Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Mange kan si at øksekast er kjedelig, men jeg liker det! Ser heller på det enn kjedelig kunnskap og logikkspill. Og fyyyy det ble spennende!! Utrolig uflaks for Aslak at øksen ikke ble sittende fast, for han hadde jo generelt bedre kast enn Ørnulf. Kjempekjedelig at han måtte ut :( Veldig lei Ørnulf nå.

Det er jo mulig at Aslak velger sin bromance - Aleksander - til ny storbonde. Men jeg håper ikke det. Liker Alaks, men orker han ikke som storbonde en gang til. Dessuten begynner de bare å sabotere ukesoppdrag når det blir sånn :roll: Håper på Christopher! Syns absolutt han kan få prøve seg.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christopher og Ørnulf på God Morgen Norge i dag. 

Ørnulf bekrefter at han tidvis virket bossete der inne, men unnskylder sin oppførsel med at ungdommene ikke var vant med å ha en sjef, og at Ørnulf tok på seg rollen fordi han gikk så inn i arbeidsbobla. Ørnulf svarer på ryktene om "mannsjåvinisme", og sier at han ikke har et slikt "syn" og at han i sin ungdom meldte seg ut av Statskirka pga kirkens syn på kvinner og homofile, men at "1923" på Farmen tvang fram kjønnsforskjeller rundt arbeidsrollene. Ørnulf svarer igjen på påstanden til Lina om ordet pakkis, og han skjønner fortsatt ikke anklagelsen, da ordet pakkis ikke eksisterer i hans vokabular og at han ikke skjønner i hvordan kontekst og hvorfor et slikt ord skal ha blitt brukt. 

Christopher fikk ikke sagt så mye fordi Ørnulf tok ordet fra eller lo bort Christopher når Christopher først fikk spørsmål rettet mot seg, men Christopher rakk å si at Ørnulf var bossete og at han ikke ville blitt lei seg om Ørnulf dro hjem på bekostning av Aslak i gårdagens tvekamp. 

Mitt inntrykk var at det var et rotete intervju fordi Ørnulf tar sånn plass og er så høyt og lavt. I ene øyeblikket ler han ting vekk, i andre øyeblikk ser han selv at han tråkker over grenser, i neste øyeblikk legger han skyld på andre for hans oppførsel, før han prater seg bort og/eller trekker inn momenter fra barndommen som liksom skal unnskylde han uten at det gjør det. Ble egentlig ikke klokere, men innså enda mer at Ørnulf har en utrolig sær humor, tar mye plass og må være en vanskelig kar å forholde seg til.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (12 timer siden):

Hun avslørte Ørnulfs strategi i det strategispillet som er ett av tvekampalternativene, og det alternativet det var størst sannsynlighet for at Aslak ville velge.

Spørsmålet er jo om Ørnulf var klar over at Ingrid og Aslak allerede hadde øvd sammen - om han var klar over det, er det jo soleklart at han spurte Ingrid om å øve med han, for å få ut av henne Aslaks trekk i spillet..nytter ikke å sutre i ettertid da. 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Aslak tapte. Øksen var så nær å stå. Han virker skikkelig snill og god. 
 

Selv om Aleksander er temmelig umoden og barnslig så håper jeg han blir storbonde. Han virker så utrolig herlig. Den bromancen med han og Aslak er hysterisk😂

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Christopher blir storbonde og at han velger Ørnulf til førstekjempe. Andrekjempe da blir muligens Alex. Kjedelig med nok en øksekamp 😒

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (31 minutter siden):

Håper Christopher blir storbonde og at han velger Ørnulf til førstekjempe. Andrekjempe da blir muligens Alex. Kjedelig med nok en øksekamp 😒

Jeg tenkte også dette scenarioet, men håper da Aleks velger sekken og sleeenger Ørnulf avgårde 😶😅

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg tenkte også dette scenarioet, men håper da Aleks velger sekken og sleeenger Ørnulf avgårde 😶😅

Ja! La oss håpe. Tenker at Ørnulf er ganske sterk, men ikke så utholden.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (13 timer siden):

Christopher og Ørnulf på God Morgen Norge i dag. 

Ørnulf bekrefter at han tidvis virket bossete der inne, men unnskylder sin oppførsel med at ungdommene ikke var vant med å ha en sjef, og at Ørnulf tok på seg rollen fordi han gikk så inn i arbeidsbobla. Ørnulf svarer på ryktene om "mannsjåvinisme", og sier at han ikke har et slikt "syn" og at han i sin ungdom meldte seg ut av Statskirka pga kirkens syn på kvinner og homofile, men at "1923" på Farmen tvang fram kjønnsforskjeller rundt arbeidsrollene. Ørnulf svarer igjen på påstanden til Lina om ordet pakkis, og han skjønner fortsatt ikke anklagelsen, da ordet pakkis ikke eksisterer i hans vokabular og at han ikke skjønner i hvordan kontekst og hvorfor et slikt ord skal ha blitt brukt. 

Christopher fikk ikke sagt så mye fordi Ørnulf tok ordet fra eller lo bort Christopher når Christopher først fikk spørsmål rettet mot seg, men Christopher rakk å si at Ørnulf var bossete og at han ikke ville blitt lei seg om Ørnulf dro hjem på bekostning av Aslak i gårdagens tvekamp. 

Mitt inntrykk var at det var et rotete intervju fordi Ørnulf tar sånn plass og er så høyt og lavt. I ene øyeblikket ler han ting vekk, i andre øyeblikk ser han selv at han tråkker over grenser, i neste øyeblikk legger han skyld på andre for hans oppførsel, før han prater seg bort og/eller trekker inn momenter fra barndommen som liksom skal unnskylde han uten at det gjør det. Ble egentlig ikke klokere, men innså enda mer at Ørnulf har en utrolig sær humor, tar mye plass og må være en vanskelig kar å forholde seg til.

Han er jo en flink kar, og sikkert snill. Men synes han tar mye plass, og ser det ikke selv.

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så utrolig kjedelig at Ørnulf ble storbonde igjen.. Håper de lager litt action denne uka, og saboterer. De er alt for snille om de lar han få kniv nr. 2!

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
karroo skrev (9 minutter siden):
  Skjul innhold

Så utrolig kjedelig at Ørnulf ble storbonde igjen.. Håper de lager litt action denne uka, og saboterer. De er alt for snille om de lar han få kniv nr. 2!

 

Spoiler

Jeg ble overrasket over storbondevalget, og det ble deltakerne også. Jeg skjønner at damene føler seg overkjørt, men det er sikkert ikke enkelt heller.  Hvordan ligger mennene an når førstekjempe skal velges? Ørnulf skjønner kanskje at det vil bli kaos om han velger damekamp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg ble overrasket over storbondevalget, og det ble deltakerne også. Jeg skjønner at damene føler seg overkjørt, men det er sikkert ikke enkelt heller.  Hvordan ligger mennene an når førstekjempe skal velges? Ørnulf skjønner kanskje at det vil bli kaos om han velger damekamp.

 

Spoiler

Nå hadde Aslak og Ørnulf avtale om å velge hverandre som storbonde. Og han skrev også det, at avtaler var for å holdes. 

Jeg synes Ørnulf er helt ok jeg, og han jobber og står på. Uten han hadde det nok blitt få oppdrag som ble godkjent.

Synes disse damene som er igjen er utrolig sytete og klagete. 
 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Får veldig vondt av Ørnulf. Han er absolutt ikke min favoritt, men nå føler jeg det blir alle mot han. Ingen klappet da han ble valgt som storbonde. Altså, hvor barnslige går det an å være? 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

Får veldig vondt av Ørnulf. Han er absolutt ikke min favoritt, men nå føler jeg det blir alle mot han. Ingen klappet da han ble valgt som storbonde. Altså, hvor barnslige går det an å være? 

 

Spoiler

Husk at det kan være klippet. De kan ha klappet, men de har valgt å ta det bort for at det skal virke som de er mer misfornøyd. Det er jo det klipperne har valgt fokusere på! 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulla25j skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Husk at det kan være klippet. De kan ha klappet, men de har valgt å ta det bort for at det skal virke som de er mer misfornøyd. Det er jo det klipperne har valgt fokusere på! 

 

Spoiler

Det er veldig sant😊 Men, reagerte også på at damene synes det var SÅ ille at Trond og Ørnulf snakket sammen på kjøkkenet. De snakket jo selv sammen ute. Skjønner ikke hvorfor det var så mye mer ille at Trond og Ørnulf snakket sammen. 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh… Nå spoiler tv2 på sine nettsider hva som skjer i kveldens episode igjen før den har blitt sendt  😠

Endret av Grüner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Grüner skrev (20 minutter siden):

Argh… Nå spoiler tv2 på sine nettsider hva som skjer i kveldens episode igjen før den har blitt sendt  😠

Nei, de gjør ikke det. Det står SPOILER  og du må klikke for å få vite hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Ref. kveldens episode. Begynner å få nok av Trond også. Makan til pertentlig type. Han og Ørnulf får bare rotte seg sammen. Liker ingen av de.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kule kamper hittil. Ganske spennende kast og sånt. Men nå blir vel mange grener ubrukt. Bare to normale uker igjen. De bør vel tenke på å legge til en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti T Usen skrev (På 29.1.2023 den 20.29):

Fordi ingen andre der har samme dialekt som Tiril? Oshlo, Ashlak.

Ikke feil, bare dialekt

Nei, det er ikke dialekt det er feil uttalelse 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (51 minutter siden):

Nei, det er ikke dialekt det er feil uttalelse 😊

Det kan du jo mene, men sl-lyden på østlandsk uttales «sh»

slik

slå

slak

etc

om du mener det er feil så er det mer en privatsak:) Like feil som det er å skarre på r’en

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...