Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle Christopher se opp, når han kunne bare lent seg forover og på den måten fjerne seg fra situasjonen? Han visste vel allerede at det var Sofie som stod bak han.

Han trodde vel ikke det var dåsa hennes som var borti hodet hans, er jo ikke den mest logiske kroppsdelen å tenke seg… Så han tok vel hodet bak for å se hva som skjedde🙄

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (34 minutter siden):

Tror Sofie viste godt hva hun sa til Kokken, og håpet på en reaksjon

Skjul innhold

Det hun tok opp med kokken var forsåvidt helt innafor. De fleste liker jo ikke ting tas opp med alle andre enn seg selv. Nå var jo ikke Sofie tilstede når hennes sabotasje forsøk ble avslørt heller, og da ble det tatt opp med de andre.  Mulig han glemte eller ikke ville ta det opp med henne etterpå. Ikke vet jeg. Men uansett hans valg 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater på Trond. Det er jo Marit som ikke tålte å bli konfrontert med det hun selv har sagt. Isteden for å svare på det ble hun sint, kalte det psykisk institusjon og gikk? Trond tok det kanskje ikke opp med Marit på riktig måte, men jeg er for at man skal kunne konfrontere og ta opp ting med hverandre, på samme måte som Sofie konfronterte Trond. Forskjellen er at Trond la seg flat, hvorfor var det så vanskelig for Marit? 

godt mulig Trond har baksnakket jentene med Ørnulf, men det var jo ikke det konfrontasjonen dreide seg om. Marit prøvde bevisst å flytte fokus på baksnakkingen framfor å svare på det hun selv ble konfrontert med. Da hun skjønte det ikke gikk stakk hun. Rett og slett feigt..!

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smos1 skrev (7 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater på Trond. Det er jo Marit som ikke tålte å bli konfrontert med det hun selv har sagt. Isteden for å svare på det ble hun sint, kalte det psykisk institusjon og gikk? Trond tok det kanskje ikke opp med Marit på riktig måte, men jeg er for at man skal kunne konfrontere og ta opp ting med hverandre, på samme måte som Sofie konfronterte Trond. Forskjellen er at Trond la seg flat, hvorfor var det så vanskelig for Marit? 

godt mulig Trond har baksnakket jentene med Ørnulf, men det var jo ikke det konfrontasjonen dreide seg om. Marit prøvde bevisst å flytte fokus på baksnakkingen framfor å svare på det hun selv ble konfrontert med. Da hun skjønte det ikke gikk stakk hun. Rett og slett feigt..!

Spoiler

Helt enig.. Klikket med inn her , og forventet at mange tenkte det samme, men ser jo at de fleste støtter Marit. Trond kunne ha tatt det opp på en annen måte,  og unødvendig å si at hun måtte sove et annet sted.. Men altså , kalle det psykiatrisk institusjon og ikke ta noe form for selvkritikk ? Det var overdrevent. Hun sa jo faktisk noe videre som Trond hadde sagt i fortrolighet,  så hun kunne beklaget seg for det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny på dette med å se på Farmen.

Ser det på tv2 play.

Så Farmen først  i dag og det ble feil. 

Bør man alltid se Torpet først? 

Endret av Elsker sjokolade
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (45 minutter siden):
  Skjul innhold

Hvis jeg skal gjette så er hun sliten og lei og at dette var dråpen? Vet ikke, men det er en menneskelig forklaring. Men enig i at det var et dumt valg. Trond har jo nå tatt ting opp på ganske feil måte flere ganger. Han er tydeligvis ikke så god på det. 

For en del av deltakerne de siste årene så er ikke Farmen (kjendis) så veldig heldig for deres omdømme på tv. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (46 minutter siden):

Bør man alltid se Torpet først? 

Hvis du ser Torpet først så veit du mer eller mindre resultatet av tvekampene, før du har sett dem på farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (Akkurat nå):

Hvis du ser Torpet først så veit du mer eller mindre resultatet av tvekampene, før du har sett dem på farmen.

Ok. Men idag så jeg Farmen først og da skjønte man jo hvem som røk ut på Torpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (13 minutter siden):

Ok. Men idag så jeg Farmen først og da skjønte man jo hvem som røk ut på Torpet.

Greia er uansett at de som ryker ut på farmen går videre til torpet. Litt vanskelig å vite hvor langt man kan se før den ene greia spoiler den andre nå som det ligger så mange episoder ute.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en snacksfyllt episode: 

Spoiler

Storbondevalg: Ingrid. Ingen bombe. Tviler på at uken kommer til å gå smertefritt. Men finaleuke for Ingrid og Sofie. Bra det! Dog litt interessant at Ingrid ville legge ned ukesoppdraget, mens resten av gjengen var giret på å få det til. 

Moraltårnet Trond oppsøker Sofie etter han hadde rotet det til moralsk sett, og blir likegodt konfrontert av Sofie med enda en moralsk feil han har begått. Trond beklaget seg oppriktig både en og to ganger, og det ble godkjent av Sofie, så da var vel saken ute av verden. 

Men neida. Istedenfor å la det hele ligge, så benytter Trond anledningen til å jakte på en syndebukk momentant når Marit kom inn igjen. Hun hadde ikke engang rukket å spise pølsen sin før Trond kommer med sin sedvanlige pekefinger i trynet på Marit, og angrep henne for å ha vært slepphendt med kjeften, fordi han selv har vært slepphendt med kjeften. Det blir jo så tragikomisk som du kan få det. Og så ender det attpåtil med at Trond ber Marit finne en annen plass å sove enn i hytta. 😂 Altså hva i... Hvem tror Trond at han er? Det er jo så barnslig som du kan få det.

Jeg skjønner Marit at hun synes konfrontasjonen var helt feil, for her er det Trond som har driti seg ut, men det blir ikke mindre barnslig med at Marit responderer med tidenes surk og drar hjem. At man er sliten og lei unnskylder ikke dette. Hun kunne definitivt håndtert saken på en god måte, for her er det Trond som har tråkket i salaten. Men hun kokte heller over, og det ble ikke pent.

Kjøttotere begge to. :D Men som et produkt av og for Trond, fordi han skal være så moralsk mot andre uten å være moralsk selv, der begeret til Marit rant over. 

Og ironisk nok så er det "ungdommene" Sofie og Erik som er de kloke hodene med fornuftige og gode råd om oppførsel og respekt til de eldre herrene Jan Tore og Trond etterpå. 

Siden Marit dro, så håper jeg Erik vinner Torpet. Hvem hadde trodd det. Men det er ikke meg det er feil med, det er alternativene ;) 

Endret av Ctrl
  • Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (10 minutter siden):

Nok en snacksfyllt episode: 

Skjul innhold

Storbondevalg: Ingrid. Ingen bombe. Tviler på at uken kommer til å gå smertefritt. Men finaleuke for Ingrid og Sofie. Bra det! Dog litt interessant at Ingrid ville legge ned ukesoppdraget, mens resten av gjengen var giret på å få det til. 

Moraltårnet Trond oppsøker Sofie etter han hadde rotet det til moralsk sett, og blir likegodt konfrontert av Sofie med enda en moralsk feil han har begått. Trond beklaget seg oppriktig både en og to ganger, og det ble godkjent av Sofie, så da var vel saken ute av verden. 

Men neida. Istedenfor å la det hele ligge, så benytter Trond anledningen til å jakte på en syndebukk momentant når Marit kom inn igjen. Hun hadde ikke engang rukket å spise pølsen sin før Trond kommer med sin sedvanlige pekefinger i trynet på Marit, og angrep henne for å ha vært slepphendt med kjeften, fordi han selv har vært slepphendt med kjeften. Det blir jo så tragikomisk som du kan få det. Og så ender det attpåtil med at Trond ber Marit finne en annen plass å sove enn i hytta. 😂 Altså hva i... Hvem tror Trond at han er? Det er jo så barnslig som du kan få det.

Jeg skjønner Marit at hun synes konfrontasjonen var helt feil, for her er det Trond som har driti seg ut, men det blir ikke mindre barnslig med at Marit responderer med tidenes surk og drar hjem. At man er sliten og lei unnskylder ikke dette. Hun kunne definitivt håndtert saken på en god måte, for her er det Trond som har tråkket i salaten. Men hun kokte heller over, og det ble ikke pent.

Kjøttotere begge to. :D Men som et produkt av og for Trond, fordi han skal være så moralsk mot andre uten å være moralsk selv, der begeret til Marit rant over. 

Og ironisk nok så er det "ungdommene" Sofie og Erik som er de kloke hodene med fornuftige og gode råd om oppførsel og respekt til de eldre herrene Jan Tore og Trond etterpå. 

Siden Marit dro, så håper jeg Erik vinner Torpet. Hvem hadde trodd det. Men det er ikke meg det er feil med, det er alternativene ;) 

Spoiler

Veldig bra skrevet og jeg deler dine synspunkter!  

Jeg syns det var utrolig synd at det skulle ende på den måten.. Utrolig dum måte av Trond, moralens vokter, å ta opp den situasjonen på. Han burde heller ha tatt henne til side, og spurt på en ordentlig måte. Ikke "hengt" henne ut foran alle de andre. Og hva skjer med Jan Tore?  Syns han var ganske ufin mot henne også, tbh. Noe Sofie faktisk sa til han etterpå!  

Jeg har aldri hatt noe inntrykk av Sofie før dette (følger veldig lite med i influencerverden), men den jenta har pokker ta meg bein i nesa og noe mellom øra!  Slik det fremstår her, hvertfall! 😅 Hun, som er 25 år, er mer voksen enn alle de "voksne" til sammen! Dét er ganske interessant å se på, innimellom!  Nei, jeg hadde ikke begynt å gråte dersom Sofie vinner hele 😅shiten

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Snakk om å ødelegge stemninga og det som skulle være en fin hyggestund på bryggekanten da 🫣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adobyen
Prelunia skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Helt enig.. Klikket med inn her , og forventet at mange tenkte det samme, men ser jo at de fleste støtter Marit. Trond kunne ha tatt det opp på en annen måte,  og unødvendig å si at hun måtte sove et annet sted.. Men altså , kalle det psykiatrisk institusjon og ikke ta noe form for selvkritikk ? Det var overdrevent. Hun sa jo faktisk noe videre som Trond hadde sagt i fortrolighet,  så hun kunne beklaget seg for det. 

Spoiler

Jeg skjønte ikke hva Trond hadde med hvor Marit eventuelt skulle sove?  Å ja. Det var vel «snorkebua» 

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Trond Moi lenger, han har ikke vist seg fra en bra side på farmen kjendis.

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har klart seg bra med ukesoppdragene så langt. Men blir spenning denne siste vanlige uken! De har jo stort sett hatt fine turer på markedet, selv om forrige ble litt snodig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...