iss Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #221 Del Skrevet 4. desember 2005 Det tar 4 timer nøyaktig å kjøre fra fredrikstad, så da tar det 3,5 timer å kjøre fra grensa. Men det er så stort at man må ha en hel dag der, minst!! Derfor sov vi på billig hytte der nede. Så må man stå der når det åpner, gjerne før. Hvis ikke så blir det 3 timer i kø for å komme inn Kaotiske tilstander, men veeeeeldig morsomt Er jo så latterlig billig, så det er verdt turen!! Men nå har jeg tatt meg to paracet og er på vei i senga.. Har ikke tid til den feberen jeg kjenner kommer snikende, for jeg skal jo jobbe mye!! Sov godt folkens.. Prekæs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 4. desember 2005 Og tok bort linken jeg.. aner ikke åssen jeg klarte å få den sånn rar... får lære meg å lage linker en dag.. orker ikke det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 4. desember 2005 #223 Del Skrevet 4. desember 2005 God natt og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 4. desember 2005 #224 Del Skrevet 4. desember 2005 god natt håper du får en fortsatt fin advents tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 4. desember 2005 #225 Del Skrevet 4. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. desember 2005 #226 Del Skrevet 5. desember 2005 Så spennende med mer jobbing framover da! Jeg er helt sikker på at du kommer til å gjøre en god jobb, og da kan du være stolt over deg selv Men jeg har full forståelse for at du er nervøs og usikker, hadde nok vært slik selv og. Det shoppingsenteret du var på høres jo helt genialt ut! Et shoppingsenter for meg ja Men det blir laaaangt å kjøre! Må jo nesten ta det som en ferie hvis jeg skal dit Håper du har det bra, og jeg krysser fingerene for at det klaffer ved neste EL *Sende babyvibber til iss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 5. desember 2005 #227 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei!! Så bra du har fått litt jobb, du skal se det blir bra! Høres ut som du kan få masse verdifull erfaring. Gøy på Gekåss, ble helt sjuk når jeg leste om turen din.. Æ vil au!!! Kose deg og ha en fin dag!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 #228 Del Skrevet 5. desember 2005 Innom og ønsker deg en fin mandag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #229 Del Skrevet 5. desember 2005 Fantus, fluesopp, oktavia, linkri, nivea og charmina Dere er gode!!! Jeg kommer inn i dagboka mi på en kjedelig mandag, og så er den fyllt opp med klemmer og hilsner!! Dere gjorde dagen min nå altså snupper!! Sitter på jobb, og idag har jeg selvtilit! Merker at jeg er utrolig svingende i troen på meg selv i denne saksbehandlingsjobben.. Det er vel vanlig når man er helt fersk vil jeg tro! Alle dere snupplurer som leser dette, gjester, brukere eller skjulte brukere: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. desember 2005 #230 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. desember 2005 #231 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei Iss! På tide å legge igjen noen ord i boken din! I går leste jeg fra side 1 til side 9, og nå har jeg lest resten og er oppdatert. Så spennende med prøving! Dumt det ikke klaffet på første forsøk, men løpet er ikke akkurat kjørt enda! Nå har dere ny PP å se fram til! Ønsker lykke til! Takk for trøst og støttende innlegg til meg, Iss! Setter veldig pris på det! Ønsker deg en god mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. desember 2005 #232 Del Skrevet 5. desember 2005 Jenter, dvs ISS og Søndagsengel? Har dere noen planer lørdag 17? Skal vi finne på noe? *Gjett hvor jeg skal da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. desember 2005 #233 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #234 Del Skrevet 5. desember 2005 Søndagsengel: tilbake!! Hulderjenta: Så koselig å se deg her inne!! Men har du lest hele boka mi Tror ikke det var noe spennende der.. Bare svada.. Skulle bare mangle med noen og litt . Du er jo god du hulderjenta, og det var ikke slik det skulle gå.. Har fulgt med deg lenge jeg se... Men velkommen skal du være!! til deg og... Hannen: midt i dine juleforberedelser! Liv: må sjekke bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 5. desember 2005 Æsj Tufte kræsjer med akutten idag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. desember 2005 #236 Del Skrevet 5. desember 2005 Heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 5. desember 2005 #237 Del Skrevet 5. desember 2005 Æsj Tufte kræsjer med akutten idag og ← Det ble tufte for min del i dag. Men neste uke er det akutten for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 5. desember 2005 #238 Del Skrevet 5. desember 2005 Æsj Tufte kræsjer med akutten idag og ← Du får heller se reprisen. Det er en episode du bare MÅ se. God natt og drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. desember 2005 #239 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 6. desember 2005 #240 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei Iss. Håper alt er bra. Tufte gutta er bare så gode!! Men Akutten er jo ikke så ille og sitte å glane på heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg