del steder, og hvordan jeg alltid har kunnet visse ting. 

Anonymkode: f969a...4b1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 0.58):

Husker ingen tidligere liv, men synes det er rart hvordan jeg føler meg hjemme en del steder, og hvordan jeg alltid har kunnet visse ting. 

Anonymkode: f969a...4b1

Samme her. Har ei veldig draging til Tyskland. Kan tysk betre enne fransk, som eg hadde 3 år på vidaregåande :P 

Anonymkode: ce7ae...166

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sicario skrev (På 17.3.2022 den 21.10):

Hva i dere er det som har levd før? Er det noe organisk? 

Tipper at det ikke er leveren eller tærne. Så sjela, sikkert. 

Anonymkode: ce7ae...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne, jeg 

image.png.12acf6c1827b21dd58cdfcfa512996a3.png

Anonymkode: ce7ae...166

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (På 17.3.2022 den 21.11):

Litt som med spøkelser. Alltid noe spennende fra århundrer tilbake.

Hører aldri om gjenferd som er «Inger som døde i 1998. Satt i kassa på Kiwi».

Sant, eller om Monica som satt i rullestol på 70-tallet og at hun husker at hun kommer over et skikkelig bra kupp på Supern hvor det er rød pris av rød pris. 

Anonymkode: 5af04...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/6/2022 at 11:47 AM, AnonymBruker said:

Husker du noe fra dine tidligere liv?

Selv husker jeg var en mannlig rytter/kriger på Island. Vet ikke hvilket årstall det var, men husker ansiktet og kroppen og hvordan det var å være inni kroppen. Følte hvordan det er å feks ha sterke lårmuskler

Anonymkode: ce7ae...166

Såklart, jeg var djengis khan og vasset i damer og gull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker veldig godt hvordan det var å være keiser av Romeriket, makten, intrigene og alle orgiene, det var tider det gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i en jungel, ser ikke meg selv men når jeg snur hodet ser jeg at jeg har militær uniform, jeg har en M16 ( amerikansk våpen) og jeg ser han ved siden av meg har et emblem på overarmen som det står noe som jeg trur er engelsk, speider fremover igjen og plutselig er det som et slag i hodet og alt er borte.

Jeg trur det var fra vietnamkrigen pga våpenet og uniformen.

Om dette er tegn på at jeg har levd før vet jeg ikke, kan og være at jeg har drømmt det siden vi lekte mye krig når jeg var liten og vi drømmte da om å være U.S Marines.

Anonymkode: 2c68e...6e6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ingenting og vet ikke engang om jeg tror på dette. Men snakket med ei som holdt på sånn, og spurte for gøy. Hun sa at jeg hadde vært en spansk mann, husker ikke mer. Men jeg har slitt med sosial angst ila livet og hun sa det var fordi jeg ble mobbet for utseendet mitt i et annet liv. Da var jeg i Pakistan visstnok..

Endret av Avstand
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et vennepar av meg var på ferie i polen trur jeg det var, de hadda da et barn på 6 og et på 8 år. Plutselig når de kjører igjenom en liten landsby sier guttungen på 8 at han har hvert her før og da var han veldig sulten , min veninde spurte da om han var sulten og om de skulle se om de fant noe å spise hvorpå han sier at han var så sulten når han var her sist for de han da måtte gjeme seg så ikke de slemme soldatene fant han, hun spurte hva han pratet om siden de ikke forsto noe av dette men han visste ikke noe mer en det, at han hadde hvert der før og da var han sulten og redd soldatene som leitet etter han.

Anonymkode: 2c68e...6e6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg var en muslimsk dame i et tidigere liv. Jeg husker ikke så mye detaljer, men jeg husker at jeg hadde mye frykt og at jeg var trist. Jeg bar på noen vonde følelser og slet med undertrykkelse av min mann fra det livet.

Det har gjort noe med meg som jeg har tatt med i dette livet jeg har nå. Jeg har alltid slitt med at menn skal bestemme over meg, eller følelsen av å bli overkjørt av en mann. Når jeg var liten så ble jeg sur jeg over ingenting på min far fordi jeg ikke kunne styre det, jeg slet med relasjoner til gutter og andre menn som voksne mannlige lærere. Det var det som gikk igjen, ingen mann skulle fortelle meg noe i livet mitt. I voksen alder har jeg samlet meg mer, men jeg tåler ikke så godt følelsen av at en mann skal bestemme noe over meg, og kan derfor overreagere i noen situasjoner. Jeg har jobbet med dette og takler ting bedre i dag. Jeg er godt gift nå og tåler nå menn mye bedre, men følelsen fra mitt tidligere liv vil alltid være med meg i hjertet mitt. 

Anonymkode: 11e69...c8a

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn husker jeg at jeg hadde vært en blond jente med langt hår. Det var ikke noe spesielt med denne jenta, men nåværende meg, syntes hun var veldig pen. Jeg brukte å tegne henne og situasjoner fra hennes liv. 

Voksne meg tenker ikke noe over det, og nå avfeier jeg det hele som et barns fantasi, men hvem vet om det var mer enn fantasier. 

Anonymkode: 8af82...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For mange år siden så jeg en reportasje i Dagsrevyen, fra landsbygda i Russland. Da slo det meg med en gang at der hadde jeg vært før. Det var en landsby eller en klynge med brune trehus,med smårutete  vinduer. Det var veldig rart, kjente meg igjen og bare visste at at der hadde jeg bodd en gang.Har ikke opplevd lignende siden.. 

Anonymkode: 907b5...6a2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd regresjon en gang, og fikk da opp et tidligere liv veldig klart. Der var jeg ung, vakker bodde i Frankrike, var fattig, og måtte gifte meg med en rik eldre mann, for at familien min skulle få det bedre økonomisk. Men jeg nektet å ha sex med denne mannen, og det endte opp med at jeg drepte han, fluktet, ble tatt og halshogd. Den mannen er i dette livet min far, og hans søster er min mor. Så kan vel si at min barndom var virkelig ikke bra.

Anonymkode: ef75e...94c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg selv i sånn gammeldags lilla kjole med stort skjørt om dere skjønner😄 Svart hår, smykke, trevegger, muligens en pub i tidlig 1920 tallet. Ser at jeg blir halshugd av en mann. 

Anonymkode: 83a7c...15c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor
AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 11.47):

Husker du noe fra dine tidligere liv?

Selv husker jeg var en mannlig rytter/kriger på Island. Vet ikke hvilket årstall det var, men husker ansiktet og kroppen og hvordan det var å være inni kroppen. Følte hvordan det er å feks ha sterke lårmuskler

Anonymkode: ce7ae...166

Hvordan husker du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...