Gå til innhold

Rydderevolusjonen på TV


Acer

Anbefalte innlegg

Sommernatt skrev (1 time siden):

Beklager, men det siste paret var i mine øyne ekstremt Harry og uhygieniske. Får håpe de klarer å holde det ryddig og da har mulighet til å vaske ordentlig. Mulig det er behov for en psykolog her også!

Den episoden er pute-TV 😵💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var skikkelig ekkelt med alle kattehårene. Til og med på det de hadde på seg når de ryddet i hallen. Hyggelig med dyr, men... hvis de skal ha innekatter må de gres, og det må støvsuges ofte. Støvsugeren lå jo begravet på gjesterommet. 

Enig med den som skrev over her angående kaken- den hadde jeg ikke spist! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 7.4.2022 den 22.07):

Ser på det nå for å sjekke hvordan det er, er han der Rune han samme som fra oppussing på en dag? Lignet veldig 

Stemmer, det er han. Har noen gjesteopptredener i Eventyrlig oppussing også, han der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (4 timer siden):

Stemmer, det er han. Har noen gjesteopptredener i Eventyrlig oppussing også, han der!

Digger fyren 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen når det kommer flere episoder? Eller skal det kun være 8 episoder i sesongen? Jeg klarer ikke finne noe mer info om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whitewildfox skrev (4 timer siden):

Vet noen når det kommer flere episoder? Eller skal det kun være 8 episoder i sesongen? Jeg klarer ikke finne noe mer info om det. 

Regner med det ikke kommer flere, for kommende episoder pleier å ligge synlige i episode lista men merket "Tilgjengelig fra DATO" eller noe tilsvarende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke sett så mange episoder enda, men synes det virker skikkelig lurt å spre rotet utover i kategorier! Meeen de skulle ha fått plukke med seg de tingene de virkelig ville beholde, ikke det de ville kaste, tror man ender med færre ting på den måten. 

Og litt mer kritisk kanskje, ikke at alt man eier skal gi deg glede (hallo mopp og vaskefiller liksom), men enten faktisk behov eller glede. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vår nabo  er sosiopat, og  den dessidert største rotekopp /skitgris  eg noen gang  har sett. Graset på plenen er 1 m høyt, og høymolen  trivest godt der

. Både gamle og  litt nyere kjøretøy (store og små) står lagret på eigedomen. Far og sønn bor i huset etter at kona valgte å flytte,oh kom ikkje som noen overaskelse på noen.  Sønnen er blitt en blålopi av faren, og er blitt miljøsakadet etter mange år saman med faren. 

Hverken far eller sønn har noen gang  vert inne til flørstegangstjeneste hvor i idet minste  kunne fått noe grunnleggende disiplinere holdinger  

 

Endret av Acer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris skrev (På 21.2.2022 den 20.37):

Litt gøy å se. Men. 164 skjerf? Det er så hinsides mye TING

For å ikke snakke om alenemoren og tenåringsjenta som hadde 500kg klær! Fem hundre kilo på to personer :sjokk:

  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...