Gå til innhold

Kjæresten vil ikke slikke meg lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TinaChristina skrev (8 minutter siden):

Noen menn slikker i begynnelsen. Det blir liksom som om reklamen for filmen er bedre enn selve filmen. Så blir de godt vant også gidder de ikke mer. Forsåvidt enig i at du ikke suger han til han slutter med dette tullet. For har du normal hygiene og ingen infeksjon så er det helt uforståelig. Og skulle det være en liten rest av dopapir der så plukker ekte menn det bort og fortsetter. 

Gjelder det samme for ekte kvinner også?

At de ikke bryr seg om han har god hygiene?

Anonymkode: 2081c...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han egentlig ikke er så glad i å slikke? Jeg er egentlig ikke så veldig glad i å suge. Men gjør det likevel jevnlig og tilsynelatende ser det da ut til at jeg også nyter det. Man gjør jo av og til en del bare for å tilfredsstille den andre litt ekstra. Så kanskje han nå har nådd grensen sin og ikke ønsker mer? Eller han har hatt en dårlig opplevelse med lukt, at det ikke har vært helt rent e.l. Jeg tror faktisk verken kvinner eller menn klarer helt å vite hva man faktisk lukter nedentil. Mye lettere for andre å kjenne. 
Hvis det virkelig plager det at han ikke slikker så er det ikke annet å gjøre enn å spørre han direkte.

Anonymkode: b50ec...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjelder det samme for ekte kvinner også?

At de ikke bryr seg om han har god hygiene?

Anonymkode: 2081c...2f5

Leste du alt hva jeg skrev. At noe dopapir har kilt seg fast 2 timer etter dusj er ikke å ha dårlig hygiene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaChristina skrev (7 minutter siden):

Leste du alt hva jeg skrev. At noe dopapir har kilt seg fast 2 timer etter dusj er ikke å ha dårlig hygiene.

Jeg leste at for å være "ekte mann" så må man slikke en kvinne som har dopapir-rester i dåsa.  Det er ikke rom for at noen blir lettere "grossed out" enn andre. Jeg har ikke sluttet å slikke pga dette, men jeg må få lov til å mene at jeg synes akkurat det var turnoff, selv om det kan skje den beste. Såpass man tåle å høre når man oppretter en sånn tråd. TS tåler og har ikke dømt meg.

Må kvinner også gjøre bestemte ting i senga for å være "ekte kvinner"?

Anonymkode: 2081c...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke tvinge noen til å gi deg oralsex!!!!!!!!!

Anonymkode: c9763...340

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en god del menn som ikke liker å ha ansiktet oppi skrittet på et annet menneske (selv om få våger å si det). Jeg for min del gjør det en gang iblant for å glede partner, men jeg kan egentlig ikke fordra det.

Anonymkode: 62961...c2a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn jeg har hatt sex med over tid (forhold og fuck friends) har slikket med stor glede. Men jeg har møtt to menn som bare slikket i begynnelsen og så sluttet. Jeg fikk følelsen av at de ville imponere i begynnelsen, og så, når de liksom hadde sikret min kjærlighet eller hva man nå kaller det, bare sluttet - de følte vel ikke at det var noen vits i å imponere lenger. Det gikk ikke i lengden. Jeg sluttet å suge, og så var sexlivet ganske halvt for min del, på grunn av mangelen på oralsex.

Anonymkode: 0787f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leste at for å være "ekte mann" så må man slikke en kvinne som har dopapir-rester i dåsa.  Det er ikke rom for at noen blir lettere "grossed out" enn andre. Jeg har ikke sluttet å slikke pga dette, men jeg må få lov til å mene at jeg synes akkurat det var turnoff, selv om det kan skje den beste. Såpass man tåle å høre når man oppretter en sånn tråd. TS tåler og har ikke dømt meg.

Må kvinner også gjøre bestemte ting i senga for å være "ekte kvinner"?

Anonymkode: 2081c...2f5

Det handler kanskje mer om en innstiling, da...er det fokuset på hva som kanskje ikke er helt perfekt som skal dominere settingen, eller skal det få handle om at hun kan få nyte uten uro og bekymringer? Hvordan ønsker du som mann å føle deg når hun går ned på deg? Vil du ikke helst bare få lov til å nyte det? Uten bekymringer? Er ikke det også en viktig del av det, å få lov til å føle at hun bare aksepterer deg fullt og helt der og da? Jeg syns selv det er superviktig. 

Kan selv ikke tenke meg god oralsex uten en viss raushet fra begge. Jo, det er da litt sårbart også, men det er da på sitt herligste når det er fritt for bekymringer og distraherende tanker.

Da er det en styrke å kunne se litt stort på det og bare gå på videre selv om ett eller annet er bittelitt uperfekt en og annen gang, og ikke gjøre det større enn det burde være. Det går til og med an å ta det med litt humor for å redde situasjonen. 

Litt stygt sagt kanskje, men jeg tror ikke de mest pripne og med lav turnoff-terskel er de som har aller størst udelt glede av oralsex. Eller blir best på å gi. Noe har dette faktisk også å si.

Anonymkode: b0d1a...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette er et ganske nytt forhold og vi har bra sex stort sett hver dag. I begynnelsen av forholdet slikket han meg flere ganger og viste tydelig at han likte det. Jeg fikk orgasme og har også sagt at jeg liker å bli slikket. Men så spurte jeg om han kunne slikke meg en dag og han sa han ikke følte for det. Ok. Det gikk noen uker uten at han slikket meg og så prøvde jeg å smyge meg oppover en dag da han lå over meg. Da ble han slapp med en gang og det ble ikke noe mer. Vi snakket ikke om det og det ble litt rar stemning. 

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd her, men vet ikke helt om jeg tør å spørre heller. Det eneste jeg kan komme på at kan ha skjedd er at noe har vært ekkelt en gang han har gjort det, lukt, smak eller noe annet. Vet ikke helt om jeg har lyst til å få et ærlig svar i så fall, så har latt vær å spørre.

Men nå har det gått over en måned siden da og han har tydeligvis aldri tenkt til å slikke meg igjen. Vet ikke om jeg kan leve med det. Føler meg så ekkel selv om jeg er veldig nøye på hygienen. 

Jeg suger han flere ganger i uka, både på eget initiativ og når han ber om det.

Hva tror dere er grunnen og hva skal jeg gjøre med det?

Anonymkode: 90e00...0b2

Dette er veldig enkelt. Det nytter ikke presse på så jeg hadde gjort dette slutt og funnet en erstatter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Å si at man elsker å slikke til en kvinne som virkelig elsker det, er jo igrunn nok til å få henne til sengs. Atter en gang viser det seg at kvinner blir lurt og føler seg snytt. Så jeg har stor forståelse for TS... og hun kan avsløre om en mann liker å slikke.. menn som ikke sier æsj til mat og har smaksløkene iorden, er igrunn nok. Jeg tror iallefall det er en sammenheng?

Nja, det er jo en morsom sammenheng. Har ikke peiling på om den stemmer. Men jeg vet at de to mannfolka som ikke slikket meg generelt sett var mer ego og tenkte mye på seg selv og sine egne følelser uten å helt klare å tune inn på mine. De var egentlig snille på bunn, men de var også de mest borskjemte mannfolka jeg har datet.

Anonymkode: 0787f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er faktisk en god del menn som ikke liker å ha ansiktet oppi skrittet på et annet menneske (selv om få våger å si det). Jeg for min del gjør det en gang iblant for å glede partner, men jeg kan egentlig ikke fordra det.

Anonymkode: 62961...c2a

Det er for så vidt greit nok det, men da er det lurt å si ifra at det er derfor man ikke gjør det lenger. Når han bare slutter helt uten videre så kan jeg ikke unngå å føle at det har noe med meg å gjøre. Det kan ødelegge selvtilliten og sexlivet.

Når det er sagt så synes jeg det er utrolig usexy med en mann som ikke liker å slikke men som gjerne ber om å bli sugd i tide og utide. Det blir på en måte litt barnslig. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste menn jeg har hatt sex med over tid (forhold og fuck friends) har slikket med stor glede. Men jeg har møtt to menn som bare slikket i begynnelsen og så sluttet. Jeg fikk følelsen av at de ville imponere i begynnelsen, og så, når de liksom hadde sikret min kjærlighet eller hva man nå kaller det, bare sluttet - de følte vel ikke at det var noen vits i å imponere lenger. Det gikk ikke i lengden. Jeg sluttet å suge, og så var sexlivet ganske halvt for min del, på grunn av mangelen på oralsex.

Anonymkode: 0787f...75f

Det er det jeg er redd for at skal skje.

Nå tar jeg mye initiativ og finner på mye nytt og gøy, og jeg kan ikke se for meg at jeg orker det hvis det ikke kommer noe i retur. Men liker ikke når det blir et regnskap heller, man må kunne være litt raus og takle at man tross alt er mennesker.

Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Dette er veldig enkelt. Det nytter ikke presse på så jeg hadde gjort dette slutt og funnet en erstatter. 

Nei, har ikke lyst til å presse han heller. Utover dette problemet er sexen fantastisk så kan hende jeg kan leve med det altså. Men litt usikker.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at man ikke skal "straffe" ved å slutte å gi mannen oral, men jeg synes det er rart at man ikke mister motivasjon til å gi når man ikke får tilbake i det hele tatt. 

Anonymkode: 82113...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er for så vidt greit nok det, men da er det lurt å si ifra at det er derfor man ikke gjør det lenger. Når han bare slutter helt uten videre så kan jeg ikke unngå å føle at det har noe med meg å gjøre. Det kan ødelegge selvtilliten og sexlivet.

Når det er sagt så synes jeg det er utrolig usexy med en mann som ikke liker å slikke men som gjerne ber om å bli sugd i tide og utide. Det blir på en måte litt barnslig. 

Det er det jeg er redd for at skal skje.

Nå tar jeg mye initiativ og finner på mye nytt og gøy, og jeg kan ikke se for meg at jeg orker det hvis det ikke kommer noe i retur. Men liker ikke når det blir et regnskap heller, man må kunne være litt raus og takle at man tross alt er mennesker.

Nei, har ikke lyst til å presse han heller. Utover dette problemet er sexen fantastisk så kan hende jeg kan leve med det altså. Men litt usikker.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Man må også finne ut av hvem man er og hva man kan leve med. Jeg liker heller ikke å bli en som fører regnskap, men jeg ble det likevel, siden jeg fikk mindre tilbake. Noen er mer storsinnet, men det er ikke jeg. Hadde alt føltes mer rettferdig på andre punkter, kan det hende jeg hadde tenkt mindre på det, men jeg ga generelt mer, han mindre. Og ja - det er usexy med en mann som bes om å suges og forventer å bli sugd, uten å selv slikke. Det er barnslig, umodent og egoistisk. Jeg sier som de andre: Slutt å sug for å vise poenget.

Anonymkode: 0787f...75f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det handler kanskje mer om en innstiling, da...er det fokuset på hva som kanskje ikke er helt perfekt som skal dominere settingen, eller skal det få handle om at hun kan få nyte uten uro og bekymringer? Hvordan ønsker du som mann å føle deg når hun går ned på deg? Vil du ikke helst bare få lov til å nyte det? Uten bekymringer? Er ikke det også en viktig del av det, å få lov til å føle at hun bare aksepterer deg fullt og helt der og da? Jeg syns selv det er superviktig. 

Kan selv ikke tenke meg god oralsex uten en viss raushet fra begge. Jo, det er da litt sårbart også, men det er da på sitt herligste når det er fritt for bekymringer og distraherende tanker.

Da er det en styrke å kunne se litt stort på det og bare gå på videre selv om ett eller annet er bittelitt uperfekt en og annen gang, og ikke gjøre det større enn det burde være. Det går til og med an å ta det med litt humor for å redde situasjonen. 

Litt stygt sagt kanskje, men jeg tror ikke de mest pripne og med lav turnoff-terskel er de som har aller størst udelt glede av oralsex. Eller blir best på å gi. Noe har dette faktisk også å si.

Anonymkode: b0d1a...825

Takk, helt enig!

Føler jeg er ganske raus, så litt kjipt å ikke få det samme tilbake. 

Han oppleves ikke som ego eller prippen ellers, men mulig det bare ikke har blitt synlig for meg før nå. 

Han er ekstremt bortskjemt siden jeg har høyere sexlyst enn han, og er alltid tilgjengelig. Men sånt kan jo endre seg.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nja, det er jo en morsom sammenheng. Har ikke peiling på om den stemmer. Men jeg vet at de to mannfolka som ikke slikket meg generelt sett var mer ego og tenkte mye på seg selv og sine egne følelser uten å helt klare å tune inn på mine. De var egentlig snille på bunn, men de var også de mest borskjemte mannfolka jeg har datet.

Anonymkode: 0787f...75f

Jeg tror de fleste som slikker, men som ikke liker det, har det som meg: når vi tar oss sammen og slikker, er det uten baktanker.  At man er mer eager to please i starten av et forhold enn når det har vart en stund, er en helt naturlig utvikling som ikke har noe å gjøre med at man i begynnelsen bevisst forsøkte å kamuflere sin slikke-aversjon.

Anonymkode: 62961...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

 

Nei, har ikke lyst til å presse han heller. Utover dette problemet er sexen fantastisk så kan hende jeg kan leve med det altså. Men litt usikker.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Min neste tanke er når man først har sluttet med dette så hva blir det neste? I en verden der ting bør være gjensidig og til glede for begge begynner å trekke tilbake privilegier så har man også legitimert den som godkjent og gitt det aksept. 

Så nei her er min tane urokkelig. Har opplevd nok til at dette blir ikke bedre. Om man snakker om det så våknes det bittelitt en liten stund for så falle tilbake igjen med mas og plikt som premie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TinaChristina skrev (1 time siden):

Noen menn slikker i begynnelsen. Det blir liksom som om reklamen for filmen er bedre enn selve filmen. Så blir de godt vant også gidder de ikke mer. Forsåvidt enig i at du ikke suger han til han slutter med dette tullet. For har du normal hygiene og ingen infeksjon så er det helt uforståelig. Og skulle det være en liten rest av dopapir der så plukker ekte menn det bort og fortsetter. 

69 ern løser vel det meste. Et liv uten 69er eller rimjobb er et liv uten mening, spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden):

Min neste tanke er når man først har sluttet med dette så hva blir det neste? I en verden der ting bør være gjensidig og til glede for begge begynner å trekke tilbake privilegier så har man også legitimert den som godkjent og gitt det aksept. 

Så nei her er min tane urokkelig. Har opplevd nok til at dette blir ikke bedre. Om man snakker om det så våknes det bittelitt en liten stund for så falle tilbake igjen med mas og plikt som premie. 

Mener du at partnerne bør være like uforsonlige på andre (ikke-seksuelle) områder av samlivet der verdier, preferanser eller ønsker ikke er helt sammenfallende? Det høres jo umiddelbart litt sinnsykt ut at lav slikkefrekvens skal være en god grunn til å avslutte et forhold som ellers fungerer godt.

Anonymkode: 62961...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det handler kanskje mer om en innstiling, da...er det fokuset på hva som kanskje ikke er helt perfekt som skal dominere settingen, eller skal det få handle om at hun kan få nyte uten uro og bekymringer? Hvordan ønsker du som mann å føle deg når hun går ned på deg? Vil du ikke helst bare få lov til å nyte det? Uten bekymringer? Er ikke det også en viktig del av det, å få lov til å føle at hun bare aksepterer deg fullt og helt der og da? Jeg syns selv det er superviktig. 

Kan selv ikke tenke meg god oralsex uten en viss raushet fra begge. Jo, det er da litt sårbart også, men det er da på sitt herligste når det er fritt for bekymringer og distraherende tanker.

Da er det en styrke å kunne se litt stort på det og bare gå på videre selv om ett eller annet er bittelitt uperfekt en og annen gang, og ikke gjøre det større enn det burde være. Det går til og med an å ta det med litt humor for å redde situasjonen. 

Litt stygt sagt kanskje, men jeg tror ikke de mest pripne og med lav turnoff-terskel er de som har aller størst udelt glede av oralsex. Eller blir best på å gi. Noe har dette faktisk også å si.

Anonymkode: b0d1a...825

Ja, det er sårbart. Jeg liker godt å gi og gjør det med glede nesten hver gang.

Jeg aner ikke hva problemet til typen til TS er, men han tør i alle fall ikke si hva det er.

Jeg synes ikke jeg fortjener å bli anklaget for å ikke være mann, være prippen etc.

Hvis en mann spør om hvorfor hun ikke suger er det rimelig å spørre om han har god nok hygiene. Det er ikke slemt. Jeg ville heller fått et tips anonymt på KG enn at parteren må si fra. Enda verre: At partneren ikke tør å si fra.

Anonymkode: 2081c...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dusje først så det ikke smaker vondt

Anonymkode: c9763...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...