Gå til innhold

Kjæresten vil ikke slikke meg lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et ganske nytt forhold og vi har bra sex stort sett hver dag. I begynnelsen av forholdet slikket han meg flere ganger og viste tydelig at han likte det. Jeg fikk orgasme og har også sagt at jeg liker å bli slikket. Men så spurte jeg om han kunne slikke meg en dag og han sa han ikke følte for det. Ok. Det gikk noen uker uten at han slikket meg og så prøvde jeg å smyge meg oppover en dag da han lå over meg. Da ble han slapp med en gang og det ble ikke noe mer. Vi snakket ikke om det og det ble litt rar stemning. 

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd her, men vet ikke helt om jeg tør å spørre heller. Det eneste jeg kan komme på at kan ha skjedd er at noe har vært ekkelt en gang han har gjort det, lukt, smak eller noe annet. Vet ikke helt om jeg har lyst til å få et ærlig svar i så fall, så har latt vær å spørre.

Men nå har det gått over en måned siden da og han har tydeligvis aldri tenkt til å slikke meg igjen. Vet ikke om jeg kan leve med det. Føler meg så ekkel selv om jeg er veldig nøye på hygienen. 

Jeg suger han flere ganger i uka, både på eget initiativ og når han ber om det.

Hva tror dere er grunnen og hva skal jeg gjøre med det?

Anonymkode: 90e00...0b2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har det for godt. Slutt å sug han.

Anonymkode: 2b13c...b3a

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han bare gjorde det for å være "fair" i begynnelsen. Om du ikke vil ta opp temaet så la vær å suge på eget initiativ, og når han ber deg om å gjøre det, kontre med å be han om å slikke deg. 

Anonymkode: 6d3d9...f61

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke spurt? :klo: 

«kan du slikke meg når du kommer innom i morgen?» 

Dette er som i rema1000 reklamen. Det enkle er ofte det beste. 

Anonymkode: e3159...a14

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har det for godt. Slutt å sug han.

Anonymkode: 2b13c...b3a

Dette!

 

Anonymkode: 72060...67c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker åpenbart ikke å slikke deg. Dere høres ikke kompatible ut om dette er viktig for deg.

Anonymkode: 165d3...1ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan hende han bare gjorde det for å være "fair" i begynnelsen. Om du ikke vil ta opp temaet så la vær å suge på eget initiativ, og når han ber deg om å gjøre det, kontre med å be han om å slikke deg. 

Anonymkode: 6d3d9...f61

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har det for godt. Slutt å sug han.

Anonymkode: 2b13c...b3a

Hvor har dere lært om sex? en persons sexliv er ikke en byttehandel. Når ts (og vi andre) har sex så velger vi om vi har lyst eller ikke har lyst til å ha nettopp sex. Vi velger når og om og hvordan. 

Vi er ikke byttehandlere som forhandler om sex eller suging i bytte mot husly eller slikking eller et varmt måltid mat. og, nei, det er ingen forskjell på å suge noen for å få slikking i «betaling» og å suge noen mot annen valuta. En av slike valutaer er penger.

Dere sier rett ut - for å bruke klartekst - at ts driver prostusjon. Det er over grensen av frekt.

Og tenker dere slik selv? Ok. Prostitusjon er lov. Men kanskje ikke så bra i lengden.

Anonymkode: e3159...a14

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Er ganske sikker på at han vil si nei hvis jeg spør direkte, for det er åpenbart noe som plager han.

Han er ikke egoistisk ellers så tror ikke det er latskap heller.  Det som tenner han aller mest er at jeg kommer, og han fingrer meg gjerne lenge og ofte. 

Vil helst ha et åpent og ærlig forhold, men han vegrer seg mer for å ta opp problemer enn meg og han er ikke like vant med å snakke åpent om sex...

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og skal være direkte og seriøs:

Det kan ha vært noe han syntes var ekkelt. Rester av dopapir...

Det er kleint å si fra om sånt. Jeg får meg ikke til å si det. Derfor sier jeg det her.

Legg opp til sex direkte etter dusj én gang og se om han vil da. Hvis han fortsatt ikke vil må det være en annen forklaring.

Anonymkode: 2081c...2f5

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt klart viktig å vise at dette er noe du savner. Det kan jo ha skjedd at det luktet eller smakte rart men da burde han jo hatt ballen til å si dette. Han sa jo at han likte det en gang og hvis han har endret mening om dette burde han fortalt det. 

Man kan ikke tvinge noen til noe som helst men jeg tenker det er helt innafor å spørr eller snakke om det. Jeg har flere ganger sagt til typen min rett ut at peisen stinker så han må vaske seg før jeg gjør noe mer 😂 Han tar seg ikke nær av det. Det samme gjelder hvis jeg lukter stramt. Vi prøver begge å holde oss så rene som mulig men noen ganger er man bare litt stinky 😬

Her er heller ikke for den at du burde ta igjen ved å ikke suge han. Jeg suger ikke samboeren min fordi han skal slikke meg tilbake. Selvfølgelig er det fint men jeg digger jo bare generelt å gi han den nytelsen. Føles uansett bare feil å presse noen på den måten. 

Bare snakk om det ❤️ Han burde jo tåle en slik samtale. 

Anonymkode: 897ea...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

 

Hvor har dere lært om sex? en persons sexliv er ikke en byttehandel. Når ts (og vi andre) har sex så velger vi om vi har lyst eller ikke har lyst til å ha nettopp sex. Vi velger når og om og hvordan. 

Vi er ikke byttehandlere som forhandler om sex eller suging i bytte mot husly eller slikking eller et varmt måltid mat. og, nei, det er ingen forskjell på å suge noen for å få slikking i «betaling» og å suge noen mot annen valuta. En av slike valutaer er penger.

Dere sier rett ut - for å bruke klartekst - at ts driver prostusjon. Det er over grensen av frekt.

Og tenker dere slik selv? Ok. Prostitusjon er lov. Men kanskje ikke så bra i lengden.

Anonymkode: e3159...a14

Har det rabla for deg?

Anonymkode: 2b13c...b3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er et ganske nytt forhold og vi har bra sex stort sett hver dag. I begynnelsen av forholdet slikket han meg flere ganger og viste tydelig at han likte det. Jeg fikk orgasme og har også sagt at jeg liker å bli slikket. Men så spurte jeg om han kunne slikke meg en dag og han sa han ikke følte for det. Ok. Det gikk noen uker uten at han slikket meg og så prøvde jeg å smyge meg oppover en dag da han lå over meg. Da ble han slapp med en gang og det ble ikke noe mer. Vi snakket ikke om det og det ble litt rar stemning. 

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd her, men vet ikke helt om jeg tør å spørre heller. Det eneste jeg kan komme på at kan ha skjedd er at noe har vært ekkelt en gang han har gjort det, lukt, smak eller noe annet. Vet ikke helt om jeg har lyst til å få et ærlig svar i så fall, så har latt vær å spørre.

Men nå har det gått over en måned siden da og han har tydeligvis aldri tenkt til å slikke meg igjen. Vet ikke om jeg kan leve med det. Føler meg så ekkel selv om jeg er veldig nøye på hygienen. 

Jeg suger han flere ganger i uka, både på eget initiativ og når han ber om det.

Hva tror dere er grunnen og hva skal jeg gjøre med det?

Anonymkode: 90e00...0b2

Kjenn etter om det kommer en dunst av reker når du tar av deg trusa, om det gjør det,så er det grunnen.

Anonymkode: 58939...7ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er mann, og skal være direkte og seriøs:

Det kan ha vært noe han syntes var ekkelt. Rester av dopapir...

Det er kleint å si fra om sånt. Jeg får meg ikke til å si det. Derfor sier jeg det her.

Legg opp til sex direkte etter dusj én gang og se om han vil da. Hvis han fortsatt ikke vil må det være en annen forklaring.

Anonymkode: 2081c...2f5

Takk for svar, er det jeg tenker og. Men jeg er ikke ekkel til vanlig så det virker bare litt dramatisk å slutte for alltid.

Nå føler jeg at jeg må presse han til å si hva det er, hadde han bare prøvd igjen etter en stund når han visste jeg var ren så hadde vi også sluppet den samtalen.

Men må vel kvinne meg opp og bare gjøre det...

Anonymkode: 90e00...0b2

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han har det for godt. Slutt å sug han.

Anonymkode: 2b13c...b3a

Dette 👆👆💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle heller tro at han hater å slikke, men har gjort det fordi relasjonen er ny og han vil please deg. Siden du sier at du er en renslig person og han har avvist selv når han har visst du var ren. Det virker veldig merkelig å slutte helt hvis man egentlig digger det, på grunn av en gang det ikke var helt tipp topp rent. 

Enten det, eller så har du faktisk et problem med lukt som du ikke er klar over. Men det er jo lite sannsynlig. Prøv å lukte på noe annet først, for å sjekke at luktesansen din er bra. Så kan du stikke en finger i dåsa og lukte på den. Hvis det lukter helt fint så må det være en annen grunn for at han har sluttet, tenker jeg.

Anonymkode: 6b9c1...bcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar, er det jeg tenker og. Men jeg er ikke ekkel til vanlig så det virker bare litt dramatisk å slutte for alltid.

Nå føler jeg at jeg må presse han til å si hva det er, hadde han bare prøvd igjen etter en stund når han visste jeg var ren så hadde vi også sluppet den samtalen.

Men må vel kvinne meg opp og bare gjøre det...

Anonymkode: 90e00...0b2

Jeg synes også det er rart at han ikke prøver igjen.

Defor tenkte jeg det kanskje var lurt å gjøre et nummer ut av at du er helt ren for å komme i gang igjen.

Det kan også være grunner som ikke har med deg å gjøre, men der er jeg blank.

Anonymkode: 2081c...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes også det er rart at han ikke prøver igjen.

Defor tenkte jeg det kanskje var lurt å gjøre et nummer ut av at du er helt ren for å komme i gang igjen.

Det kan også være grunner som ikke har med deg å gjøre, men der er jeg blank.

Anonymkode: 2081c...2f5

Hvis det er dopapir som var årsaken, så hjelper det nok å si at man er ren.

Hvis det er såpesmak som var årsaken, så hjelper det nok ikke. 

Anonymkode: 5c61a...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skulle heller tro at han hater å slikke, men har gjort det fordi relasjonen er ny og han vil please deg. Siden du sier at du er en renslig person og han har avvist selv når han har visst du var ren. Det virker veldig merkelig å slutte helt hvis man egentlig digger det, på grunn av en gang det ikke var helt tipp topp rent. 

Enten det, eller så har du faktisk et problem med lukt som du ikke er klar over. Men det er jo lite sannsynlig. Prøv å lukte på noe annet først, for å sjekke at luktesansen din er bra. Så kan du stikke en finger i dåsa og lukte på den. Hvis det lukter helt fint så må det være en annen grunn for at han har sluttet, tenker jeg.

Anonymkode: 6b9c1...bcb

Altså, jeg har ikke vært nydusjet hver gang han har slikket meg så muligheten for at noe kan ha vært ekkelt er jo der (hadde normal hygiene). Men har aldri vært renere enn de siste to månedene, mye på grunn av dette, så det er liten risiko for eventuell gjentakelse da.

Jeg har bare spurt én gang og hintet én gang, for jeg takler dårlig avvisning.

Er også veldig klar over egen lukt, så det er ikke det som er problemet. 

TS

 

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg synes også det er rart at han ikke prøver igjen.

Defor tenkte jeg det kanskje var lurt å gjøre et nummer ut av at du er helt ren for å komme i gang igjen.

Det kan også være grunner som ikke har med deg å gjøre, men der er jeg blank.

Anonymkode: 2081c...2f5

Enig i det. Prøver den taktikken først og håper virkelig det funker😅

Føler vanligvis sannheten er lettere å takle enn de tingene man forestiller seg i hodet. Men klarer virkelig ikke forestille meg hva det skulle vært nå.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han du er stygg å se på nedentil? Veldig våt.. lukter.. Noe av det vil jeg tro det er. Når forelskelsen demper seg blir man oppmerksom på slike ting. 

Anonymkode: 5858a...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...