AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #61 Del Skrevet 23. mars 2024 Kan ikke huske noe fra tidligere liv, men hadde en rar opplevelse da jeg var i tenårene: Jeg var på et museum i Sverige hvor jeg kom over et maleri av en mann med svart parykk. Aner ikke hvem han var. I det jeg så bildet ble jeg overveldet av følelser: Tiltrekning, avsky, sinne, provokasjon. Følelsene var så sterke at de tok pusten fra meg, jeg ble rød i ansiktet og forlot rommet rimelig kjapt. Det var kanskje som å se en eks du er sterkt tiltrukket av, som du lar deg provosere av, men som du ikke kan fordra? Hadde vært interessant å vite hvor alle de følelsene kom fra. Anonymkode: bea34...179 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #62 Del Skrevet 24. mars 2024 Tvangsekteskap Anonymkode: e38fd...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjokken Skrevet 24. mars 2024 #63 Del Skrevet 24. mars 2024 Så utrolig interessant! Jeg husker selv alle mine 13 tidligere liv. Hvordan kan dere tro at man bare lever en gang? Ikke vet jeg, men vi må ikke miste motet likevel. Uansett, her er mitt mest interessante tidligere liv: Jeg var Einstein! Trenger ikke si mer vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #64 Del Skrevet 24. mars 2024 Eigentlig veldig lite men trur muligens eg draumde ein familie eg var ein del av. At draumen var ekte blikk. Anonymkode: 6c501...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #65 Del Skrevet 2. mai 2024 Sommer2464 skrev (På 6.3.2022 den 16.01): Reinkarnasjon finnes ikke fordi det ikke er nevnt i Bibelen. Ironi? For du vet de fleste i Norge ikke lever livet ut fra bibelen? Anonymkode: 1b614...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #66 Del Skrevet 2. mai 2024 Jeg var en skilpadde som svevde gjennom verdensrommet; en endeløs ferd gjennom et enormt, mørkt landskap. Hva som drev meg husker jeg ikke. På ryggen min sto fire mektige elefanter, levende men stille som pillarer. De var større enn de største fjellene her på jorden, og på sine sterke rygger bar de en stor, flat skive som rommet en hel verden. Enorme fosser rant ned fra verdenen og forsvant ut i mørket, kriger ble utkjempet, nasjoner falt og århundrene gikk, mens jeg svevde gjennom det store intet. Én gang så jeg noe som lignet en bitteliten trollmann, han hadde røde klær med gule stjerner på, og hang fra kanten på verden. Men så forsvant han, og århundrene fortsatte i ensomhet. Anonymkode: 9c099...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. mai 2024 #67 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ironi? For du vet de fleste i Norge ikke lever livet ut fra bibelen? Anonymkode: 1b614...6b9 At du gidder å sitere et 2 år gammelt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå