Gå til innhold

Hvilke tidligere liv husker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sommer2464 skrev (59 minutter siden):

Ikke tro på reinkarnasjon da kommer du ikke til Himmelen fordi dett er ubibelsk.

Tror du på sjøormer? At en kjempemann kan ha all sin styrke i håret og miste den hvis det blir klippet? At det er greit å invadere en by med spesiell magi (Jeriko)? Synes du det er greit å gifte seg med halvsøsteren sin? Alt dette står i Bibelen. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis dette skulle stemme , at alle har levd før, hvordan forklarer dere befolkningsveksten........? 

Anonymkode: c0981...02a

Det kan finnes flere planeter i universet, eller til og med flere univers. Og så har vi jo utryddet enormt med vilt dyreliv parallellt med befolkningsveksten. Jeg var kanskje en sibirsk pelsoter i mitt forrige liv som ble nesten utryddet i forbindelse med russisk ekspansjon østover på 17/1800-tallet hihi

Anonymkode: e8c2c...545

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis dette skulle stemme , at alle har levd før, hvordan forklarer dere befolkningsveksten........? 

Anonymkode: c0981...02a

Det er jo ikke slik at folk her påstår at de alle har levd siden tidenes morgen… Nye mennesker kan selvsagt komme til. 

Anonymkode: 1e7f7...ad2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, alltid mye bra som dukker opp fra folk som påstår å huske tidligere liv. Det er krigere fra Island, vikingtiden (klassiker), folk som bodde i Colosseum (så langt bare fra denne tråden). Eller de var med å bygge pyramidene i Egypt, kjempet i hæren til Djengis Khan osv osv. Er det ingen som har vært f. eks.....rørlegger i Moss? Sånn på 70-tallet, kanskje?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg var både Hitler, Djengis Khan, Muhammed, Jesus og Buddha.

Anonymkode: 8e8ec...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (7 minutter siden):

Haha, alltid mye bra som dukker opp fra folk som påstår å huske tidligere liv. Det er krigere fra Island, vikingtiden (klassiker), folk som bodde i Colosseum (så langt bare fra denne tråden). Eller de var med å bygge pyramidene i Egypt, kjempet i hæren til Djengis Khan osv osv. Er det ingen som har vært f. eks.....rørlegger i Moss? Sånn på 70-tallet, kanskje?

Dette har jeg også stusset litt over 🤔

Anonymkode: 7f819...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (På 11.3.2022 den 0.02):

Haha, alltid mye bra som dukker opp fra folk som påstår å huske tidligere liv. Det er krigere fra Island, vikingtiden (klassiker), folk som bodde i Colosseum (så langt bare fra denne tråden). Eller de var med å bygge pyramidene i Egypt, kjempet i hæren til Djengis Khan osv osv. Er det ingen som har vært f. eks.....rørlegger i Moss? Sånn på 70-tallet, kanskje?

Jo, om du leser historier om folk som husker tidligere liv, vil du se at det er litt av hvert folk husker…  Du kan for eksempel begynne med å lese her https://med.virginia.edu/perceptual-studies/our-research/children-who-report-memories-of-previous-lives/

 

Anonymkode: 1e7f7...ad2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Såg ein episode på Oprah, der ho intervjuer psykiater Ryan Weiss, som var veldig skeptisk til past lifes, heilt til han møtte pasienten Catherine .. 

😮 

 

 

Anonymkode: ce7ae...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3/6/2022 den 12.48):

Jeg husker flere av livene sjelen min har levd, men jeg anser de som samtidige da, ikke tidligere. Jeg har også mental kontakt med flere av disse livene, og anser de som guidene mine.

 

Anonymkode: 36e01...577

Også kalt multippel personlighetsforstyrrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (På 11.3.2022 den 0.02):

Haha, alltid mye bra som dukker opp fra folk som påstår å huske tidligere liv. Det er krigere fra Island, vikingtiden (klassiker), folk som bodde i Colosseum (så langt bare fra denne tråden). Eller de var med å bygge pyramidene i Egypt, kjempet i hæren til Djengis Khan osv osv. Er det ingen som har vært f. eks.....rørlegger i Moss? Sånn på 70-tallet, kanskje?

Litt som med spøkelser. Alltid noe spennende fra århundrer tilbake.

Hører aldri om gjenferd som er «Inger som døde i 1998. Satt i kassa på Kiwi».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (På 7.3.2022 den 11.41):

Ikke tro på reinkarnasjon det er ubibelsk.

Det er så mange godt begrunnende årsaker til å ikke tro på reinkarnasjon, også går du for dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er tidligere liv, men jeg hadde gjentatte drømmer om et teater som barn, om og om igjen. I voksen alder var jeg tilfeldigvis på Europatur og snublet over nøyaktig det samme teateret😉

Anonymkode: cdbfc...b13

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en ung Tysk pilot som var i militæret. Frank Mulla het jeg.

Flyet stå i brann og styrte i havet jeg døde av skadene og drukknett. 

Nå så hater jeg å fly det er vanskelig å puste og jeg føler jeg blir kvalt hvergang jeg flyr eller ser havet. 

Jeg døde ung. Også husker jeg et lekefly som min bestefar laget for meg når Frank var liten..Det var nok de siste minnet. 

 

Anonymkode: cc515...703

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet bare at demonen som prøvde å utslette meg har et nytt liv nå.

Åndene og demi-gudene synger sanger av pris og demonene ber hvil i fred 😉

En leilighet på lindeberg, Oslo, ca 12:50.

Spiritene synger fortsatt sanger av muligens det mest intense super-spirituelle og transhuman opplevelsen noeng gang opplevd av et menneske. 

Ja, jeg virkelig gjør dette. Jeg gjør dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske om jeg har levd tidligere, men jeg har ofte og lenge følt at jeg er født i feil tid. At jeg ikke hører til i vår moderne tid. En gang så hadde jeg en ut av kroppen opplevelse, hvor jeg var tilbake på 40-50-60 tallet. Jeg var på en buss og der var det sånn at de hvite satt foran i bussen, mens svarte måtte sitte bakerst. Jeg husker at jeg var sjokkert rett og slett og reagerte kraftig på dette. Og jeg vet at dette ikke bare var en drøm, for jeg husker fremdeles følelsen av sjelen min som ble dratt tilbake til kroppen min etterpå. Jeg så meg selv ligge i sengen. Jeg er også en av dem som tror på reinkarnasjon og sånne ting, så hvem vet?

 

Endret av Kittykat
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vet ikke om jeg tror på tidligere liv, men jeg har en følelse hvor jeg kan ha levd og hvilket århundre.

Men det er nok bare innbilding fra min side.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spirit fra pendelen min fortalte jeg het Ozowo og jeg budde på Island. Jeg var yngst i alve familien, og vi ødslet tomater og rødbeter. Jeg hadde det godt i alvehjemmet, jeg var en attraktiv kvinne og en tyv. Jeg hadde kappolde kjole og ild farget livbelte. Jeg hadde hår på ørene som var ypperlig og minnet om hårene til vakreste i plorr alvene. Jeg var ytterst vågal og uredd.

Det siste jeg husker før dette livet jeg er født inn i dag, jeg stod nedi i grotte og kikket opp på et lys. Det ble  diskutert om jeg skulle få et nytt liv. Jeg ville møte på mange utfordringer og livet ville ikke bli lett. 

stemmer utrolig bra! 😔

Anonymkode: 6efee...8e8

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen fornemmelse av tidligere liv, men jeg har et sterkt bånd til de som er knyttet til meg, spesielt de "man velger selv" Hvor tilfeldige disse møtene har vært og hvor tilfeldig at det er de du har i livet ditt.

Jeg vet at min kjæreste og mine venner ikke er tilfeldige. Jeg kan ikke forklare hvorfor, jeg bare vet at vi kjenner hverandre fra maaange år tilbake, flere enn de årene jeg har levd i denne kroppen/sjelen.

Jeg er fast bestemt på at de du har i livet er det en grunn til, f.eks kolleger på jobb, av alle milliarder av mennesker som lever, hvorfor treffer du nettopp på de?

Noen kan kanskje mene jeg er gal eller rar. De om det. Jeg tror relasjonene jeg har er flere år gamle og at de fornyes/reinkarneres eller hvordan det staves, med ditt nye liv.

Anonymkode: 5267b...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 23.08):

Interessant. Jeg lurer på hva som har forårsaket dette! (Siden vi vet jo at det er umulig for hjernen å ha minner fra før den eksisterte).

En slags kombinasjon av drømmer, dagdrømming og minneoppfinnelse kanskje? (Som ved såkalt memory recall hypnose, som vi vet bare er at hypnotisøren planter små tankefrø som man så spinner videre på helt til man overbeviser seg selv om at det er virkelig)

Hjerner er fascinerende greier! Noen som vet om noen podcaster hvor de snakker om dette? (Og da mener jeg folk som har kunnskap om dette på vitenskapelig basis, minneforskere og slikt.)

Anonymkode: 0391b...bcb

Det er ikke hjernen som husker dette, hjernen er ny med kroppen. Det er sjelen og våres høyere selv

Anonymkode: 8e796...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...