Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena
EtFo skrev (10 timer siden):

Tenk om Christoffer gnikka penisen sin i hodet på Sofie…

Greia er at de yngre deltakerne har et sosialt samspill som er helt annerledes. De kjenner hverandres intime grenser og kan derfor være mer lekne med hverandre. Jentene vil ikke leke med Ørnulf og det har han ikke skjønt. Han vil nok gjerne være med og han ser sikkert hvordan Sofie er mot Alex og Christoffer og vil ha det samme. Dessverre for han så vil hun ikke det.  Han kunne vært bestefaren hennes og hun er ikke interessert. Han burde forstå det, men det gjør han ikke. 

Det beste hadde nok vært om jentene bare var direkte og de prøvde jo når han vasket seg nedentil ved stampen. Så han er jo typen som ikke forstår når det sies i fra på en pen måte. Så da var vel valget å spontant kalle han en ekkel gris når de syns han ble for nærgående eller si det på en veldig pen måte som Ingrid gjorde. Han skjønner jo ikke annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvittre skrev (10 timer siden):

Tror ikke vi får vite det.. det var en samtale om Ørnulf på brygga om en episode tidligere i farmen ( tipper kanskje den Aurora episoden? ) og Ørnulf kjente seg ikke igjen, så han klikka og fikk det fjernet ( i følge se og hør som har sett det) hvis Ørnulf skal « redigere» framover er jo det litt dumt . Makan til makt han har. Det kan jo være de som deltok i samtalen etterhvert sier hva det var, det er ingen som har kommentert det hittil. 

Hadde du klikka hvis det skulle sendes noe ufordelaktig på TV om deg som ikke var sant? Det hadde jeg. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (11 timer siden):

Tror ikke vi får vite det.. det var en samtale om Ørnulf på brygga om en episode tidligere i farmen ( tipper kanskje den Aurora episoden? ) og Ørnulf kjente seg ikke igjen, så han klikka og fikk det fjernet ( i følge se og hør som har sett det) hvis Ørnulf skal « redigere» framover er jo det litt dumt . Makan til makt han har. Det kan jo være de som deltok i samtalen etterhvert sier hva det var, det er ingen som har kommentert det hittil. 

Onsdagens utgave av «Farmen kjendis» ble tirsdag ettermiddag sendt ut for gjennomsyn til utvalgte journalister som følger programserien tett. Etter at episoden ble sendt ut til journalistene, ble vi gjort oppmerksom på at en gjengivelse av noe som skal ha skjedd inne på gården, ikke var riktig gjenfortalt, forklarer Dahl i en e-post, og legger til:

– Etter å ha sjekket dette grundig med alle involverte tirsdag kveld, valgte vi å gjøre en liten justering av programmet.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

https://www.seher.no/kjendis/sjokk-exit-for-finalen-fikk-nok/78385994 Lurer skikkelig på hvem dette er? Kan det være Ørnulf? 

Spoiler

Det skulle ikke forundre meg - og skjønner godt om det er han.
Får helt vondt av hvordan han blir fremstilt. Skulle tro det var en voldtektsforbryter de snakket om. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (46 minutter siden):

Hadde du klikka hvis det skulle sendes noe ufordelaktig på TV om deg som ikke var sant? Det hadde jeg. 

Sikkert. Hva er « sant» i en sånn setting? Eller ikke kjenner seg igjen som det sto skrevet. Jeg tror veldig mange ikke kjenner seg igjen i alt som blir vist når de er med i reality. Her er det en samtale mellom jentene om noe som har skjedd tidligere med Ørnulf som han ikke kjenner seg igjen i. Jeg lurer på om dette har skjedd før, altså at noe blir klippet vekk i siste sekund. Blir jo veldig spekulasjoner. Når jeg så episoden reagerte jeg på at ingen nevnte episoden med Aurora , så jrg tipper det er det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (36 minutter siden):

Onsdagens utgave av «Farmen kjendis» ble tirsdag ettermiddag sendt ut for gjennomsyn til utvalgte journalister som følger programserien tett. Etter at episoden ble sendt ut til journalistene, ble vi gjort oppmerksom på at en gjengivelse av noe som skal ha skjedd inne på gården, ikke var riktig gjenfortalt, forklarer Dahl i en e-post, og legger til:

– Etter å ha sjekket dette grundig med alle involverte tirsdag kveld, valgte vi å gjøre en liten justering av programmet.

https://www.seher.no/kjendis/stoppet-episode-etter-brak-dypt-sjokkert/78373584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (12 minutter siden):

Sikkert. Hva er « sant» i en sånn setting? Eller ikke kjenner seg igjen som det sto skrevet. Jeg tror veldig mange ikke kjenner seg igjen i alt som blir vist når de er med i reality. Her er det en samtale mellom jentene om noe som har skjedd tidligere med Ørnulf som han ikke kjenner seg igjen i. Jeg lurer på om dette har skjedd før, altså at noe blir klippet vekk i siste sekund. Blir jo veldig spekulasjoner. Når jeg så episoden reagerte jeg på at ingen nevnte episoden med Aurora , så jrg tipper det er det. 

Episoden med Aurora var da helt uskyldig. Så presilleblad kan vi ikke være, at det er noe å rope ULV ULV om. Nei, nå må det roes ned her. 

Nå står det at dette ble sjekket med alle involverte før det ble klippet, og at de da klippet bort det som ble gjenfortalt som ikke var rett, var det jammen godt at det ble klippet bort. 

Endret av tonebelinda
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Det skulle ikke forundre meg - og skjønner godt om det er han.
Får helt vondt av hvordan han blir fremstilt. Skulle tro det var en voldtektsforbryter de snakket om. 

Spoiler

Helt enig! Synes det kan høres litt ut som hvordan Ørnulf snakker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (1 minutt siden):

Ut fra det TV2 selv skriver, så har de snakket med alle de involverte - altså ikke kun at Ørnulf «ikke kjenner seg igjen» 

Det er en fair sak å ikke like en eller flere deltakere, men jeg synes likevel at vi kan prøve å holde oss sånn noenlunde til hva som blir formidlet, ikke legge til og trekke fra som det passer oss. Da mister vi troverdigheten i et diskusjonsforum. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Episoden med Aurora var da helt uskyldig. Så presilleblad kan vi ikke være, at det er noe å rope ULV ULV om. Nei, nå må det roes ned her. 

Nå står det at dette ble sjekket med alle involverte før det ble klippet, og at de da klippet bort det som ble gjenfortalt ikke var rett, var det jammen godt at det ble klippet bort. 

Hva du så og hva jeg så er to ulike ting. Og det er jo litt av greie med høyer og, han kjenner seg ikke igjen. Selvsagt ikke , han ser jo åpenbart ikke at folk blir brydd over oppførselen hans. Ja, jeg er sikkert persilleblad. Jeg hadde blitt like brydd som Aurora , men jeg hadde dyttet han vekk etter tredje runde med « rora rora rora» .

Jeg vet jo ikke om det er dette, men bare tror det er det som ble snakket om om en tidligere deltaker. kan være noe helt annet. 
høyer forlangte at det ble klippet vekk. Ja da, de sjekket med alle involverte.skulle gjerne sett det og vurdert selv selvsagt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (7 minutter siden):

Ut fra det TV2 selv skriver, så har de snakket med alle de involverte - altså ikke kun at Ørnulf «ikke kjenner seg igjen» 

Det er en fair sak å ikke like en eller flere deltakere, men jeg synes likevel at vi kan prøve å holde oss sånn noenlunde til hva som blir formidlet, ikke legge til og trekke fra som det passer oss. Da mister vi troverdigheten i et diskusjonsforum. 

Ørnulf var rasende og forlangte at det skulle fjernes fordi han ikke kjenner seg igjen. Ja de snakket med alle involverte etter det. Helt enig, greit at du digger Ørnulf, men versjonen din blir ikke troverdig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (Akkurat nå):

Ørnulf var rasende og forlangte at det skulle fjernes fordi han ikke kjenner seg igjen. Ja de snakket med alle involverte etter det. Helt enig, greit at du digger Ørnulf, men versjonen din blir ikke troverdig. 

Nå er det ikke meg du siterer, men svarer lell.

Det er ikke snakk om å digge noen. Men det er snakk om å se hvordan alt blir tatt ut av kontekst!

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke meg du siterer, men svarer lell.

Det er ikke snakk om å digge noen. Men det er snakk om å se hvordan alt blir tatt ut av kontekst!

Jeg aner ikke hva det gjelder. Kanskje ikke digging, men fan da? 
selve klippet kan vi jo ikke diskutere, det har Ørnulf sørget for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at farmen-deltakerne får se igjennom episodene før de publiseres? Eller er det bare Ørnulf som har forlangt det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (2 minutter siden):

Jeg aner ikke hva det gjelder. Kanskje ikke digging, men fan da? 
selve klippet kan vi jo ikke diskutere, det har Ørnulf sørget for. 

Hadde du syntes det var greit om et klipp hvor de snakker om noe, og gjeforteller på feil måte skal legges ut?

Jeg er ingen fan av Ørnulf, men synes det er helt forferdelig hvordan han nå blir omtalt. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Er det vanlig at farmen-deltakerne får se igjennom episodene før de publiseres? Eller er det bare Ørnulf som har forlangt det? 

Han har ikke sett gjennom, hvis du leser artiklene, så er det journalistene som følger farmen tett som har sett det!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (12 minutter siden):

Jeg vil at rett skal være rett fordi jeg «digger Ørnulf?»

Der ble diskusjonen vår senket til et for lavt nivå for min del 😅

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du syntes det var greit om et klipp hvor de snakker om noe, og gjeforteller på feil måte skal legges ut?

Jeg er ingen fan av Ørnulf, men synes det er helt forferdelig hvordan han nå blir omtalt. 

Hvis det er noe som er vist tidligere så spiller det jo ingen rolle? Hvis jeg gjenforteller noe av det jeg har sett på farmen vil det jo bli annerledes enn enkelte andre her, fordi vi opplever situasjoner og spesielt Ørnulf ulikt.  
tja, kanskje det hadde vært bedre for Ørnulf at det ble vist, istedenfor omtale og spekulasjoner 🤷‍♀️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 minutt siden):

Han har ikke sett gjennom, hvis du leser artiklene, så er det journalistene som følger farmen tett som har sett det!

Sorry, da misforsto jeg, trodde han hadde sett igjennom. Uansett visste jeg ikke at deltakerne fikk vite om episodens innhold før publisering. Han ble jo rasende og krevde det klippet bort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...